Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
    Bij uitzondering vorige week nog naast een Hell's Angel -type gestaan aan het rode licht, hij draaide zich naar mij, en gaf heel ostentatief het V-teken met z'n hand. Was precies ne film. Was waarschijnlijk zat.
    je vergeet erbij te vertellen dat hij z'n tong legde tussen z'n twee vingers

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      je vergeet erbij te vertellen dat hij z'n tong legde tussen z'n twee vingers
      FAK! Nu je het zegt...dit was 'em:

Comment

• tja. zijn er niet heel wat nieuwe motards op de baan de laatste tijd?
        ook de salonmotards niet vergeten, die zie je nu pas. in de letterlijke zin van het woord zondagsrijders, maar de zaterdag zie je ze ook nog wel eens

eindje terug stond ik in mijn straat aan te schuiven voor de lichten, kwam er een madammeke in een leren pak op een groene Kawa, lang haar dat onder haar helm uit kwam. thumbs up gegeven, knikje en gebulder bij groen licht teruggekregen

om dit toch niet te laten ontaarden in een verheugd-topic: wonen aan de lichten van de Gentse binnenring.
        moto's met een leuk geluid: tof
        auto's moto's die hoorbaar tot aan 80 optrekken: niet zo gepast in een zone 50.
        énorm luide quads na 23u 's avonds: heel vervelend
        gierende wheelspin aan de lichten na 23u: altijd de reflex van "ow, er gaat iets mis" en als ik nog niet deftig slaap ben ik weer opeens weer helemaal wakker.
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Je hebt zo van die mensen die in vol spitsuur van alles en nog wat -auto's die van links komen, fietsers op het zebrapad...- voorang geven.

Comment

• grote ergernis: een vriendje van mijn zoon (8 jaar) reed gisteren naar ons, over het fietspad, in onze straat. Een grijze mercedes met gele platen slaat rechtsaf zonder te kijken, en rijdt hem omver. De inzittenden (jonge kerels) steken hun middenvinger op en rijden door...

kleinere ergernis: als ik 's morgens naar de bakker wandel, kruis ik vaak hetzelfde meisje (gothic style, dus geen blondje). Als ze te voet is, wandelt ze op het fietspad. Vanmorgen was ze met de fiets, en reed ze dus op het voetpad, en ze keek me aan van "waarom wandel jij in mijne weg?"
            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
              gierende wheelspin aan de lichten na 23u: altijd de reflex van "ow, er gaat iets mis" en als ik nog niet deftig slaap ben ik weer opeens weer helemaal wakker.

ramptoerist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                grote ergernis: een vriendje van mijn zoon (8 jaar) reed gisteren naar ons, over het fietspad, in onze straat. Een grijze mercedes met gele platen slaat rechtsaf zonder te kijken, en rijdt hem omver. De inzittenden (jonge kerels) steken hun middenvinger op en rijden door...
                Schandalig ... gasten levenslang hun rijbewijs afnemen en gevangenisstraf voor slagen en verwondingen, vluchtmisdrijf, roekeloos rijgedrag etc .... Het ergste vind ik niet dat ze iemand omverrijden, dat kan eigenlijk iedereen overkomen, maar wel de reactie daarop.

Omgekeerd kan ook .... ik rijd verleden week met de wagen achter een klein groepje kinderen/jongeren van 12 a 16 jaar allemaal. Allen van alochtone origine. Op het moment dat ik ze voorzichtig voorbijsteek knalt er een van die gasten helemaal naar links tot vlak voor mijn bumper. Ik gooi alles toe en toeter met als resultaat een hoop gescheld en verwijten en de obligate middelvingertjes en andere obscene gebaren. Zonder de traditionele uitgebreide woordenschat van onze medeburgertjes niet te vergeten : nique ta mère, je t'encule etc etc.
                Ik parkeer me pakweg 1 km verder bij de schoonouders en terwijl ik de koffer aan het uitladen ben komen ze voorbij gefietst met het nodige gescheld en agressieve aanstalten naar mij en de wagen toe.
                Ergernis ? Zeer groot ! Verdere commentaar behoud ik mij van neer te pennen, maaar ik kookte
                Last edited by MaXX99; 28/04/2010, 11:38.
                Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  ramptoerist
                  ik ben waarschijnlijk de eerste om te helpen bij een ongeluk. als ik pols bij mijn vrienden zeggen ze allemaal dat ze bij een ongeluk er liefst niets mee te maken hebben.
                  de laatste tijd ben ik al het een en het ander tegengekomen, en telkens werd ik genegeerd.

ooit nog eens in de walen mijn auto vastgereden in the middle of nowhere, toch zeker 30 auto's mogen aanspreken tegen dat iemand wilde helpen.
                  Last edited by Teus; 28/04/2010, 14:46.

Comment

• Sorry daarvoor, maar ik kan geen winch monteren op mijn kar.

Comment

• Correctie, gij WILT geen winch monteren

Comment

• ik had zelf een sleepkabel hé (al vaak gaan offroaden met scouts en op allese voorbereid!).
                        uw auto zou ik niet door dat aardebaantjes sturen, maar zelfs mensen met hun stoere SUV weigerden.

en ondertussen regende het enorm, ik had geen jas en ik was op weg naar een klant. toffe jongens die Walen!

Comment

• die "VL" naast uw nummerplaat zal ni geholpen hebben denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                            Schandalig ... gasten levenslang hun rijbewijs afnemen en gevangenisstraf voor slagen en verwondingen, vluchtmisdrijf, roekeloos rijgedrag etc .... Het ergste vind ik niet dat ze iemand omverrijden, dat kan eigenlijk iedereen overkomen, maar wel de reactie daarop.

Omgekeerd kan ook .... ik rijd verleden week met de wagen achter een klein groepje kinderen/jongeren van 12 a 16 jaar allemaal. Allen van alochtone origine. Op het moment dat ik ze voorzichtig voorbijsteek knalt er een van die gasten helemaal naar links tot vlak voor mijn bumper. Ik gooi alles toe en toeter met als resultaat een hoop gescheld en verwijten en de obligate middelvingertjes en andere obscene gebaren. Zonder de traditionele uitgebreide woordenschat van onze medeburgertjes niet te vergeten : nique ta mère, je t'encule etc etc.
                            Ik parkeer me pakweg 1 km verder bij de schoonouders en terwijl ik de koffer aan het uitladen ben komen ze voorbij gefietst met het nodige gescheld en agressieve aanstalten naar mij en de wagen toe.
                            Ergernis ? Zeer groot ! Verdere commentaar behoud ik mij van neer te pennen, maaar ik kookte
                            Ze zullen waarschijnlijk gene gsm bijgehad hebben anders zouden ze er met een stuk of 100 gestaan hebben na 2 minuten....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              Ze zullen waarschijnlijk gene gsm bijgehad hebben anders zouden ze er met een stuk of 100 gestaan hebben na 2 minuten....
                              Eerder dat ze net buiten "hun" grondgebied waren. Het wordt daar in de volksmond Texas genoemd en is voor onze fellows in blue een no-go zone. Het is dus niet enkel in Brussel, hoewel dat ik in Brussel ook wel al het een en het ander heb meegemaakt (vooral als op wordt opgeroepen soms bij een klant in het weekend 's nachts).
                              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• daarjuist sukkel in een opel jeep-achtig ding (ken het model niet, maar vast en zeker een 2wd) met een kar achter.
                                ik reed achter hem, raam open op het gemakske. begint dat zijn lichten aan te doen, uit te doen, remmen, gas geven, lichten aan, lichten uit en terug remmen.

wtf?

ben hem dan maar voorbijgestoken en ik kreeg een lichtconcert.
                                wtf had die aan de hand

Comment

• Electronica-problemen?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                    opel
                                    'Nuff said!
                                    Dat zijn toch die dingen waarvan de stuurinrichting spontaan afbreekt? Het zou me dus niet verwonderen als de claxon vanzelf afging...

Comment

ik had zelf een sleepkabel hé (al vaak gaan offroaden met scouts en op allese voorbereid!).
                                      uw auto zou ik niet door dat aardebaantjes sturen, maar zelfs mensen met hun stoere SUV weigerden.

en ondertussen regende het enorm, ik had geen jas en ik was op weg naar een klant. toffe jongens die Walen!
                                      Ergens kan ik ook wel begrijpen dat mensen in de gietende regen niet staan te springen om een aardebaantje in te rijden waar jij vast bent geraakt.==>Zelf vastraken enz.

(Maar met de Range, jeep of chevy zou ik u er met plezier uittrekken )

Comment

ik ben waarschijnlijk de eerste om te helpen bij een ongeluk. als ik pols bij mijn vrienden zeggen ze allemaal dat ze bij een ongeluk er liefst niets mee te maken hebben.
                                        de laatste tijd ben ik al het een en het ander tegengekomen, en telkens werd ik genegeerd.

ooit nog eens in de walen mijn auto vastgereden in the middle of nowhere, toch zeker 30 auto's mogen aanspreken tegen dat iemand wilde helpen.
                                        tis dan ook een graptje he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                          daarjuist sukkel in een opel jeep-achtig ding (ken het model niet, maar vast en zeker een 2wd) met een kar achter.
                                          ik reed achter hem, raam open op het gemakske. begint dat zijn lichten aan te doen, uit te doen, remmen, gas geven, lichten aan, lichten uit en terug remmen.

wtf?

ben hem dan maar voorbijgestoken en ik kreeg een lichtconcert.
                                          wtf had die aan de hand
                                          Last van de warmte?

Deze week hebben zowat alle BMW 5-series hetzelfde probleem.

Comment

Working...
                                          X