Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een hoge zitpositie is overrated. Ik zie vanuit mijn ZZZZ ///M genoeg .

Daarstraks nog eens massaal langs rechts ingehaald... Het linkervak zat barstensvol en dan moet je gewoon rechts rijden en wachten totdat de remaccordeon in de gang schiet. Vervolgens probleemloos langs rechts voorbij (400 meter lang reed er enkel volk op het linkervak) en natuurlijk vooraan is er altijd wel ene die een gat laat vallen (in dit geval een Turk die aan het bellen was op de linker rijstrook in zijn Mercedes Vito roestbak en 70 meter liet vallen tussen hemzelf en de eerste auto op het rechtervak).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
      Heb, door de jaren verplicht, geleerd van ook wat egoïstisch te worden. En re de hogere positie enz.. vermits ik weinig autostrade doe en me ook aan de wettelijke snelheden houd () speelt dat zo geen rol voor mij, het is het overall comfort en gemak dat primeert bij mij.
      Aan het verbruik ga je wel voorbij alsof je niets gehoord/gelezen hebt

Maar ok...je "sanfte" rijstijl maakt dat weer goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Aan het verbruik ga je wel voorbij alsof je niets gehoord/gelezen hebt

Maar ok...je "sanfte" rijstijl maakt dat weer goed
        Voor het verbruik heb ik een probaat middel, om minder te moeten tanken doe ik al vol als er nog een kwart in de tank zit, dus .......
        Het is vooral de "relax max" die voor mij van belang is, de rest laat ik over aan jongere, opgefokte specimen van ons ras....

Comment

• een Mercedes S (vorig model, Belgische nr plaat) met een gezin erin waar je aan kon zien dat 't Oost Europeanen waren passeert me op 't linker rijvak op de E40....
          Zo'n marginaal vrouwmens zat op de passagiersstoel met een stinkstok in haar bakkes met op haar schoot een kind van nog geen 2 jaar ... kijk van zoiets... begin ik dan te koken!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
            Voor het verbruik heb ik een probaat middel, om minder te moeten tanken doe ik al vol als er nog een kwart in de tank zit, dus .......
            Of zo van die mensen die altijd voor 20 EUR tanken ofzo

Comment

Mijn auto is dan al meer dan halfvol

Comment

• Zonet voorbijgestoken geweest op de beruchte afrit Aalter (dat is dus één rijvak). Ik liet blijkbaar iets te veel plaats voor meneer zijn goesting. Ik heb toch wel de volle vier wagens laten invoegen over de hele lange wachtrij lang. (Of die wagens nu écht de file niet gezien hebben of gewoon onbeleefd zijn: dat is een andere kwestie.)
                Ok bon, ik rij wat dichter in zijn gat, met mijn lichten flikkerend, om oogcontact te maken, en ik doe wat tekens: meneer kijkt in zijn achteruitkijkspiegel en dan weer snel voor zich. Ik laat weer een gat vallen terwijl meneer op een halve meter van zijn voorganger blijft en van zijn remlichten extra knipperlichten maakt.
                Aangekomen aan het dubbele ronde punt blijft meneer rechts, ik rijd er dus op mijn gemak voorbij: de plaats benutten die er is!
                Eenmaal van het rondpunt gereden richting Maldegem, was meneer nog niet op het ronde punt geraakt.
                2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

Misschien, vermits ik geen cijferkes kan lezen weet ik niet hoeveel liter er ingaan noch hoeveel € ik te betalen heb. Gedeeltelijk analfabeet zijn heeft soms wel zijn voordelen hoor.

Comment

BTW. Heb vandaag nog getankt en nu, en dit is echt, mag je me spreekwoordelijk doodslaan maar ik weet begot niet hoeveel liter er ingegaan is noch hoeveel de prijs was. Bij nader inzien (denk er aan terwijl ik dit typ) zal ik eens op m'n netbanking gaan zien, misschien staat het bedrag er al op, wat normaal zou moeten toch.

Had het berichtje gesaved want anders mag je alles hertypen als je ondertussen een andere site bezoekt, het is dus een rekening van 34,44€ geworden, hoeveel staat den diesel nu? (Heb zelfs daar niet naar gekeken) Is dat zo'n 0,830 of zo ??? Indien wel heb ik, volgens mijn rekenmachientje zo'n 41,50 liter moeten tanken). Heb tijdens de tankbeurt m'n dagteller op nul gezet, hij gaf 385 km aan, maar vermits dit geen al te accurate manier van doen is totaal geen referentie om het verbruik uit te rekenen, ik schat zo rond de 9l. (Rond de kerktoren that is).
                    Last edited by ; 13/03/2009, 21:36.

Comment

• Ik erger me f*cking dood aan de grote rondpunten in Genk-centrum...

Gisteren tegen op de barrière gegaan anders had ik op die loser Ford Transit met Italiaanse platen op gezeten. Hij kent het gebruik van pinkers niet en sloeg plots af in mijn richting...

Comment

• In Middelkerke leggen ze een rondpunt aan waar je enkel rechtdoor kan rijden. Je kan dus maar 1 richting uit. Weet iemand soms waarvoor dat nodig is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                          In Middelkerke leggen ze een rondpunt aan waar je enkel rechtdoor kan rijden. Je kan dus maar 1 richting uit. Weet iemand soms waarvoor dat nodig is ?
                          Snelheid minderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                            Snelheid minderen?

Zou kunnen, maar er zijn daarvoor goedkopere alternatieven hé. Het is geen klein rondpuntje, hij heeft een straal van 10 of 15 meter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                              Snelheid minderen?
                              Belastinggeld verspillen?
                              Natuurlijk kan er op termijn wel een tweede weg worden aangelegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                Daar dienen de straaljagers al voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                  Natuurlijk kan er op termijn wel een tweede weg worden aangelegd.
                                  Zal waarschijnlijk wel de reden zijn dat er daar een weg bij gaat komen.
                                  Ik zie niet in waarom ze anders een rotonde plaatsen
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Zal waarschijnlijk wel de reden zijn dat er daar een weg bij gaat komen.
                                    Ik zie niet in waarom ze anders een rotonde plaatsen
                                    Ik denk en hoop het ook wel. Hier aan de keuring in Roeselare ligt er ook een rondpunt waar er een uitrit is maar die dan stopt achter 2 meter. Ooit zou er daar ook een weg moeten komen.

Comment

• Dit rondpunt zou in de toekomst een betere ontsluiting van Middelkerke moeten verzorgen, m.a.w. men wil het 'toeristisch verkeer' , dat van de E40 komt, uit het centrum wegtrekken door de aanleg van een nieuwe weg...net zoals men al t.h.v. de E40 bezig is in Slijpe.....Er zal dus nog wel een op/afrit bijkomen....

btw...er is al een bijkomende afrit voor de nabijgelegen parking....
                                      Last edited by Gunther112; 17/03/2009, 15:00.

Comment

• M'n ouders hebben vandaag hun boete ontvangen voor in de "berm" te staan bij batibouw. (we staan daar al jaren en nu plots krijgen we een boete en ik kan me niet echt herinneren dat daar een bordje staat)
                                        Enfin:€100.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                                          Zonet voorbijgestoken geweest op de beruchte afrit Aalter (dat is dus één rijvak). Ik liet blijkbaar iets te veel plaats voor meneer zijn goesting. Ik heb toch wel de volle vier wagens laten invoegen over de hele lange wachtrij lang. (Of die wagens nu écht de file niet gezien hebben of gewoon onbeleefd zijn: dat is een andere kwestie.)
                                          Ok bon, ik rij wat dichter in zijn gat, met mijn lichten flikkerend, om oogcontact te maken, en ik doe wat tekens: meneer kijkt in zijn achteruitkijkspiegel en dan weer snel voor zich. Ik laat weer een gat vallen terwijl meneer op een halve meter van zijn voorganger blijft en van zijn remlichten extra knipperlichten maakt.
                                          Aangekomen aan het dubbele ronde punt blijft meneer rechts, ik rijd er dus op mijn gemak voorbij: de plaats benutten die er is!
                                          Eenmaal van het rondpunt gereden richting Maldegem, was meneer nog niet op het ronde punt geraakt.
                                          Ik laat daar er geen een door

iedereen moet maar wachten zoals de rest, de meeste weten dat er daar file is want het staat al van ver aangegeven zelfs met nieuwe verkeersborden.

Je ziet er ook al veel doorrijde richting beernem omdat ze er niet meer tussengeraken en da tis goed zo

Comment

Working...
                                          X