Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het is de trend van 2010 aan 't worden op de A19:
Achter een vrachtwagen rijden op 't rechtervak,
wanneer er iemand op 't linkervak dicht genoeg is, hem de pas afsnijden zodat die zwaar in de remmen moet,
wat zitten vertragen en remmen naast de vrachtwagen om diegene die je zopas de pas hebt afgesneden nog wat extra te kloten,
zo lang mogelijk op 't linkervak blijven,
als je dan eindelijk terug naar rechts opschuift en diegene die je de pas hebt afgesneden eindelijk voorbij kan, nog wat met de grootlichten zitten knipperen.
Daarnet nog maar eens zo'n mongool gehad, dit keer in een zwarte Galaxy-bus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenAls je dan zelf in een slechte bui bent kan je hetzelfde doen met hem en er ook wat gaan voorrijden.
Comment
-
Echt eh, die Galaxy/Alhambra/Sharan busjes... Keer op keer rijden die apen zoals apen... Op de motor moet ik ook altijd opletten voor die tisten, want die zien dus ook niks aankomen in hun spiegels, en gaan altijd uiterst links hangen in het rechtervak of uiterst rechts in het linkervak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenZo zijn er enorm veel. Vanochtend was het weer koek en ei op de aansluiting van de r8 komende van de a19. Hoe het stropte weet ik nie, maar ze stonden ver...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenheel veel mensen met schrik op de baan en onaangepast schoeisel... 'voor die paar dagen dat het sneeuwt' krijg je dan als reactie.
voor die paar dagen dat het sneeuwt rij ik tenminste veilig met een gerust hart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenwas dat hier eens niet afgedaan als zijnde niet echt een probleem... en dat we maar gewoon naar de wielen moesten kijken ofzoietsOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwill zegt dat en will heeft gelijk
maar op hun stuuruitslag kun je ni anticiperen dus is't lastig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenVoor de mensen die ook graag netjes 120 rijden in cruise control op de autostrade: gebruik uw gps als referentie zodanig dat ik u niet telkens aan 3km/u voorbij moet steken.Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGPS'en kunnen onderling verschillen
En niet iedereen heeft voortdurend een GPS in z'n auto (opstaan)Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIk heb helemaal geen gps.
Dank u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEcht eh, die Galaxy/Alhambra/Sharan busjes... Keer op keer rijden die apen zoals apen... Op de motor moet ik ook altijd opletten voor die tisten, want die zien dus ook niks aankomen in hun spiegels, en gaan altijd uiterst links hangen in het rechtervak of uiterst rechts in het linkervak...
Comment
-
deze middag een lul in een grjze ibiza. Eerste vak is doodzonde daar blijf ik weg. Knipperlichten is nog veel erger, dat gebruik je toch niet?
En dan 't liefst geen constante snelheid. Je ziet hem dan afkomen getjaffeld in je spiegel, op 't eerste vak oor mij een naderende vrachtwagen, je schat in dat je hem voorbij kan laten, dus niet hoeft te storen, vertraagt die toch niet op 't moment dat hij naast jou zit? Zodat je toch moet uitbollen / remmen. Ineens niet meer te zien, maar oh, een paar km verder duikt hij weer op van tussen vrachtwagens op het tweede vak hoor!
En zo heel de tijd door, van Gent tot Aalter.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Gisterenavond heb ik m'n mooie 940 bijna op het schroot kunnen smijten.
Rond 22:00 rij ik op de E17 van Lokeren naar Gent. Ik rij op mijn gemak met een muziekske op aan 110km/u op cruise control op het eerste vak.
Ter hoogte van het tankstation in Kalken zie ik een auto van de parking rijden. Normaal zet ik mij opzij naar het tweede vak, maar dat ging nu niet want er ging een andere wagen mij inhalen en die andere wagen zou ook niet kunnen doorschuiven want er reed iemand op het 3de vak.
Dus blijf ik maar rijden op het eerste vak. Aan het tankstation is immers nog een strook van zeker 200 meter om snelheid te maken voor de andere wagen om dan in te voegen. Maar nee hoor, de auto was nog maar net van de parking af en wierp zich (weliswaar met 1 zuinig pinkje ) aan 60-70 op de eerste rijstrook ! Heb serieus mogen remmen en heb mij nog half op het tweede vak kunnen gooien (verder kon ik niet want de wagen op de tweede rijstrook was mij aan het inhalen). Gelukkig is er niets gebeurd, maar het was wel even spannend. O ja, die kamikaze-chauffeur was er (weer) een met Franse nummerplaat.
Comment
-
Vanmiddag aan de dampoort, een jonge vrouwlijke bestuurder die er niet in slaagde om rond te draaien en in je rijvak te blijven tegelijker tijd.
Ik stak haar voorbij, rijdende op het binnenvak en zij reed in het 2e, plots, kwam ze op mijn rijvak, ik gaf gas (omdat ik niet naar de toeter kon grijpen met m'n duimen omdat ik korte vingers heb), ze zag me plots en week dan te veel naar rechts uit, op het eerste rijvak.
(Leuk detail is dat ze al een bluts heeft in haar linker voorfender)
Dood van de schrik achter haar stuur, zo'n mensen zouden beter niet rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDood van de schrik achter haar stuur, zo'n mensen zouden beter niet rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk BerichtenZoals mensen met te korte vingers?
(zoals je ziet op deze foto moet je redelijk lange vingers hebben om aan de claxon te geraken wil je je handen niet van het stuur doen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenZe zijn kort, niet tè kort.
(zoals je ziet op deze foto moet je redelijk lange vingers hebben om aan de claxon te geraken wil je je handen niet van het stuur doen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendesignfout ?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenVanmiddag aan de dampoort, een jonge vrouwlijke bestuurder die er niet in slaagde om rond te draaien en in je rijvak te blijven tegelijker tijd.
Ik stak haar voorbij, rijdende op het binnenvak en zij reed in het 2e, plots, kwam ze op mijn rijvak, ik gaf gas (omdat ik niet naar de toeter kon grijpen met m'n duimen omdat ik korte vingers heb), ze zag me plots en week dan te veel naar rechts uit, op het eerste rijvak.
(Leuk detail is dat ze al een bluts heeft in haar linker voorfender)
Dood van de schrik achter haar stuur, zo'n mensen zouden beter niet rijden.
Comment
Comment