Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gezellig

Kleven of remmen voor een klever, ik vind dat het allebei van weinig volwassenheid getuigt. Ik ben blij dat ik zo verdraagzaam ben, dat is minder stresserend.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Gezellig.

Comment

Als Bucky komt dan zie je mij ook wel eens . Zal enkele arabierse meebrengen dan .

Edit verkeerde topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
          Als Bucky komt dan zie je mij ook wel eens . Zal enkele arabierse meebrengen dan .
          Amai.

Comment

Comment

Edit verkeerde topic
              ik heb donderdag op de markt een zak arabieren gekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                ik heb donderdag op de markt een zak arabieren gekocht.

Et sa coute combien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  Et sa coute combien?
                  geen idee, 'k heb er ook nog wat andere rommel bijgenomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                    Et sa coute combien?
                    Zonder belerend te willen overkomen maar ca coute redelijk veel hoor.
                    Tenminste toch niet zoveel dan sa sacoche..

Comment

een zak , betaalbaar ?

Comment

een zak , betaalbaar ?

Comment

vullingentrekkers.

Comment

Uit antwerpen dan nog

Comment

ik ben daar toerist. en ik spreek de taal.

Comment

wat is een toerist

Comment

kom vanmiddag de binnenring opgereden, komende van de E40 ... ik neem daar altijd de rechtse op/afrit ipv direct op de R0 te gaan rijden, zo haal ik nog een stel auto's in.
                                  eenmaal "boven" op de oprit kom ik op de autostrade aan 130 kmh, rechts rijdt een vrachtwagen, op het middenvak een trage skoda, en op het linkervak zie ik in de verte een auto aankomen met daarvoor een motorrijder, aan gewone snelheid.

ik rij het rechtervak op, ga onmiddellijk naar het middenvak en wil doorschuiven naar het linkervak, maar ik zie dat die motorrijder snel aankomt ... ik kon er nog netjes voor en ik ga uit beleefdheid in 1 beweging zo links mogelijk rijden, zodat ie me tussen de linker en middenrijstrook voorbij kan

hij komt naast me rijden, tussen de twee vakken in, en bonkt op mijn ruit, terwijl we 130 kmh rijden ... geen idee wat die in zijn kop had. ik vertraag wat en hij begint als een zot op zijn spiegeltje te tikken, allicht wilde hij zeggen dat ik in mijn spiegel moest kijken ... wat ik ook tien keer gedaan had, aap.

vervolgens ging ie voor me rijden en gooide dan plots zijn remmen dicht ... kan ik dus echt niet begrijpen ... wat wint die dan als ik niet op tijd kan remmen en hem doodrij? erg slim gezien allemaal ...

op de terugweg, vanavond, rij ik rustig 120 kmh en ik wil een auto inhalen die op het middenvak rijdt. ik zie dat er in de verte een auto met standlichten en voorste mistlichten aan, komt aangestoven aan een redelijke snelheid ... blijkbaar steek ik de middenvakrijder niet snel genoeg voorbij want ik krijg al direct een koppel phares in mijn nek geschenen ...
                                  DAT doet mij zeker mijn inhaalmanoeuvre sneller afmaken, beunhaas

hij is de middenvakrijder -en mezelf- dan rechts voorbij gevlogen en heeft dan eens goed geremd voor ons ... jongens toch

't was vandaag "rem eens keihard om een ander te kloten"-dag
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    ik rij het rechtervak op, ga onmiddellijk naar het middenvak en wil doorschuiven naar het linkervak, maar ik zie dat die motorrijder snel aankomt ... ik kon er nog netjes voor en ik ga uit beleefdheid in 1 beweging zo links mogelijk rijden, zodat ie me tussen de linker en middenrijstrook voorbij kan
                                    Ik vind het logisch dat ie daarop reageert: vanuit zijn punt gezien heb je 'm gewoon de pas afgesneden.

Ik ben net tegen filefiltreren aan 120 km/u, en misschien vond die motorrijder dat ook niet zo'n geweldig idee om aan 140 km/u tussen gijzelf en een middenvakrijder te gaan rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                      als automobilist ben je verantwoordelijk als je auto stenen opwerpt, en schade veroorzaakt aan de wagen achter je.

Ben ik niet met je eens.
                                      Schade door opvliegende steentjes wordt niet uitbetaald door de verzekering van de wagen die voor je reed. (Als de steentjes van bv een laadbak van een vrachtwagen vallen zal de verzekering v/d tegenpartij wel betalen)

Onopzettellijke beschadigingen zijn niet strafrechtelijk vervolgbaar, dus dit blijft inderdaad een aangelegenheid tussen verzekeringsmaatschappijen.

Comment

Dat iemand zich ergert aan andere chauffeurs, is allemaal goed mogelijk en zelfs normaal. Wie doet dit niet ? Maar om dan direct te reageren en de persoon in kwestie terug te kloten.. Dan ben je zelf een wegpiraat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          kom vanmiddag de binnenring opgereden, komende van de E40 ... ik neem daar altijd de rechtse op/afrit ipv direct op de R0 te gaan rijden, zo haal ik nog een stel auto's in.
                                          eenmaal "boven" op de oprit kom ik op de autostrade aan 130 kmh, rechts rijdt een vrachtwagen, op het middenvak een trage skoda, en op het linkervak zie ik in de verte een auto aankomen met daarvoor een motorrijder, aan gewone snelheid.

hij komt naast me rijden, tussen de twee vakken in, en bonkt op mijn ruit, terwijl we 130 kmh rijden ... geen idee wat die in zijn kop had. ik vertraag wat en hij begint als een zot op zijn spiegeltje te tikken, allicht wilde hij zeggen dat ik in mijn spiegel moest kijken ... wat ik ook tien keer gedaan had, aap.

vervolgens ging ie voor me rijden en gooide dan plots zijn remmen dicht ... kan ik dus echt niet begrijpen ... wat wint die dan als ik niet op tijd kan remmen en hem doodrij? erg slim gezien allemaal ...

op de terugweg, vanavond, rij ik rustig 120 kmh en ik wil een auto inhalen die op het middenvak rijdt. ik zie dat er in de verte een auto met standlichten en voorste mistlichten aan, komt aangestoven aan een redelijke snelheid ... blijkbaar steek ik de middenvakrijder niet snel genoeg voorbij want ik krijg al direct een koppel phares in mijn nek geschenen ...
                                          DAT doet mij zeker mijn inhaalmanoeuvre sneller afmaken, beunhaas

hij is de middenvakrijder -en mezelf- dan rechts voorbij gevlogen en heeft dan eens goed geremd voor ons ... jongens toch

't was vandaag "rem eens keihard om een ander te kloten"-dag
                                          Bij het lezen van deze post moet ik ineens denken aan die post van Pirre...

Comment

Working...
                                          X