Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• naar het vecht-topic?

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      naar het vecht-topic?
      Dat kennen ze hier niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
        Maar, we zijn ook allemaal feilbare mensen, enkel een superman heeft alles altijd gezien.
        Naish laat me weten dat ook hij al eens iets over het hoofd heeft gezien...

... ooit ...

... 1 keer ...

maar hij reed toen op winterbanden, dus dat lijkt me nog een aanvaardbare reden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
          Zit de bestuurder van het oude Skoda-krel dat gisteravond op de E19 A'pen - Brussel reed op het forum? Hij droeg een muts.
          lijkt me Ferdinand te zijn
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Dat kennen ze hier niet
            ik verzin maar wat

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk Berichten
              Wat mij nog het meest stoorde, was zijn houding en reactie achteraf.
              "Ik wil naar links, er is nog een rijvak dus moet diegene naast mij ook maar een rijvak opschuiven"

Als hij zich had geëxcuseerd of toegegeven dat hij fout zat, had ik er zelfs nog niet aan gedacht om dit voorval hier te posten. Je kan nu eenmaal niet àltijd àlles gezien of voorzien hebben.
              Mijn eerder gegeven stelling dat een groot deel van de chauffeurs een combinatie zijn van egoisten en dommerikken wordt hier schijnbaar nog eens bewezen.

Comment

• Sinds ik met de motor rij, merk ik dat ik minder last heb van auto's die me op de snelweg couperen... Dat terwijl ik met de auto 2 xenon peertjes heb versus eentje op de motor, en ik met de motor zelfs iets trager rij dan met de auto (geen GPS op de motor, en dus ook geen flauw idee wat de afwijking van de snelheidsmeter is).

Vandaag dan het bewijs gezien dat mensen dus wel in hun spiegels kijken, maar afhankelijk van wat nadert wel of niet voorrang negeren...

Ik rij op de snelweg, nader een trager voertuig en ga op het linkervak rijden. Achter mij een auto aan ongeveer dezelfde snelheid, die ook op het linkervak gaat rijden. Het tragere voertuig op het rechtervak zet z'n pinker op om een nog tragerder rijdend voertuig in te willen halen, maar ziet mij naderen en zet de pinker terug af. Ik passeer. Mijn achterligger evenwel kan niet in één keer mee, want het tragere voertuig dat ik net gepasseerd heb en dat mij had zien aankomen, beslist om achter mij mijn achterligger te couperen...

Comment

• achter u een auto met "ongeveer" dezelfde snelheid.
                  Zeker dat je niet eerst voorrang moest geven aan hem en dat er niet minder dan 60m tussen zat?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

achter u een auto met "ongeveer" dezelfde snelheid.
                    Zeker dat je niet eerst voorrang moest geven aan hem en dat er niet minder dan 60m tussen zat?
                    altijd weer olie op het vuur gooien hé gij

Comment

achter u een auto met "ongeveer" dezelfde snelheid.
                      Volgens mij zat er een "halve taco" tussen

Comment

• Kan iemand me aan de hand van duidelijke voorbeelden uit dagdagelijkse situaties de hele voorrangswetgeving nog eens uit de doeken doen?

Alsook het verschil tussen norm en wet?

Comment

• Waar ik mij vandaag vooral heb geergerd:

Bij het minste regenval veranderen de snelwegen in West-Vlaanderen in een waterbaan. De waterspray is zo enorm dat de zichtbaarheid serieus vermindert en zelfs mijn ruitenwissers op dat moment onvoldoende nuttig zijn.

En heel raar, als je Oost-vlaanderen binnenrijdt, weg is de spray.
                          Wat een verademing dan.

Dus W-Vl hebben ze minder kwalitatieve/moderne asfalt ofzo?

Comment

• Onverharde wegen eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Onverharde wegen eh.
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Niet pinken bij het afslaan op rotondes, dat zou men eens zwaarder moeten beboeten en beter in het oog houden. Ipv van al die domme flitspalen te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Volgens mij was het een "halve wacko"
                                  juist!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                    Niet pinken bij het afslaan op rotondes, dat zou men eens zwaarder moeten beboeten en beter in het oog houden. Ipv van al die domme flitspalen te zetten.
                                    Totally agree, das gewoon een van de meest ergerlijke, vervelende, gevaarlijke en vaakste voorkomen fouten die ik zie in het verkeer.
                                    This om moedeloos van te worden als je ziet hoeveel mensen hun pinker niet gebruiken op rotondes...

Comment

• Of die die naar links pinken bij het oprijden...
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                        Of die die naar links pinken bij het oprijden...
                                        Dan vliegen ze tenminste niet zo snel voor u in!

Comment

• Mensen die aan een voorrang van rechts aan 70 doorknallen en wanneer je toetert niet kijken. De volgende keer geef uk gas bij i.p.v. te remmen ego!

Comment

Working...
                                          X