weet er iemand welke overheidsmedewerker met een zwarte Mercedes S-klasse (FZI-022) rondbolt, want ik vraag mij af welke dringende opdracht die telkenmale heeft om zijn blauwe lichten en sirene te verantwoorden. Je komt die meestal tegen op de E40 traject Haasrode - Brussel omstreeks 7.30 à 8 uur en uiteraard gaat in het fileverkeer dan plotseling zijn hightech geluids- en lichtinstallatie aan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenTiens, ik dacht dat die donkergrijs was
of je rijdt er zelf mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichtenah, jij kent hem dus
of je rijdt er zelf mee'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten... En blauwe flitsertjes in de achterlichten
Ik heb 'm totnogtoe enkel gezien thv Haasrode. Nog niet tussen Bertem en Brussel.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Ben benieuwd... Ook op een ander forum gespot:
Ik weet van een excollega wiens pa bij staatsveiligheid werkt dat alleszinds z'n pa altijd doorheen files ging met de sirene en zwaailichten op, ook al moest ie gewoon om 9u op kantoor zijn. Veel misbruik van die dingen, maar als je bij de DIV een organentransport moet inschrijven doet men erg moeilijk want er is veel misbruik...
Comment
-
allé donkergrijs dan, what's in a name
maar jullie kennen hem dus ook
Heb mailtje gestuurd naar ministerie van mobiliteit met de vraag welke dringende opdracht die altijd heeft, ben benieuwd.
Van de week zat hem ineens ter hoogte van Sterrebeek, heeft mij al gepasseerd ter hoogte van Heverlee, Bertem, altijd omstreeks zelfde tijdstip. Als ik mij niet vergis, komt hij er ook op in Haasrode of Boutersem.
Kom hem ook meestal tegen wanneer ikzelf te laat ben
Vanmorgen was het wel ne oude Peugeot 406 met zo'n losse lamp omstreeks 7.05 uur te Haasrode. Zal gedegradeerd zijn zekers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichtenallé donkergrijs dan, what's in a name
maar jullie kennen hem dus ook
Heb mailtje gestuurd naar ministerie van mobiliteit met de vraag welke dringende opdracht die altijd heeft, ben benieuwd.
Van de week zat hem ineens ter hoogte van Sterrebeek, heeft mij al gepasseerd ter hoogte van Heverlee, Bertem, altijd omstreeks zelfde tijdstip. Als ik mij niet vergis, komt hij er ook op in Haasrode of Boutersem.
Kom hem ook meestal tegen wanneer ikzelf te laat ben
Vanmorgen was het wel ne oude Peugeot 406 met zo'n losse lamp omstreeks 7.05 uur te Haasrode. Zal gedegradeerd zijn zekers
Die 406 is een V6, dat is van een of andere afdeling van de wegpolitie dacht ik. Verspreid over heel vlaanderen zijn er wel zo een paar te vinden.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDie 406 is een V6, dat is van een of andere afdeling van de wegpolitie dacht ik. Verspreid over heel vlaanderen zijn er wel zo een paar te vinden.
Zou dan eerder zoiets verwachten zoals in Taxi (1, 2 en 3)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDie 406 is een V6, dat is van een of andere afdeling van de wegpolitie dacht ik. Verspreid over heel vlaanderen zijn er wel zo een paar te vinden.
Comment
-
En als ge dan nekeer revved spuwen ze en schoppen ze naar uwen auto...djeez zegCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
En als ge dan nekeer revved spuwen ze en schoppen ze naar uwen auto...djeez zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
En als ge dan nekeer revved spuwen ze en schoppen ze naar uwen auto...djeez zeg
...
Ma gij laat u wel serieus doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenfoto's van voor uwe wijknazi langskwam???
Ik kan niet zonder Captain Turbo, met het openbaar vervoer verlies ik 3 uur :/Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Vanavond was het erg in Leuven
Ik kwam van de INBEV richting Leuven station. Er stond een pipo geparkeerd waar hij niet mocht staan, zodoende kon een harmonica-bus van de lijn zijn bocht niet nemen. Voor mij stond ook een bus dus ALLES stond vast. na 15 min. stilstaan ben ik over de stoep (ja, zot) die bus gepasseerd langs rechts om dan voor die bus terug naar links te gaan, terug over de stoep en dan weer naar rechts voor de busdepots.
echt zotte boel, nog nooit gezien
Busschauffeurs hadden politie gebeld omdat alles vaststond, heb gehoord van collega dat ze het allemaal moesten doen van politie omdat alles stropte tot aan de INBEV
Comment
Comment