Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb men eigen rot geërgerd deze nacht toen ik achter een aixam of zo iets reed op een baan waar je niet voorbij mag, en dat er nog is ne combie achter mij reed dus ik niet voorbij kon steken
en aan dat mens dat het zo nodig vond om bij een wegversmalling mijn voorang af te nemen, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres! sjans dat ge nog hard aan uw stuur kon draaien of twas prijs. denkt volgende keer maar is 2 keer na voor ge zo nog is stunten uithaalt! idioot!
Wat was het vandaag op de weg? Allemaal zondagsrijders? Op de E19 richting Antwerpen een Passat op het linkervak tegen 70 km/u. En op de E34 richting Zelzate een Colt ook tegen 70 km/u.
Wat was het vandaag op de weg? Allemaal zondagsrijders? Op de E19 richting Antwerpen een Passat op het linkervak tegen 70 km/u. En op de E34 richting Zelzate een Colt ook tegen 70 km/u.
Zal zijn omdat het vandaag zondag is he
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Tja, de term zondagsrijder is écht niet uit de lucht gegrepen, het verschil tussen de chauffeurs in de week op de baan of in het weekend is toch wel markant.
De vele putten her en der in de (snel)wegen beginnen toch ook gevaarlijk te worden...
Tol van een koude winter allicht.
ik vind het ook verschrikkelijk ... ik doe dagelijks Brussel-Kust en dan vaak nog via Kortrijk of Roeselare ... en echt dagelijks stel ik nieuwe putten en oneffenheden vast.
de ergste zijn:
op de wissel E40 (richting kust) naar E17 (richting Kortrijk)
op de E40 richting kust op 500 meter voor tankstation drongen, tussen het tweede en derde rijvak .. daar ligt een strook van 3 meter op 50 cm voor een centimeter of 5 dieper in het wegdek levensgevaarlijk
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
De vele putten her en der in de (snel)wegen beginnen toch ook gevaarlijk te worden...
Tol van een koude winter allicht.
Idd, ik heb ook die indruk dat er elke dag bijkomen.
Kunt ge u voorstellen wat dat zou geven moest het elk jaar zo vriezen ...
Raar toch dat ze in Scandinavië niet allemaal kasseiwegen hebben aangelegd, je zou denken met de temperaturen daar dat ons Belgisch asfalt het 2 maand zou uithouden (Of zouden ze daar wel wegen kunnen aanleggen )
ik vind het ook verschrikkelijk ... ik doe dagelijks Brussel-Kust en dan vaak nog via Kortrijk of Roeselare ... en echt dagelijks stel ik nieuwe putten en oneffenheden vast.
de ergste zijn:
op de wissel E40 (richting kust) naar E17 (richting Kortrijk)
op de E40 richting kust op 500 meter voor tankstation drongen, tussen het tweede en derde rijvak .. daar ligt een strook van 3 meter op 50 cm voor een centimeter of 5 dieper in het wegdek levensgevaarlijk
E19 Brussel -> Antwerpen
1.5km voor craeybeeckxtunnel juist na de samenvoeging achter de splitsing van kontich
linkerrijstrook, ge rijdt daar ineens precies over kiezeltjes...
Ondervonden met de RS4 : ff verschieten !! (was donker)
Ik vraag me nu gewoon af hoe ze dat weer gaan herstellen ...
Hier en daar wat asfalt opgieten ? Het zal weer proper zijn
Het zal inderdaad waarschijnlijk overal wat oplapwerk worden, ze kunnen moeilijk overal den helen boel gaan opbreken om volledig nieuwe weg te leggen he. Dan moeten ze heel België gaan opbreken
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Het zal inderdaad waarschijnlijk overal wat oplapwerk worden, ze kunnen moeilijk overal den helen boel gaan opbreken om volledig nieuwe weg te leggen he. Dan moeten ze heel België gaan opbreken
Ja, maar dat zitten ze binnen de kortste keren met hetzelfde probleem hé ... dit is maar een héél tijdelijke oplossing ...
Comment