't Blijft niettemin verleidelijk. Zeker als je afrit maar een kilometer verder is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenAltijd lachen als de arm der wet die ff verder aan de kant zet
Nee dat is inderdaad niet om te lachen, maar mensen die denken dat ze voor agent moeten gaan spelen zijn ook niet om te lachen. Het is niet slim om op de fout van iemand anders te reageren met ook in de fout te gaan.
Moest ik agent zijn, dan ging silverlion trouwens mooi mee op de bon, want hij begaat net dezelfde overtreding. Dat hij er geen "voordeel" uit haalt is geen vrijgeleide om op de pechstrook te gaan rijden.Last edited by janvkn; 19/02/2009, 13:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door silverlion306 Bekijk BerichtenIk heb dat toch nog niet meegemaakt dat ze beetje verder tegengehouden worden Die mannen lijken altijd door de mazen van het net te glippen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door silverlion306 Bekijk BerichtenHet komt erop neer dat ik er gewoon ziek van word dat je netjes in de fille staat en er voor de 5e of 6e keer een wagen je voorbijvliegt op de pechstrook. Probeer dan maar eens nog te lachen...
De file wordt er, dankzij die pechstrook-rijders, toch alleen maar korter op, dus als jij achteraan in de file staat dan ben jij er zelfs mee gediend dat er mensen vóór jou in de file langs de pechstrook doorrijden om alvast een afrit op te rijden.
Comment
-
Wie geeeft u het recht op de pechstrook te rijden zonder reden??? Heb respect voor iedereen en schuif gewoon mee aan. En die paar hersenloze mensen dat over de pechstrook rijden gaan de file echt niet korter maken hoor. Het is toch ook niet logisch dat je aan de kassa 10 min aaschuift en dan iemand iedereen voorbijsteekt en bediend is in 1 min. Iedereen gelijk voor de wet. En ja, ik weet dat ik identiek dezelfde overtredding maak als ik er 1 wiel opzet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door silverlion306 Bekijk BerichtenWie geeeft u het recht op de pechstrook te rijden zonder reden???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenwaar jij ziek van wordt amaai zeg...
De file wordt er, dankzij die pechstrook-rijders, toch alleen maar korter op, dus als jij achteraan in de file staat dan ben jij er zelfs mee gediend dat er mensen vóór jou in de file langs de pechstrook doorrijden om alvast een afrit op te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenJe bent duidelijk nog niet met een hoogzwangere vrouw op stap geweest
Ik zou mijn vrouw ook nooit met de wagen laten rijden als ze weeën heeft ...
dus die kon nog perfect zelf met de wagen rijden ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenop de E40 richting kust op 500 meter voor tankstation drongen, tussen het tweede en derde rijvak .. daar ligt een strook van 3 meter op 50 cm voor een centimeter of 5 dieper in het wegdek levensgevaarlijk
Echt een schandalig grote scheur op die brug. Ik heb die zien verbreden de laatste weken dat het niet normaal is.2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenAls je iemand ziet GSM'en in de auto of ziet dat iemand zijn gordel niet draagt, rijd je die toch ook niet vast om hem/haar hier op te wijzen? Even vloeken zou ik ook doen, maar daar blijft het bij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door silverlion306 Bekijk BerichtenWat me ook enorm enerveert is wanneer je op een autosnelweg in de fille staat en er doodleuk wagens over de pechstrook beginnen rijden. Dit maakt me echt kwaad. Vaak zet ik me dan net met 1 wiel op de strook zodat ze niet meer doorkunnen. En dan maar toeteren en lichten doen. Sorry maar fille is fille voor iedereen (behalve hulpdiensten waarvoor de pechstrook dient). Maarja, als ik dit doe en de politie ziet het dan heb ik even zware boete aan m'n beenOorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMijn vrouw is nu hoogzwanger, stel dat ze me belt dat het zover is, en ik zit in de file, dan ga ik ook de pechstrook nemen hoor ipv nog een uur te verliezen. En als iemand mij dan vastrijdt dan zal het niet bij toeren en lichtseinen blijven
Edit: En stel dat het nu een docter is in een privé wagen die snel naar het ongeval moet om levens te redden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichtenhet gebruik van de mistlichten op ongepaste momenten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door silverlion306 Bekijk BerichtenAchterste is hinderlijk, voorste toch niet? Niet dat ik het doe, maar vooraan hindert het me niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDaarom dat ik het vraag. Enkel de achterste irriteren mij
Los daarvan vind ik het ook altijd een beetje belachelijk staan, zo van "kijk mij eens stoer zijn met mijn mistlichten" Ik heb ook de indruk dat ze nogal vaak gebruikt worden als intimidatielichten door foute chauffeurs.
Comment
-
mensen met een kapotte lamp ( als het kan aan bestuurderskant )
die dan nog eens in den donker over de lijn rijden, waardoor je denkt dat het een moto is ( tot op het laatste moment waarbij je moogt uitwijken )
mensen die hun kapot dimlicht compenseren door hun faren op te zetten.
mensen die 40 rijden waar je 70 mag rijden, en waarvan GEEN ENKEL licht brand buiten het achterste mistlicht.
mensen die hiermee WEKEN rondrijden
Comment
Comment