Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenPfff.
Toch nog even blijven staan nadat je voorganger geparkeerd was hé?Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenGewoon blijven staan tot hij wel tijd heeft
Comment
-
Vanmorgen zat er een peugeot achter mij, in 't gat te duwen en ik rijd mooi m'n toegestane 50 op gps.
Ze was duidelijk gehaast, maar had wel nog de tijd om te bellen naar iemand.
Ze steekt me nog voorbij in zone 50, maar eens uit de zone 50 zit ze achter een kleine vrachtwagen aan 70 waar 90 mag.
Ik zit achter haar, op mooie afstand.
Ze steekt die vrachtwagen voorbij en ik ga mee, maar omdat ik wat meer pk's heb en zij er niet echt vlot voorbijgeraakt ben ik genoodzaakt wat vaart te maken om weg te zijn voor de tegenliggers komen.
En toen zat ik wat dichtjes, toegegeven, heel uitzonderlijk, maar ik moest mee.
Ik zie ze in haar achteruitkijkspiegel loeren, duwt dat blond wicht toch wel op haar rem zeker?
Ik ben mooi gevolgd, en heb me ingehouden, heb niet terug gereageerd, wat ik vroeger wel zou gedaan hebben.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenHij accentueert volgens mij niet dat het een oude man was hoor. Het had evengoed een vrouw, ne rosse enz kunnen zijn.
En zoals ik reeds zei, domheid in het algemeen en in het verkeer in het bijzonder is niet ouderdomsgebonden maar persoonsgebonden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenWagens waarvan hun stoplichten constant branden
En dat was géén automaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenWaarom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenWaarom?
Comment
-
als ik file rijd, dan sta ik ook meerendeel op de rem.
niet omdat ik van die rempedaal houd ofzo. of dat ik zo graag gebruik.
maar stapvoets bij een automaat zit er niet in.
en als ik de rem loslaat dan kan het gebeuren dat de neus van mn auto, zich in de kont boort van een ander auto.
mijn auto gaat met de automaat zonder gas te geven toch versnellen naar een kleine 20 a 25 kilometer per uur...
en dat is vrij hard bij een stilstaande file
Comment
-
Yup, of N eventueel (als je een makkelijke handrem hebt, en dus geen Benz gedoe).
De E heeft een automatische rem functie, tot 60km/h remt 'ie automatisch als je de gas loslaat, erg handig in de files!
Wel wat bruut soms
En ook niet handig voor je achterliggers, want de remlichten zullen nog altijd aangaan
Comment
-
probleem is als je hem in park voor de lichten zet, en je wilt vertrekken, je altijd voorbij revers moet passeren, dus gaat elke keer je je auto in park zet, ofterug in drive, je achteruitrijlichten aan. wat nogal vreemd moet overkomen voor de persoon achter je die dan altijd denkt dat je achteruit wilt gaan rijden.
Comment
-
handrem..........
......
............
....................
nee heb ik niet......
heb enkel een soort van handrem wat ik in het begin toen ik mijn amerikaan had aan heb gezien voor koppelingspedaal
geeft hele leuke effecten als je die zo hard intrapt als je de koppelingspedaal bent gewent
Comment
-
Facker met jeep + aanhangwagen die op de E19 thv die werken/vilvoorde/machelen opeens beslist om over de volle gele lijn mijn baanvak op te rijden om mij te doen afremmen.
't Raamke open gedaan en hij was al bezig met mij uit te kakken in de franse taal .
Raamke ook open gedaan dan maar en een leuk frans conversatieke gehad
Miljaarde zeg, zo hard zin om die kerel de vangrail in te rammen.
Comment
-
Ben ik aan het filefilteren met de motor doorheen een net gevormde file, als een Peugeot 106 op het linkervak uiterst rechts rijdt, en een Peugeot 407 op het rechtervak uiterst links. Niet door te geraken dus. Maar ik merk net op dat de 407-rijder lustig aan het bellen is én dossiers op z'n stuur heeft uitgestald .
Even later reed ik voor 'm, gewezen dat ie de pechstrook op moest én hij deed het. Stap ik van mijn fiets af, hij de deur al open met een vragende blik ("is mijn achterlicht kapot?"). Even vriendelijk mijn probleem uitgelegd, hij leek er toch vrij geschrokken van...
Comment
Comment