Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenKom eens buiten... Naar mijn indruk zit de snelheid er de laatste maanden weer goed in op de snelweg... Er zijn tijden geweest dat ik aan 127 km/u op de cc de snelste was, maar dat is ook lang voorbij...
Natuurlijk niet geholpen door het feit dat de Opel Vectra's en Nissan Primera's op altijd dezelfde plekken staan .
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk heb het al eens in een andere topic geschreven: te snel rijden blijkt hier de normaalste zaak van de wereld te zijn. Wat een normvervaging. Gelijk v/d weg plukken en die camionette ook natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten...vervolgens ga ik dat dan ook maar doen want anders hoor ik er niet meer bij....
(er is maar 1 norm die je moet volgen in het verkeer en dat is niemand in gevaar brengen.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichtenvervolgens ga ik dat dan ook maar doen want anders hoor ik er niet meer bij....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenWat was de norm weeral? Dr. Beaucourt die tegen 180km/u geflitst wordt en een Flor Koninckx die tipsy achter het stuur zit?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenGewoon rechtshouden
(er is maar 1 norm die je moet volgen in het verkeer en dat is niemand in gevaar brengen.)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAls dat je psycho-analyse is... I wouldn't quit your day-job yet!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenZever... Zeg liever: iedereen is wel eens cowboy... De een wel wat meer dan de ander...
Want als jij nu zegt dat je nooit een overtreding begaat, dan
Leuke foto !!!!Last edited by Metaxa; 29/03/2010, 15:53.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAls jij je niet aan de snelheidslimieten (want die vindt jij op sommige plaatsen belachelijk) houdt zal je vroeg of laat toch mensen in gevaar brengen. Maar waarschijnlijk ben jij zo iemand die denkt, DAT overkomt mij nooit... pffffffff
En leer spellen.
Comment
-
En nog maar eens, " gatenlatenvallers " zoals deze ochtend thv Groot-Bijgaarden. De slaapkop alias " oetlul " remt ( alles dicht slaan )wanneer 50 meter voor hem een file opduikt. Iedereen na " het " vol in de remmen, en bijna een kettingbotsing!truth is in the eye of the beholder
Comment
-
ik vraag me af waarom mensen versnellen als je weer naar het eerste vak gaat. Ze rijden een kilometer mee aan 125 op het tweede vak, ook al is het derde vak leeg. Wanneer je naar rechts gaat, zijn ze daar hoor.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Of zo ne leuke vorige week. Ik sta geparkeerd langs de baan en er is een hele file auto's naast mij. Ik sta dus met mijn richtingaanwijzer naar links aan te wachten om in te voegen vanuit mijn plaats. De file begint terug te rijden en de wagen die mij er zou kunnen tussenlaten blijft gewoon staan en er ontstaat direct een gat van meer dan 5 meter, dus ik denk "ok die laat mij ertussen". Maar blijkbaar was meneer in slaap gevallen ofzo want het ogenblik dat ik wil vertrekken geeft meneer ineens plankgas om snel aan te sluiten bij de file die wat verder weer terug stilstond (aanschuiven voor een kruispunt).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenik vraag me af waarom mensen versnellen als je weer naar het eerste vak gaat. Ze rijden een kilometer mee aan 125 op het tweede vak, ook al is het derde vak leeg. Wanneer je naar rechts gaat, zijn ze daar hoor.
In de lijn met Ir_fuel: als de persoon achter jou claxonneert als je iemand ertussen laat. Voor die 5 seconden langer dat hij moet stilstaan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAls jij je niet aan de snelheidslimieten (want die vindt jij op sommige plaatsen belachelijk) houdt zal je vroeg of laat toch mensen in gevaar brengen. Maar waarschijnlijk ben jij zo iemand die denkt, DAT overkomt mij nooit... pffffffff
Wat jij zelf bevestigt
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBlijkbaar heb je een impulsief rijgedrag......aangezien je de snelheidslimieten belachelijk vindt.
Nu kan ik je wel volgen hoor, er zijn inderdaad wel enkele plaatsen waar je belachelijk traag moet rijden, maar dat zal wel zijn reden hebben die jij misschien niet altijd direct ziet omdat er vroeger misschien wel een gevaarlijke situatie was. Zelfdiscipline kan hierbij veel helpen Langs de andere kant ken ik ook enkele plaatsen waar je volgens mij veel te hard mag rijden. Als je daar op die plaatsen het opgegeven limiet zou rijden ga je gegarandeerd jezelf of andere in gevaar brengen zeker als je met de verkeerde wagen onderweg bent of je jezelf overschat.Je weet het dus niet.Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMaar waarschijnlijk ben jij zo iemand die denkt, DAT overkomt mij nooit... pffffffff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
Wat jij zelf bevestigt
Je weet het dus niet.
Ik heb expres waarschijnlijk geschreven, om je nog in een goed daglicht te stellen, alhoewel ik beter zou moeten weten.......Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHeb vandaag onze goede vriend Adolf Schoupe horen zeggen dat hij fietsers die geen bel hebben niet wil beboeten.
(zie audio van 29/3)
Comment
Comment