Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Of het een goede meting is dat is iets anders maar daar worden ze wel voor gebruikt.

Het kan wel een indicatie geven, er zijn er inderdaad die sneller gaan rijden en er zijn er die trager gaan rijden. Er zijn er die 1 keer vertragen en daarna niet meer ...
    Jama tisni dak u ni geloof ze.Vind gwn raar.
    Dacht daze daarvoor die tellers gebruikte,ge weet wel da zwart buiske daze op straat leggen, met zo een baksken aan da in den berm ligt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
      Waste of money, I tells ya.
      Zoals vele dingen zeker, maar bijvoorbeeld in Londerzeel in de Kerhofstraat ga je van de A12 af aan de lichten en kom je enkele 100den meters verder in de bebouwde kom terecht. Daar staat zo eentje en dat heeft wel degelijk nut als je net 120 hebt zitten rijden is het heel moeilijk om binnen de halve minuut over te schakelen naar die 50 per uur. Dat bord is een handig hulpmiddel. Al heeft dat bord maar 1 ongeval vermeden dat is dat voor mij al nuttig.
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        Dacht daze daarvoor die tellers gebruikte,ge weet wel da zwart buiske daze op straat leggen, met zo een baksken aan da in den berm ligt
        Dat is meestal een teller denk ik om te weten hoeveel trafiek er is op een baan. Die lussen meten wel snelheid dacht ik, maar die zie je niet zo vaak.
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Waste of money, I tells ya.

@cimonium: BLOND (Bond van Linksrijdende Onnozele Neurotische Draakwijven) dankt u.
          Nee ze was dik en lelijk en zweterig en aaaaaaaah gdv!

deris een verschil tss gwn onoplettendheid en express e.
          En tgaat em mij echtniet omt feit dak ne minuut later thuisben,tgaat em mij gwn om het principe.Iemand dage ni kent een beetje gaan kloten.

Mja tzalweer aanmij liggen e,ik ben de jonge gast in nen auto e

Comment

Ik heb 't over die vaste krengen op solar power:

Een ware pest zijn die krengen.
            Een tijdje terug stond er hier iets verder zo een bord. Ineen gebied waar je maar 50 mag rijden. Ik reed eraan voorbij tegen zo'n 55km/h, bord zegt: "U rijdt 68km/h "
            Volgen mij stond het nog afgesteld op 70 km/h
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Zou jij iets verstaanbaarder, of op zijn minst algemeen Nederlands kunnen schrijven?

Alvast bedankt.

Greetzzz,
              Rachid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                Zou jij iets verstaanbaarder, of op zijn minst algemeen Nederlands kunnen schrijven?

Alvast bedankt.

Greetzzz,
                Rachid
                tzal ni voor vandaag zijn

Comment

tzal ni voor vandaag zijn
                  Het reglement schrijft het nochtans voor.

Of bedoel je gewoon dat je vandaag niet meer gaat posten? Dat is ook een oplossing natuurlijk.

Greetzzz,
                  Rachid

Comment

Het reglement schrijft het nochtans voor.

Of bedoel je gewoon dat je vandaag niet meer gaat posten? Dat is ook een oplossing natuurlijk.

Greetzzz,
                    Rachid
                    Kzal wat voortblokken. Dan kan jij stoppen met zagen.

grtjs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      Derjuist op de antwerpse ring

Ik ben links aan het rijden met ongeveer een 4 meter tussen mij en mijn voorligger...
                      Opeens komt er een golf V langs rechts voorbij scheuren en kapt in zonder te pinken waardoor ik hard op de remmen moest, hij raakte met die circusact juist de middenvakrijder niet... uiteraard word die door mij getrakteerd op een toeter en lichtconcert... wanneer we de middenvakrijder voorbij zijn gaat die naar rechts en vertraagt tot we op gelijke hoogte zijn... begint die eikel tesamen met zijn passagier het sterchele gebaar te doen, ik maak duidelijk dat het wat minder mag en dat die gek is en ik rijd verder... wanneer ik de afslag naar de E19 neem zie ik die achter mij komen, me voorbij steken en terug inkappen... Het beste komt nu, hij gooit alles dicht totdat we stilstaan op het tweede vak, de auto achter me kon nog juist uitwijken en we werden langs links en rechts voorbij gescheurt... Stapt de bestuurder uit en komt naar me toegelopen, twas nogal ne grote papperige vent... ik doe men raam open en vraag of die iets mankeert en of die ogenblikkelijk wilt doorrijden... zonder boe of ba krijg ik daar twee koeken op men gezicht, hoe laf kun e zijn bon om mijn werk niet in gevaar te brengen en omdat de situatie te gevaarlijk was, ben ik maar bij het eerste gaatje dat ik vond doorgereden...

1 keer raden welk ras dat de golf bestuurde...

ik vind het vooral sneu dat ik nu kletsen heb gekregen zonder iets terug te doen

ben dieje papperige vent me zijn golf V dan is ook tege gekome denkik
                      ik reed 110 op de ring om iemand in te hale, die begon daar te plakke en ik rij rustig 110 voort en ga dn opzij.. komt naast mij rijde doe zijn raam open en hij en zijn andere compagnion beginne wat me blikjes bier te gooien
                      chanse daze in deftig konde mikken
                      BMW X5 45e

Comment

Kilometers op de teller zijn niet de juiste kilometers. Elke autofabrikant heeft zijn eigen ingebouwde afwijking. Wat is het criterium van die dingen? BMW kilometers? Skoda kilometers, of toch maar van Citroën? Dit is puur stemmingmakerij: "u rijdt te snel". Die dingen hebben dus absoluut geen toegevoegde waarde. Ofwel meet 't reële kilometers ofwel kunnen ze meteen in furlongs per zonnewende of fathoms per tithi rekenen. Dat heeft evenveel zin.
                        Als ik 53 rij ofzo op m'n teller komt er op dat machien 50 of 51 maar zo extreem grote verschillen zijn er niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Als ik 53 rij ofzo op m'n teller komt er op dat machien 50 of 51 maar zo extreem grote verschillen zijn er niet.
                          Jij en 53 op de teller? When did that happen?

Ach, een ergernis is het niet echt maar het stoort me wel omdat ik denk dat ze mijn geld beter hadden kunnen besteden. Misschien konden ze de flikjes van Essen eens een opleiding geven of zo.
                          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Jij en 53 op de teller? When did that happen?

Ach, een ergernis is het niet echt maar het stoort me wel omdat ik denk dat ze mijn geld beter hadden kunnen besteden. Misschien konden ze de flikjes van Essen eens een opleiding geven of zo.
                            ,Ik hou me toch meestal wel aan de snelheidslimiet.
                            Maar ik snap je wel,ze hadden beter dat geld gestoken in bijvoorbeeld een jeugdhuis,sporthal,...., .

Comment

• Best wel toepasselijk:

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• feit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Ik vind het vooral irritant dat er paljassen zijn die telkens serieus afremmen voor zo'n bordje.

En ze staan ook niet goed afgesteld, ik weet er 2 vrij kort bij elkaar staan en 72 op CC geeft 2x een verschillende waarde.
                                  Ik ook: je mag 70kmh en dan gaan ze naar 50kmh remmen omdat daar zo'n bord staat. Idem met flitspalen in bebouwde kom: ze zien een flitspaal staan gaan remmen naar 30kmh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                                    Ik ook: je mag 70kmh en dan gaan ze naar 50kmh remmen omdat daar zo'n bord staat. Idem met flitspalen in bebouwde kom: ze zien een flitspaal staan gaan remmen naar 30kmh
                                    Ja ge hebt altijd van die mensen he. Dat doe ik nooit, als ik de snelheid rij die ik mag rijden, waarom zou ik dan gaan vertragen.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                      Dus alle SUV's die omgebouwd zijn tot lichte vracht mogen niet meer op het linkervak rijden?
                                      De dag dat ook LV twee reflecterende strippen zullen moeten hebben denk ik dat er velen zullen aanvragen om de hunne terug gewoon ingeschreven en gekeurd te laten worden .....

Comment

Alvast bedankt.

Greetzzz,
                                        Rachid
                                        En als je dan leest dat hij op weg was naar z'n examen ?????

Comment

• In roeselare hebben ze nu op de volledige ring bordjes geplaatst met "snelheidscontrole". Het gekke is dat je ze (witte fiat bravo) ziet staan van urenver. Als ze er al staan. Mensen bang maken voor iets dat er niet is... Natuurlijk rijden ze dan allemaal trager hé

links - en middenvaksrijders. Allemaal weigeren om op het eerste te rijden hé. En dan pipo's op het linkervak die welgeteld 2 km/u sneller gaan. Wow wereld van verskil zu maat. Ware het niet dat je nog maar 105 reed

Comment

Working...
                                          X