Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• echt eh

De goeie oude tijd toen de tv alleen nog maar in zwart wit werkte en mijn auto nog binnenbanden had

Comment

• ik nog net

wisselgeld is ondertussen minder als een euro of 40 frank
      daar doe je in onze mij ni veel mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        echt eh

De goeie oude tijd toen de tv alleen nog maar in zwart wit werkte en mijn auto nog binnenbanden had
        en we op weg naar school nog de traagste leerling aan de T-rex voederden ( ongewild natuurlijk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          Viano die voor me reed en alles van afval dat in z'n wagen lag, buitenkeilde. Flesjes, blikjes, de inhoud van een asbak ...
          Toen ik pharede stampte hij keihard op zijn rem.
          Goed bezig
          Ik ga nooit politieagentje spelen voor een ander; maar gewoon al je afval op straat kappen vind ik zo'n laffe streek.
          Ik heb dat ook eens iemand zien doen met een cabrio. Ik kan daar helemaal niet tegen omdat ik ooit eens bijna op m'n bek ben gegaan door een blikje toen ik nog met m'n scooter op straat reed. Ik had toen ook wat vuilnis bij dus heb ik dat maar in z'n auto gegooid

eigenlijk een rotstreek, maar ik vond dat hij het verdiende
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
            Daarom tank ik dus nooit aan de snelweg, altijd dat gedoe met eerst naar binnengaan en dan pas kunnen tanken.
            En vaak kijken ze spottend naar u als ze u eerst naar die pomp zien lopen om dan vast te stellen dat ze niet werkt.

Waar is den tijd toch...

"Vol Mr?"
            "Kan je de bandenspanning ook nog eens nakijken"
            "Natuurlijk Mr."
            "Hier en hou het wisselgeld"
            "Dank u Mr. "
            Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            echt eh

Het bestaat nog!
            In Deinze aan het Shell tankstation met bandencentrale, Van de Weghe, op de Kouter.
            Als ge daar tankt, doet hij nog alles, je kan gewoon in de auto blijven zitten.
            En eindigt steevast met "sjiekske, spekske?" waarna je een kauwgom of een chocotoff krijgt

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              vandaag in Mechelen op de ijzerenleen ingehaald langs rechts ( over het voetpad ) op het bruggetje door een BMW 3. kon ni goe zien wie erin in zat.
              twas donker.
              .
              1x raden......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Daarom tank ik dus nooit aan de snelweg, altijd dat gedoe met eerst naar binnengaan en dan pas kunnen tanken.
                En vaak kijken ze spottend naar u als ze u eerst naar die pomp zien lopen om dan vast te stellen dat ze niet werkt.
                Ja al die jaren die jij al rijdt met de auto ....

en trouwens, wat zit je nu te lullen? Ik ben nog nooit moeten binnengaan om te tanken op de snelweg.

Bancontact anyone?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Ja al die jaren die jij al rijdt met de auto ....

en trouwens, wat zit je nu te lullen? Ik ben nog nooit moeten binnengaan om te tanken op de snelweg.

Bancontact anyone?
                  BC is voor paupers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    BC is voor paupers.
                    Of voor mensen die niet moeten gaan tanken met hun zwart geld

Comment

• de stomme pisregen gisteren & vandaag, te weinig om uw ruitewissers constant te laten werken, te veel om ze maar om de 5sec te laten vegen... had ik maar ne sensor!

verder een welgemeende fuckyou aan de tegenligger die het een goed idee vond plots een U-turn te doen zonder pinkers of whatsoever waardoor ik bijna in zijn flank/gat stak

Comment

vandaag in Mechelen op de ijzerenleen ingehaald langs rechts ( over het voetpad ) op het bruggetje door een BMW 3. kon ni goe zien wie erin in zat.
                        twas donker.

man, spijtig dat ik geen flik ben.
                        in een zone 30. ( sneller dan 30 )
                        inhalen langs rechts
                        op een brug inhalen
                        over het voetpad rijden
                        weersomstandigheden, donker en slecht zicht.
                        man man man.
                        Gisteren rond 17 uur iets verder aan de passage naar de grote markt (maar dan in omgekeerde richting, kwam juist uit de ondergrondse) stond ik gewoon aan te schuiven en liet ik 1 wagenlengte tussen. Genoeg voor een bruine medemens met zijn Audi A6 S (!!) om mij voorbij te steken en er zich tussen te foefelen. Hij was zichtbaar gehaast, dus heb ik hem op de R6 eens ff op zijn plaats gezet met zijn Audi A6 S (!!). Heb eens vriendelijk gelachen toen ik voorbij ging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Bancontact anyone?
                          Ik heb geen kaarten.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Of voor mensen die niet moeten gaan tanken met hun zwart geld
                          Ja, ik tank altijd met zwart geld om vervolgens een factuur te vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Precies goed weer in Engeland

Gisteren nog thumbs up gegeven aan iemand in een Pug 307 die een Yaris Verso duidelijk wilde maken dat er ook nog zoiets als een rechtervak is. Verloren moeite natuurlijk.
                            Ik blijf op mijn rijvak hangen om dan rechts in te halen en kijk altijd eens in de auto, de meeste hebben het zelfs niet door en kijken recht voor zich uit.
                            Last edited by Gunter; 31/12/2009, 14:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten

Gisteren nog thumbs up gegeven aan iemand in een Pug 307 die een Yaris Verso duidelijk wilde maken dat er ook nog zoiets als een rechtervak is. Verloren moeite natuurlijk.
                              Ik blijf op mijn rijvak hangen om dan rechts in te halen en kijk altijd eens in de auto, de meeste hebben het zelfs niet door en kijken recht voor zich uit.

al die pipo's zitten te slapen achter hun stuur en letten niet op. En weet je hoe dat komt? omdat 120 traag is en je aan 250km/h veel beter oplet.
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• als de flikken je zien wie van de 2 gaat dan een cadeaubon krijgen denk je?

Comment

twas donker.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                  1x raden......
                                  Hij heeft toch zelf al geantwoord

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                  twas donker.
                                  gotta love tha city

Comment

• record is toch in mechelen met de fiets de ring oversteken door het rood natuurlijk, tijdens de spits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      op 'onzen' oprit van de autostrade liggen bijna dagelijks volle vuilzakken uit het raam gesmeten
                                      en dat trekt blijkbaar logisch ook aan voor anderen hetzelfde te doen
                                      Denk dat jij er opkomt op de Leugenberg, in de S-bocht kan je inderdaad veelvuldig afval zien.
                                      Een ware SCHANDE!!!
                                      Ik zou het niet erg vinden moesten hier camara's geplaatst worden die dit registreren.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• ja just, daar dus

Comment

• Ook ooit eens meegeweest met een chauffeur van ons en die smeet gewoon alles los door zijn raam.
                                          Goeie chauffeur, maar zo'n mentaliteit spreekt mij niet aan. Die kon zijn nieuwjaarcadeau ook wel vergeten!

Comment

Working...
                                          X