Vanochtend was het op de e17 toch ook maar tricky om op het linkervak te rijden. Ik heb mij maar wijselijk tegen 100 op het middenvak gehouden, ik was toch ruim op tijd vertrokken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Deze morgen mijn goed hart willen tonen. Ik schuif aan op de N9 langs de vaart om Gent binnen te rijden. Lichten op rood dus een lange file, ik rij bewust het gat met mijn voorligger niet toe zodat twee auto's die uit een straat links komen kunnen invoegen voor mij. Ok die doen dat, zodus geen plaats meer voor een derde. Op het moment dat ik wil aansluiten (kga er ook geen honderd tussenlaten) komt een kieken dat derdes stond in dat straatje hem er ook tussensmijten, maar zoals gezegd, was er voor hem geen plaats meer. Bijgevolg staat hij met zijn auto op het middenste gedeelte van de weg en de andere rijstrook heel het vekeer van de andere kant te blokkeren. way to go gast en nog niet eens bedanken ook.
Positief: camionetje van stad Gent (denk ik) dat zo vriendelijk was om even in te houden zodat ik voor hem kon invoegen op de R4: dankuwel
Comment
-
Gisterenavond E40 richting Gent, 18.30 geen file relatief vlot verkeer. Nen blauwe Bmw 335i rijdt op derde vak naast een andere wagen. 1km, 2 km, 3km, 4km, duidelijk met opzet terwijl ik meer dan voldoende afstand hou.
Noodgedwongen kies ik een gat en ga van 3 naar 1 (middenband plakker en BMW reden naast mekaar). om dan rustig naar 3 te gaan.
Bmw rijder zetten grote lichten aan en komt in mijn gat plakken.
Waarom doen mensen zo?
Je toont respect, houdt afstand wordt niet snel nerveus.
Ik erger me niet zo snel, in dit geval echter.......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenGisterenavond E40 richting Gent, 18.30 geen file relatief vlot verkeer. Nen blauwe Bmw 335i rijdt op derde vak naast een andere wagen. 1km, 2 km, 3km, 4km, duidelijk met opzet terwijl ik meer dan voldoende afstand hou.
Noodgedwongen kies ik een gat en ga van 3 naar 1 (middenband plakker en BMW reden naast mekaar). om dan rustig naar 3 te gaan.
Bmw rijder zetten grote lichten aan en komt in mijn gat plakken.
Waarom doen mensen zo?
Je toont respect, houdt afstand wordt niet snel nerveus.
Ik erger me niet zo snel, in dit geval echter.......
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenAltijd hetzelfde met den Bleken
Arrogante jongen is het!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenDie werken toch niet?Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenBoetes van 550 tot 1375€, nu alleen nog vaker erop controleren graag.
Daarstraks nog een idioot achter mij. Rij op m'n gemak (lees als: 50km/u) door een zone 50. Auto die eerst een heel pak achter mij reed op het voorgaande stuk (70km/u) zit plots al op m'n achterbumper...onzichtbaar in m'n zijspiegels.
Komen terug aan een stuk van 70km/u waar ik snel optrek tot 70, andere wagen hangt nu een meter of 30 achter mij omdat hij minder snel optrekt...paar seconden later hangt hij opnieuw op m'n achterbumper...onzichtbaar in m'n zijspiegels.
Kan mij iemand uitleggen waarom sommige mensen het een goed idee vinden om bij -4° op een meter van mijn achterbumper te gaan hangen bij 70km/u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichtenheb jij geen achteruitkijkspiegel hangen?
Comment
-
-
Gisteren op de ring van Brussel eikels die 85-90 rijden op het middenvak waardoor vrachtwagens in hun kont zitten te boren.
Goed dat het linkervak redelijk open lag of die had daar een zwaar lichtconcert gekregen van mij!!
Vooral auto's met 000-xxx doen rare stoten op de baan viel mij op gisteren !
Een opel signum wilde de e40 oprijden komende van de ring en ie reed 140 ongeveer en in de dalende bocht gaat ie vol in de ankers, waardoor ie een beetje begon te slingeren.
150 knallen dan afrit voorbij rijden en dan op pechstrook achteruit rijden .
Dan komen fuck you-en omdat ik eens flikker met mijn lichten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenEr zit daar al jaren een serieuse hobbel in de weg, kan ermee te maken hebben.
Comment
-
-
Man man der zitten toch rare mensen op de wereld ze .
Derde rijvak lag er onbereden bij , dus ik rij netjes mee met iedereen. Tot ik achter een idioot kwam die 80 reed op het tweede vak!! (eerste was vrij) De vrachtwagen naast mij remde zelf af om zijn snelheid te rijden.
Nadien gaf de trage beetje gas bij en na 2 km besloot ze om toch naar eerste te gaan . *zucht*
De eerste twee vakken waren mooi opengereden en 120 was mooi doenbaar.
Toen nam ik mijn afrit om van de e403 op de r8 te gaan. Ik draaide op en de file stond tot bijna mijn oprit. Ik pinker naar links om heel de rij voorbij te steken voor een 500 meter fzo. Ik rij de file voorbij aan 40 op het gemak om niet als een zot over te komen. Voor mij komt er een vrachtwagen gekropen om mij tegen te houden. Geen probleem jongetje...
Ik voeg in en kruip naast hem en rij tot aan zijn cabine. Meneer was zo dom om heel links te rijden. Hij kwam dan een beetje duwen, maar ik was ook voor eens een vervelend mannetje. Dat hij de benz maar raakt, ie zou het wel leren.
Ie heeft geluk dat er voor mij een camion reed die hem ertussen liet.
In België mogen ze toch es beginnen met het begrip ritsen aan te leren!! 500 m staan aanschuiven, omdat ze dat niet kennen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenMan man der zitten toch rare mensen op de wereld ze .
In België mogen ze toch es beginnen met het begrip ritsen aan te leren!! 500 m staan aanschuiven, omdat ze dat niet kennen .Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtendaar ben ik ook vaak lastig om... blokkeren ze bv. liever een kruispunt dan ff te ritsen.
bende retards zonder verkeersinzicht.
Nog een gelukdat ik slimmer ben dan dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenIk had echt eerst zin om es uit te stappen en te vragen à la Erik van looi: " Maar wat weet je over Ritsen" !!
Nog een gelukdat ik slimmer ben dan dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk BerichtenEn dan een klets op uw bakkes en "'t is gebeurd" zeker?
Comment
Comment