Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    t*tten bloot ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      t*tten bloot ?

ahhahaah kapot lache das een goei

ik zeg kom eens bij mij op de schoot kletse op u poep hahahaha

Comment

• hahahahahahahaha, da's ook wel een ferm goei, hahahahahahahahahaha

kletse op u poep hahahahahhahaha
        hahahahahahaha

hahahahahaha

haha.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Gisterenavond 3 lopers gezien die in groep op de rijbaan liepen en een bus+ een hele hoop auto's ophielden.

Ze zouden zo'n mensen moeten verbieden om zich nog te voet te verplaatsen.

Comment

• Aan de t**f in de Ford Focus: neen, u hebt geen voorrang als u zoals een kip zonder kop van een parking de weg op draait, dus neen u moet geen gebaren maken als ik u daarvoor een toeterconcert geef omdat ik alles mocht dichtgooien.
            2009 Alfa Romeo 147

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de.majoor Bekijk Berichten
              Aan de t**f in de Ford Focus: neen, u hebt geen voorrang als u zoals een kip zonder kop van een parking de weg op draait, dus neen u moet geen gebaren maken als ik u daarvoor een toeterconcert geef omdat ik alles mocht dichtgooien.
              Sommige mensen denken dat ze overal voorrang hebben;
              En anderen durven hun vorrrang dan weer niet nemen als ze die hebben;
              Beiden zijn een gevaar op de baan.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik rij met een Mitsubishi Colt rond als vervangwagen en bol mijn dagelijks woon-werk traject af tijdens de spits. Verbazend hoe de mensen die kleine karretjes de pas afsnijden, de weg blokkeren en ophouden op de snelweg
                Ik heb al veel mensen hierover weten te klagen maar nooit echt geloofd, tot nu

Comment

• retorische vraag, maar zijn dat dan de mensen met de forum-karren ?

Comment

• Als ik vroeger efkes met de Clio van m'n schoonmoeder reed viel me dat ook zo hard op. In 't begin heb je dat niet door, maar als dat iedere keer opnieuw is, wel

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Al enkele keren meegemaakt dat ik rechts wil afslaan en een fietspad moet kruisen. Je ziet naar links of er geen wagen aankomt wil de baan opdraaien en dan terwijl je vertrekt komt er een fietser in verkeerde richting het fietspad afgereden terwijl er aan de overkant van de straat een fietspad is in de juiste richting. Hier krijg ik dus het schijt van!!
                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                      2000 Bmw 320d
                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Fietsers zonder licht ;
                        En hoe meer ik er op let de laatste weken hoe meer het mij opvalt dat er toch zeer veel zonder licht rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                          Fietsers zonder licht ;
                          En hoe meer ik er op let de laatste weken hoe meer het mij opvalt dat er toch zeer veel zonder licht rijden
                          ²²²²²²

Zondag nog de plaatselijke chiro zien rondrijden. Als er 5 met licht reden was het veel. En geen enkele leider met licht. Dat moet dan het goede voorbeeld geven ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            ²²²²²²

Zondag nog de plaatselijke chiro zien rondrijden. Als er 5 met licht reden was het veel. En geen enkele leider met licht. Dat moet dan het goede voorbeeld geven ..
                            Herkenbaar en betreurenswaardig.

Als wij met de KSA op pad gaan 's avonds is 't altijd met de hesjes van Levenslijn aan. 't Zou niet de eerste keer zijn dat eer een ongeval gebeurd waar enkele jongelingen het leven laten in zo'n situatie... 't Is al gevaarlijk om in groep op de baan te zijn, zonder licht is het vragen om problemen

Comment

• Ergernis: Mechelen - Kortrijk vanaf 17u00...waarschijnlijk ook door het slechte weer, maar er wordt dus zelden terug rechts ingevoegd hé . Na Kontich heb je 4 vakken, maar al het verkeer kan gerust op 2 vakken, 2 rechtse rijstroken zijn nutteloos. Jammer dat ik het lef niet heb om rechts in te halen

Comment

• Net op de rijksweg (4-baans 70) naar Dilsen steekt een auto me voorbij aan 90-100km/h met op z'n achterbumper de snelbus. Auto wil links afslaan en remt waardoor de snelbus zonder kijken naar rechts komt en me op de parkeerstrook duwt. Als daar een auto had gestaan was ik er bovenop geknald.

Lang leve de lijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  Fietsers zonder licht ;
                                  DIE fluovestjes en pothelm zullen ze nog verplichten en terecht. Ik zag een fietser zonder licht, maar had een fluovestje aan. Zag ik direct en ik vond dat geen probleem.

Comment

• De matrixborden aan de Kennedytunnel E17:

Vanmiddag rij ik richting Antwerpen rond 14:30. Vlot verkeer, geen enkel probleem. De matrixborden tonen 110 - 90 - 70 zodat iedereen op zijn rem moet gaan staan zonder reden net voor het inrijden van de tunnel. Ik rij rechts 70 omdat ik er net na de tunnel af moet en word doodleuk door een (Hollandse) vrachtwagen voorbijgestoken tegen 90.

Bij het terugkeren richting Gent (16:00) is het al heel wat drukker en ik zie de matrixborden op 50 staan.Iedereen rijdt in file tegen 40 ofzo. Net als ik de E17 oprij springen de borden op 70 ?!?!

De vraag van vandaag: bedient er iemand deze borden of wordt de weergave gewoon ad random gekozen ?

Comment

• troost je ik heb zo ooit op de E313 richting antwerpen voorgehad dat die borden ineens 50 aangaven terwijl er niks te zien was.
                                      dan 90 omdat en door het verkeer kon je maar maximum 70 ofzo.
                                      dan was het terug zone 50 en kon je best terug 120 rijden.
                                      leek wel of ze overal een km te vroeg die borden hadden gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                        ik rij met een Mitsubishi Colt rond als vervangwagen en bol mijn dagelijks woon-werk traject af tijdens de spits. Verbazend hoe de mensen die kleine karretjes de pas afsnijden, de weg blokkeren en ophouden op de snelweg
                                        Ik heb al veel mensen hierover weten te klagen maar nooit echt geloofd, tot nu
                                        Ja. Same here.

Al is het een Hyundai I20, maar effectief. Ze trekken zich geen zak aan van je.

Hopelijk voor straks is de volgende vervangwagen wa groter.
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Aan die randdebiele zatlap in 't wit bestelwagentje van "Tuinen Pieter Bekaert" vanmorgen op de A19: de reden dat ik op 1 meter van uw achterbumper zit, is omdat u zonder kijken van rijvak verandert en mij de pas afsnijdt terwijl ik 120 rijdt en u 80, waar door ik alles moest dichtsmijten. Het is dan ook niet nodig van nog eens op uw rem te gaan staan en naast die vrachtwagen te blijven rijden en zo al het verkeer op te houden.

Comment

Working...
                                          X