Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
    Met de flutkar of met de pretkar?
    Verandert dat iets aan de zaak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Verandert dat iets aan de zaak?
      1. als ze je in een fel kleur met veel lawaai nog niet opmerken, is dat nog erger van dat madamke
      2. in een chique kar wordt je nu eenmaal minder snel gecoupeerd dan in een een pauperbak

Comment

Vorige donderdag in Mettet een madammeke dat gewoon voor mijne neus de rotonde opreed, ze heeft zelfs geen milliseconde haar hoofd naar links gedraaid om te kijken of er iets afkwam
        Ik had dat laatst ook -> WTF

Iets verder rijdt er een ninja die van rechts kwam los voor mij in (nee ze had geen voorrang). Ik claxoneer en rem bijna niet zodat ik er rakelings langs af scheer en haar haar nog vloeken in het Turks of whatever.

En nog iets verder staat er een meisje langs de kant van de weg (rechts) op haar fiets, ziet mij aankomen (we maken oogcontact) en ze fiets gewoon de weg op voor mijn auto. Ik heb serieus moeten remmen om haar niet te raken. Ik was te geshockeerd om te claxoneren of iets te zeggen

En dat allemaal op 10km

Sommige mensen zijn er echt niet bij ...
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Vorige donderdag in Mettet een madammeke dat gewoon voor mijne neus de rotonde opreed, ze heeft zelfs geen milliseconde haar hoofd naar links gedraaid om te kijken of er iets afkwam
          in Gent centrum nog een vrouw gehad die met haar hoofd 90graden naar rechts een kruispunt voorbij reed. way to go om geen accidenten te maken tegen voorrang van rechts, maar die keek helemaal niet naar links. zo zal ze wel eens een lompe fietser meehebben

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          ... En dan heerlijk de claxon op en die pee een meter hoog zien springen
          met de Schaab ooit nog eens van het midden naar het linker rijvak willen gaan. eerst pinken en dan heel voorzichtig en langzaam naar rechts gegaan, ik ben daar voorzichtig in én mijn kapotte linkerspiegel was ook nog heel vuil. opeens een claxon links van me, serieus verschoten en ik was rap terug op mijn rijvak. was iemand die bij valavond zonder lichten reed, en die zie je dan niet door een slechte spiegel
          Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Gisteren nog een lul die dacht dat ie voorrang had toen ie de rotonde op het klaverblad in Lummen wou oprijden. Ja, dan blijf ik er natuurlijk naast rijden zodat hij niet door kan
          haha. bestaat er hier eigenlijk een topic met tips en truuks voor het verkeer?
          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
            2. in een chique kar wordt je nu eenmaal minder snel gecoupeerd dan in een een pauperbak
            Bahaha! I wish!

Goed, mijn Z4 <<<<< GT3, maar je hebt twee soorten chauffeurs op de baan: diegene die schrik hebben van aanstormend xenon en snel uit de weg gaan, en diegenen die jaloers zijn op aanstormend xenon en 'm er op het laatst voor in gooien.

Met de moto overigens minder problemen: iedereen schrik. Ook logisch, daar kan je rijden totdat je hun binnenspiegel met je adem bewasemt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Goed, mijn Z4 <<<<< GT3, maar je hebt twee soorten chauffeurs op de baan: diegene die schrik hebben van aanstormend xenon en snel uit de weg gaan, en diegenen die jaloers zijn op aanstormend xenon en 'm er op het laatst voor in gooien.
              Klopt X2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                zwart <-> rood

Ik weet dat een tijd geleden (weet niet of het nu nog is) je korting kreeg in DE op je verzekering als je een gele of rode auto had
                t was met de rode, maar ik denk niet dat dat iets heeft uitgemaakt aangezien ze zelfs geen fractie naar links heeft gekeken, en het was nu niet dat ik die rotonde aan het pakken was aan een snelheid tegen de gripgrens van mijn banden aan ofzo

Comment

• Oh, ze zal je wel hebben zien aankomen in haar ooghoeken, maar een knalrooie Porsche... Zo asociaal! Denk aan de kinderen! En het milieu! En de werklozen!

Comment

Oh, ze zal je wel hebben zien aankomen in haar ooghoeken, maar een knalrooie Porsche... Zo asociaal! Denk aan de kinderen! En het milieu! En de werklozen!
                    Nochtans, rood en de streek van Chalala gaan hand in hand

Comment

• Klopt. Maar het is de badge die alles verknoeit. Behalve als je ook lokale politicus bent van dezelfde signatuur als de kleur van je auto .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                        Nochtans, rood en de streek van Chalala gaan hand in hand
                        Mettet is evenveel Charleroi als Mechelen Brussel is

Comment

• Laatst nog in Mechelen geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Ik kom dat regelmatig tegen op rotondes met 2 rijvakken. Dan zie je er zo enkele het buitenste vak oprijden om dan direct naar het binnenste vak te rijden, zonder ook maar te zien of er toevallig niemand naast hen rijdt.
                            Ik kom het vaak tegen dat die dat op het linkse vak op rotonde rijden naar recht willen komen terwijl er daar al iemand rijd (ik of iemand die voor mij rijd), en als je dan claxoneert gaan ze nog van hun kloten maken
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Mettet is evenveel Charleroi als Mechelen Brussel is
                              Ik zou begot niet weten waar Mettet ligt, ik ging meer af op je 'Ryanair-City'

Comment

Daarnet juist hetzelfde voorgehad met een mijnheertje, zonder kijken rotonde op ( scheelde 30 cm ). Daarna een paar seconden schuin achtergestaan, bestuurder was blijkbaar aan het " sms-en" !
                                truth is in the eye of the beholder

Comment

• Clown Daerden noemden ze in de jaren '80 ook "camarade Porsche"
                                  Het heeft zijn opmars binnen de partij niet belet.
                                  2.0 JTDm

Comment

• Ergernis van de dag: kempische asociale kutboeren die niet kunnen ritsen.

Toch frappant, in Brussel is zoiets nooit een probleem maar als je in een of ander boerengat eens een file hebt bij een versmalling is er altijd wel een gepensioneerde die je nog liever van de baan ramt dan op een normale manier te ritsen.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Niet alleen in de kempen...

Hoe verder van Brussel, hoe imbecieler...

Comment

Niet alleen in de kempen...

Hoe verder van Brussel, hoe imbecieler...
                                        En jij woont in....?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                          Ergernis van de dag: kempische asociale kutboeren die niet kunnen ritsen.

Toch frappant, in Brussel is zoiets nooit een probleem maar als je in een of ander boerengat eens een file hebt bij een versmalling is er altijd wel een gepensioneerde die je nog liever van de baan ramt dan op een normale manier te ritsen.
                                          In mijn klas is er iemand die dat ook al van ver doet, omdat zij denkt dat het daardoor file is.
                                          Ze snapt er zich wel niet aan waarom dan mesnen toeteren en fuck you doen

Comment

Working...
                                          X