Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mensen die het nodig vinden om nog hard in de remmen te gaan voor een oranje licht, ik was blij dat er niemand achter mij reed want dan had ik mss weer iemand in de koffer gehad
    ik was dus de 2de auto

Comment

• Daarstraks in Liezele-dorp (waarschijnlijk onbekend : da is nen dorpskern waar ge maar 30 km/u moogt en waar 2 straten op uitkomen die voorrang van rechts hebben )

Ik kom daar aangeregden aan 30 km/u en daar komt uit een van die straten een vrouw me nen Opel Agila aangereden en die stopt. Ik was daar nog 50 m af dus ik vertraag , ma ze heeft het ni door en blijft staan. Dus ik stop bijna , en ze heeft het nog altijd ni door. Ik doe dan maar teken met mijn hand , dan rijd ze eindelijk door ma zit ze mij aan te gapen alsof ze een spook gezien heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NickP Bekijk Berichten
        Ik doe dan maar teken met mijn hand , dan rijd ze eindelijk door ma zit ze mij aan te gapen alsof ze een spook gezien heeft.
        Lol, kan lastig zijn als ze hun voorrang niet oppakken ja. Maak dat maar mee wanneer je met 4 wagens min of meer gelijktijdig naar een kruispunt rijdt en ééntje pakt z'n voorrang niet... sta je daar met z'n allen te koekeloeren. Normaal anticipeer je daarop, net zoals jij je snelheid wat laat zakken... achja, beter zo dan botsen zeker?

Comment

• dubbel
          Last edited by ; 31/01/2010, 01:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            mensen die het nodig vinden om nog hard in de remmen te gaan voor een oranje licht, ik was blij dat er niemand achter mij reed want dan had ik mss weer iemand in de koffer gehad
            ik was dus de 2de auto
            Dat is volgens mij een wel vaker voorkomende beginnersfout.
            In het eerste jaar dat ik reed volgde ik ook netjes het 'oranje = stoppen, tenzij je niet anders kan' regeltje uit het verkeersboekje. Tot ik een keer een volgeladen tankwagen in mijn koffer gekregen heb. Heb daar dan nog wel 3000€ van getrokken terwijl de auto zelf maar 3500€ gekost had maar soit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
              Dat is volgens mij een wel vaker voorkomende beginnersfout.
              In het eerste jaar dat ik reed volgde ik ook netjes het 'oranje = stoppen, tenzij je niet anders kan' regeltje uit het verkeersboekje. Tot ik een keer een volgeladen tankwagen in mijn koffer gekregen heb. Heb daar dan nog wel 3000€ van getrokken terwijl de auto zelf maar 3500€ gekost had maar soit
              Soms is het idd beter van wat gas bij te geven en te maken dat je over bent.

Comment

• Meeste mensen vertragen sowieso al als ze een verkeerslicht naderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  mensen die het nodig vinden om nog hard in de remmen te gaan voor een oranje licht, ik was blij dat er niemand achter mij reed want dan had ik mss weer iemand in de koffer gehad
                  ik was dus de 2de auto
                  Vorige winter ook aan de hand gehad, ik begon te schuiven en kwam op ongeveer een meterke van mijn o zo slimme voorganger tot stilstand...

Comment

• 'k vind het soms vet om gewoon loeihard op het laatste moment in de remmen te kunnen gaan voor oranje (wel niet als er een tientonner achter me rijdt)

Maar een paar versnellingen terugschakelen en volgas geven vind ik ook vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      'k vind het soms vet om gewoon loeihard op het laatste moment in de remmen te kunnen gaan voor oranje (wel niet als er een tientonner achter me rijdt)

Maar een paar versnellingen terugschakelen en volgas geven vind ik ook vet
                      Hangt er van af of er een bak staat of niet.

Comment

• Mensen die geen voorrang verlenen aan een wegversmalling...zeer irritant...zeker als je nog maar een amateur bent op de weg
                        Of overlangs nog een mysterie gehad op de autoweg.
                        Ik wil hem voorbijsteken omdat hij 100 rijdt waar je 120 mag.
                        Maar terwijl ik naar het linkse vak ga, gaat hij (bompi) ook naar het linkse vak, terwijl er geen verkeer op de rechter baan rijdt.
                        Blijkbaar wou hij dus me gewoon niet doorlaten...zeer zielig (fenomeen).
                        Last edited by Br3cht; 31/01/2010, 17:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                          Mensen die geen voorrang verlenen aan een wegversmalling...zeer irritant...zeker als je nog maar een amateur bent op de weg
                          Maar terwijl ik naar het linkse vak ga, gaat hij (bompi) ook naar het linkse vak, terwijl er geen verkeer op de rechter baan rijdt.
                          Wat gaat er dan om in hun hoofd vraag ik me dan af . Ergeren ben ik aan het afleren, want de broer ergert er zich aan dat ik me erger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                            Vorige winter ook aan de hand gehad, ik begon te schuiven en kwam op ongeveer een meterke van mijn o zo slimme voorganger tot stilstand...
                            waarom hou je gewoon ni genoeg afstand ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mitsubishi Bekijk Berichten
                              marokanen in centrum van brussel die denken u van de weg te kunne pushen omdat zij toevallig op foute rijstrook voorgesorteerd hebben.
                              Het is niet alleen OP de baan, dat je in Brussel moet oppassen ... koppel tips:

- heb je een dure auto : vermijd Brussel
                              - heb je een auto : vermijd Brussel
                              - rij je met bus en tram en zo van die dingen : vermijd Brussel

Comment

• zou moeten beteren nou met de zero-tolerantie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                  Mensen die geen voorrang verlenen aan een wegversmalling...zeer irritant...zeker als je nog maar een amateur bent op de weg
                                  Onlangs ook nog voorgehad op een quasi lege E19 (op een zondagavond). Ik reed helemaal rechts, een Nederlander in het midden. Ik ga op tijd naar het middenvak, ff pharen knipperen om hem te laten beseffen dat er nog een vak rechts van hem is om dan maar naar het linkervak te gaan aangezien de Nederlander in het midden bleef. Ging die aap toch ook naar links zeker om dan ff zijn 4 pinkers op te zetten. 2 versnellingen teruggeschakeld en onmiddellijk naar het meest rechtse rijvak versneld, zodat ik er voorbij was. Hij deed nog een poging naar rechts maar veel te laat. Zo'n mensen zou je uit hun auto moeten halen en sneeuw doen fretten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                                    Het is niet alleen OP de baan, dat je in Brussel moet oppassen ... koppel tips:

- heb je een dure auto : vermijd Brussel
                                    - heb je een auto : vermijd Brussel
                                    - rij je met bus en tram en zo van die dingen : vermijd Brussel
                                    Zeer juist.

Comment

• om te rijden valt brussel toch heeeeeeeeel goed mee
                                      ik moet nooit wringen om van rijvak te veranderen. In Antwerpen is het heel andere koek...
                                      www.peugeotforum.be

Comment

• Gisteren voorgehad op de N 60 van Gent naar Oudenaarde waar een snelheid van 90 km/u toegelaten is.
                                        Weinig verkeer een vrouw reed voor mij en bij het naderen van een verkeerslicht en terwijl het nog volop groen was begon ze goe meer ze naderde af te remmen tot ze nog aan 40 km/u zonder af te slaan door groen reed.
                                        Is dit uit angst om door oranje te rijden?

Comment

• imbecielen die remmen omdat ze een helling voor hen zien waarvan de weg ijs is, om er dan langzaam op te rijden. 15auto's vastgereden!!
                                          heb op mn gemakske in 2de versnelling hem zichzelf naar boven laten trekken. snap toch echt niet hoe het komt dat mensen zo weinig inzicht hebben, is toch gewoon logisch nadenken??

Comment

Working...
                                          X