Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenVoor iemand die voor me de deur dichtgooit, ga ik ook niet hard de remmen in om netjes 2 seconden afstand te houden. Oprotten met die ketel, en leer in de spiegels kijken!
Voor het doelmatig opgooien van steentjes had ik geen badge nodig gehad om je het leven moeilijk te maken: als automobilist ben je verantwoordelijk als je auto stenen opwerpt, en schade veroorzaakt aan de wagen achter je.
Maar goed, aan je actie te horen heeft een goed pak rammel meer effect bij jouw soort.
Ik vraag me wel af hoe je kan overleven in landen zoals Duitsland, waar 170 km/u wel een normale snelheid is waarvoor jij voor moet anticiperen.
Comment
-
maakt daar allemaal is niet zo een drama van als er iemand is achter u hangt.
En al die zever van ik ga normaal direct opzij enz...:
Awel 95% doet da dus niet, en daar moet ge wel achter hangen eer ze het door hebben! Een ramp isda toch ni da er even 2min dicht achter u rijd? jonges toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenmaakt daar allemaal is niet zo een drama van als er iemand is achter u hangt.
En al die zever van ik ga normaal direct opzij enz...:
Awel 95% doet da dus niet, en daar moet ge wel achter hangen eer ze het door hebben! Een ramp isda toch ni da er even 2min dicht achter u rijd? jonges toch
Dat kleven is dan nergens goed voor, gevaarlijk als er zich iets voor doet en de remmen dichtgegooid moeten worden. De klever zal dan wel in fout zijn maar toch liever geen ongeval dan wel één.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenVoor mij geen probleem als je gaat kleven achter een linksrijder hoor, linksrijders zijn echt irritant. Ik wil alleen het bumperkleven aankaarten als er geen aanleiding voor is, bv een correct uitgevoerd inhaalmanoeuvre waarbij een snellere wagen (die niet gehinderd is) nadert op de tragere wagen.
Dat kleven is dan nergens goed voor, gevaarlijk als er zich iets voor doet en de remmen dichtgegooid moeten worden. De klever zal dan wel in fout zijn maar toch liever geen ongeval dan wel één.
Akkoord, zoals in half file rijden enz...
Maar dit is voormij geen excuus om vol op u rem te gaan staan omdat ge vind dat er iemand te dicht achter u rijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenAkkoord, zoals in half file rijden enz...
Maar dit is voormij geen excuus om vol op u rem te gaan staan omdat ge vind dat er iemand te dicht achter u rijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenDicht achter iemand aan rijden, doe je ook niet voor de lol hé.Je doet dit om de voor ligger te laten weten dat je er bent en graag door wil.( is toch mijn bedoeling).ALs ge dan van die zotten hebt die express op hun rem gaan staan en dergelijken.
Moest ik altijd mooi 20m tss laten, ik zou per dag een 10min later zijn.
Mensen hebben gewoon niet de neiging van naar rechts te gaan als de achterligger niet kortbij zit.
Ma zoals pirre reageert,srr ma da kan er bij mij ni in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEen mistlicht is om aan te geven dat je ergens rijdt, en niet zeker weet ofdat je achterligger door de beperkte zichtbaarheid van minder dan 100 meter je kan zien.
Als je verblind wordt door een achterligger, kan je je achteruitkijkspiegel op nachtstand zetten.
Ik dacht overigens dat je niet verblind werd, maar je achterligger gewoon vlak achter je kwam rijden.
Dat vooral motorrijders dat doen, begrijp ik niet. Motorrijders hebben nl. een langere remafstand dan autos...
Comment
-
Bij mij werkt dat bumperen en flashen ook averechts, hoor.
Onlangs was ik tegen 130 een drietal wagens aan het inhalen, toen er een poloke tegen 160 flashend achter mij kwam hangen. Verwacht die nu echt dat ik mij direct naar rechts smijt en alles dichtgooi om hem voorbij te laten? Ik heb mijn maneuver in alle rust voltooid, en dan ben ik zonder stress weer naar rechts gegaan.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenBij mij werkt dat bumperen en flashen ook averechts, hoor.
Onlangs was ik tegen 130 een drietal wagens aan het inhalen, toen er een poloke tegen 160 flashend achter mij kwam hangen. Verwacht die nu echt dat ik mij direct naar rechts smijt en alles dichtgooi om hem voorbij te laten? Ik heb mijn maneuver in alle rust voltooid, en dan ben ik zonder stress weer naar rechts gegaan.
Comment
-
als automobilist ben je verantwoordelijk als je auto stenen opwerpt, en schade veroorzaakt aan de wagen achter je.
Ben ik niet met je eens.
Schade door opvliegende steentjes wordt niet uitbetaald door de verzekering van de wagen die voor je reed. (Als de steentjes van bv een laadbak van een vrachtwagen vallen zal de verzekering v/d tegenpartij wel betalen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichtendie aap met zijn S moet ook niet aan mijn bumper komen hangen als ik de snelheid respecteer...
ik ben de eerste om opzij te gaan voor sneller verkeer, maar tijdens een inhaalmanoeuvre komen bumperkleven kan ik gewoon niet tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten't is godverdomme toch waar? gisteren liep 'ie nog rond in pampers, nu denkt 'ie dat 'ie heel 't verkeer naar z'n hand kan zetten. wat een pretentieus geval, die pirre.
ge hebt gelijk!Alleen durfde ik het zo niet verwoorden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje gaat niet in de stenen rijden
Respectloos en crimineel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenge hebt gelijk!Alleen durfde ik het zo niet verwoorden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten'k heb me nog redelijk beleefd uitgedrukt, of 't is hier weer ambras.
Het is jong het is!
Conclusie:
-rem intrappen (express) =ronduit gevaarlijk
-Ander zijn auto schade willen toebrengen= BUCKY geeft je op je meule!
Bij deze gelieve twee keer na te denken wanneer je links blijft hangen!
Comment
Comment