Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Blijft niettemin verleidelijk. Zeker als je afrit maar een kilometer verder is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Altijd lachen als de arm der wet die ff verder aan de kant zet

Nee dat is inderdaad niet om te lachen, maar mensen die denken dat ze voor agent moeten gaan spelen zijn ook niet om te lachen. Het is niet slim om op de fout van iemand anders te reageren met ook in de fout te gaan.
      Inderdaad, je kan het "bestraffen" van die overtreders best gewoon aan de arm der wet overlaten. Het is niet omdat ze er deze keer mee wegkomen dat ze niet vroeg of laat tegen de lamp lopen he.

Moest ik agent zijn, dan ging silverlion trouwens mooi mee op de bon, want hij begaat net dezelfde overtreding. Dat hij er geen "voordeel" uit haalt is geen vrijgeleide om op de pechstrook te gaan rijden.
      Last edited by janvkn; 19/02/2009, 13:09.
      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door silverlion306 Bekijk Berichten
        Ik heb dat toch nog niet meegemaakt dat ze beetje verder tegengehouden worden Die mannen lijken altijd door de mazen van het net te glippen
        Tegengehouden worden ze niet vaak nee, dat is te tijdrovend en zo kunnen ze er maar een paar enkelingen uitpikken. Ze staan wel vrij vaak aan de afrit de nummerplaten van pechstrookrijders te noteren, en de rekening valt dan later wel in de bus. Een paar collega's van me hebben zo al een boete gekregen.
        AutoMinded.be

Comment

Het komt erop neer dat ik er gewoon ziek van word dat je netjes in de fille staat en er voor de 5e of 6e keer een wagen je voorbijvliegt op de pechstrook. Probeer dan maar eens nog te lachen...
          waar jij ziek van wordt amaai zeg...

De file wordt er, dankzij die pechstrook-rijders, toch alleen maar korter op, dus als jij achteraan in de file staat dan ben jij er zelfs mee gediend dat er mensen vóór jou in de file langs de pechstrook doorrijden om alvast een afrit op te rijden.

Comment

• Wie geeeft u het recht op de pechstrook te rijden zonder reden??? Heb respect voor iedereen en schuif gewoon mee aan. En die paar hersenloze mensen dat over de pechstrook rijden gaan de file echt niet korter maken hoor. Het is toch ook niet logisch dat je aan de kassa 10 min aaschuift en dan iemand iedereen voorbijsteekt en bediend is in 1 min. Iedereen gelijk voor de wet. En ja, ik weet dat ik identiek dezelfde overtredding maak als ik er 1 wiel opzet.

Comment

Wie geeeft u het recht op de pechstrook te rijden zonder reden???
              En wie geeft *U* het recht?
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                waar jij ziek van wordt amaai zeg...

De file wordt er, dankzij die pechstrook-rijders, toch alleen maar korter op, dus als jij achteraan in de file staat dan ben jij er zelfs mee gediend dat er mensen vóór jou in de file langs de pechstrook doorrijden om alvast een afrit op te rijden.
                Zo denk ik dus ook. Ik zal zelf de pechstrook niet gebruiken maar ik heb er ook geen last van als anderen het wel doen. Als er politie staat is de boete toch voor hen dus wat zou ik me druk maken of onnozele stoten liggen uithalen om hen te blokkeren? Chill dude
                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Je bent duidelijk nog niet met een hoogzwangere vrouw op stap geweest

Ik zou mijn vrouw ook nooit met de wagen laten rijden als ze weeën heeft ...
                  dat valt goed mee. die van mij heeft nadat haar water gebroken, is midden in de nacht, nog eerst rustig haar haar staan wassen. (terwijl ik met de valiezen stond te trappelen)
                  dus die kon nog perfect zelf met de wagen rijden ook.
                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    op de E40 richting kust op 500 meter voor tankstation drongen, tussen het tweede en derde rijvak .. daar ligt een strook van 3 meter op 50 cm voor een centimeter of 5 dieper in het wegdek levensgevaarlijk
                    Ik ging die hier vermelden, maar ik dacht: die moet al eerder gepost zijn!
                    Echt een schandalig grote scheur op die brug. Ik heb die zien verbreden de laatste weken dat het niet normaal is.
                    2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                      Als je iemand ziet GSM'en in de auto of ziet dat iemand zijn gordel niet draagt, rijd je die toch ook niet vast om hem/haar hier op te wijzen? Even vloeken zou ik ook doen, maar daar blijft het bij .
                      Als ik iemand zie die aan't gsmen is en ik kom dicht genoeg bij hen in de buurt, gewoon effe tuuteren. De persoon aan de andere kant van de GSM kan dat ook wel horen en dan voelt de gsmer zich dikwijls gegeneerd, zo zullen ze het wel afleren
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Mensen hinderen dat ze via de pechstrook zouden voorkruipen vind ik nog een zwaardere overtreding dan de pechstook te gebruiken...

Comment

Wat me ook enorm enerveert is wanneer je op een autosnelweg in de fille staat en er doodleuk wagens over de pechstrook beginnen rijden. Dit maakt me echt kwaad. Vaak zet ik me dan net met 1 wiel op de strook zodat ze niet meer doorkunnen. En dan maar toeteren en lichten doen. Sorry maar fille is fille voor iedereen (behalve hulpdiensten waarvoor de pechstrook dient). Maarja, als ik dit doe en de politie ziet het dan heb ik even zware boete aan m'n been
                          Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                          Mijn vrouw is nu hoogzwanger, stel dat ze me belt dat het zover is, en ik zit in de file, dan ga ik ook de pechstrook nemen hoor ipv nog een uur te verliezen. En als iemand mij dan vastrijdt dan zal het niet bij toeren en lichtseinen blijven

Edit: En stel dat het nu een docter is in een privé wagen die snel naar het ongeval moet om levens te redden ?
                          In de file op 'n fille, er zijn minder aangename manieren om z'n tijd door te brengen vind ik.

Comment

• het gebruik van de mistlichten op ongepaste momenten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                              het gebruik van de mistlichten op ongepaste momenten
                              Voorste of achterste?

Comment

• Achterste is hinderlijk, voorste toch niet? Niet dat ik het doe, maar vooraan hindert het me niet

Comment

Achterste is hinderlijk, voorste toch niet? Niet dat ik het doe, maar vooraan hindert het me niet
                                  Daarom dat ik het vraag. Enkel de achterste irriteren mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Daarom dat ik het vraag. Enkel de achterste irriteren mij
                                    Bij regen vind ik de voorste nochtans ook vrij irritant, omwille van de weerkaatsing in het wegdek.

Los daarvan vind ik het ook altijd een beetje belachelijk staan, zo van "kijk mij eens stoer zijn met mijn mistlichten" Ik heb ook de indruk dat ze nogal vaak gebruikt worden als intimidatielichten door foute chauffeurs.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Ik durf ze wel eens opzetten op de autosnelweg als ik gehaast ben

Comment

• Bij mij weerkaatst dat niet op het wegdek hoor Ik heb geen enkel last van die voorste mistlichten. Als mensen daar nu graag mee rijden. Dan vind ik die heldere Xenon verlichting bij dure merken vele hinderlijker dan mistlichten. Dat is pas hinderlijk.

Comment

• mensen met een kapotte lamp ( als het kan aan bestuurderskant )
                                          die dan nog eens in den donker over de lijn rijden, waardoor je denkt dat het een moto is ( tot op het laatste moment waarbij je moogt uitwijken )

mensen die hun kapot dimlicht compenseren door hun faren op te zetten.

mensen die 40 rijden waar je 70 mag rijden, en waarvan GEEN ENKEL licht brand buiten het achterste mistlicht.
                                          mensen die hiermee WEKEN rondrijden

Comment

Working...
                                          X