Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

die durven nogal links rijden.
    Maar ge moet 1keer flashen en ze smijten hun lanks de kant.
    Signalen opvangen,iets waar belgen tochni goed in zijn ze.

Comment

de meeste hadden zelf snel door dat ze nie in menne weg moesten lopen of ze hadden een toyota grilleke in hun koffer

Comment

Vorige zaterdag iets meegemaakt waar ik dus niet tegen kan

Rij 's nachts op de A19 Kortrijk - Ieper en echt geen kat op de baan en rij goed door.
        Voor me zie ik een Opel Corsa gans de tijd op het linker vak rijden, ook al is er totaal geen verkeer. Geen probleem, ik ga ook naar het linker vak om aan te tonen dat ik sneller ben dan hem. Die wil geen plaats maken. Opnieuw geen probleem; Efkes een kort linker knipperlichtteken gegeven en dan ging hij na eindje toch naar het rechter vak.
        Maar dan had hij er niet beter op gevonden om mij een kl**t te draaien en zijn groot licht op te zetten om mij te verblinden.
        Heb dat dan toch maar eens laten blijken; alles dichtgegooid.
        Hij had het door dat ik er niet mee gediend was. En bleef ook vertragen, tot zelfs 50 km/u. Blijkbaar dan toch geen zo'n grote mond meer.
        Was dan toch aardig op weg om mijn wagen gewoon te laten bollen en dan heeft ie me terug ingehaald (hij moest wel of we stonden haast stil ).
        Toen was ik opeens al veel minder gehaast en heb dan zelf ook een eindje met groot licht gereden en toen zag ik het: 2 'Burberry klakskes' die voor de eerste keer aan het toeren waren met mama's wagen.

Zielig om je zo te moeten profileren als je er niet tegen kan om ingehaald te worden.
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

herkenbaar, jammer genoeg.
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
            Vorige zaterdag iets meegemaakt waar ik dus niet tegen kan

Rij 's nachts op de A19 Kortrijk - Ieper en echt geen kat op de baan en rij goed door.
            Voor me zie ik een Opel Corsa gans de tijd op het linker vak rijden, ook al is er totaal geen verkeer. Geen probleem, ik ga ook naar het linker vak om aan te tonen dat ik sneller ben dan hem. Die wil geen plaats maken. Opnieuw geen probleem; Efkes een kort linker knipperlichtteken gegeven en dan ging hij na eindje toch naar het rechter vak.
            Maar dan had hij er niet beter op gevonden om mij een kl**t te draaien en zijn groot licht op te zetten om mij te verblinden.
            Heb dat dan toch maar eens laten blijken; alles dichtgegooid.
            Hij had het door dat ik er niet mee gediend was. En bleef ook vertragen, tot zelfs 50 km/u. Blijkbaar dan toch geen zo'n grote mond meer.
            Was dan toch aardig op weg om mijn wagen gewoon te laten bollen en dan heeft ie me terug ingehaald (hij moest wel of we stonden haast stil ).
            Toen was ik opeens al veel minder gehaast en heb dan zelf ook een eindje met groot licht gereden en toen zag ik het: 2 'Burberry klakskes' die voor de eerste keer aan het toeren waren met mama's wagen.

Zielig om je zo te moeten profileren als je er niet tegen kan om ingehaald te worden.
            Nieuw model? zwart? en opc line? Zoja dan ken ik hen wss spijtig genoeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk Berichten
              Fransen achter het stuur zijn gewoon erg.
              jup heb het aantal keren opgemerkt.

Comment

Klagen dat ze met grootlicht rijden, en vervolgens achter de klakses gaan rijden met groot licht aan... Benoit is ook geen groot licht...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  ik rij 2000 autostradekilometers per week, ik ken ondertussen 't klappen van de zweep een beetje
                  Rij je nu met een bestelwaqentje van Dreamland om leveringen te doen?
                  For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

man man man

deze morgen heb ik 5 km met de politie achter me aan gereden, dus hou ik me overal aan de snelheid, overal gepinkt, absoluut perfect de verkeersregels gevolgd.

resultaat: op kant gezet, ik gedroeg me verdacht

Ze hebben niks gevonden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                      parijzenaars op de hunne ring zijn een ramp
                      Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                      de meeste hadden zelf snel door dat ze nie in menne weg moesten lopen of ze hadden een toyota grilleke in hun koffer
                      stoere praat

In en rond parijs rijden is best wel leuk, als ik dan terug in Brussel ofzo kom lijkt alles zo rustig.
                      Trouwens, een grilleke meer of minder in hun carrosserie zouden ze toch niet erg vinden, die rijden gewoon door....
                      Last edited by ; 17/12/2008, 11:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        man man man

deze morgen heb ik 5 km met de politie achter me aan gereden, dus hou ik me overal aan de snelheid, overal gepinkt, absoluut perfect de verkeersregels gevolgd.

resultaat: op kant gezet, ik gedroeg me verdacht

Ze hebben niks gevonden
                        Held

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                          Nieuw model? zwart? en opc line? Zoja dan ken ik hen wss spijtig genoeg.
                          Nee, een grijs oud modelleke

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          Klagen dat ze met grootlicht rijden, en vervolgens achter de klakses gaan rijden met groot licht aan... Benoit is ook geen groot licht...
                          Wel ik had er efkes genoeg van dat ze dat zoveel doen. Als je er niet tegenkan dat je ingehaald wordt, verzin dan iets anders dan opeens wel kunnen snel rijden en met groot licht constant in mijn zijspiegels te plakken.

Met alle respect, maar 'k was het gewoon beu op dat moment. Klakskes of niet.

Bestaat er eigenlijk een andere mogelijkheid om dat duidelijk te maken dat ze rijden met groot licht, tenzij dan met je achterste mistlicht te flikkeren?
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                            Bestaat er eigenlijk een andere mogelijkheid om dat duidelijk te maken dat ze rijden met groot licht, tenzij dan met je achterste mistlicht te flikkeren?
                            Ja, ze uit de auto sleuren en op hun muil slaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                              Mistlicht is beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

Comment

Mistlicht aan is politierechtbank. Op de muil slaan is correctionele rechtbank .

Comment

Mistlicht aan is politierechtbank.
                                    Meen je dat nu? Efkes laten flikkeren om het te laten blijken is al rechtbank.
                                    Leve de belgische staat
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3

Comment

... Als je de onmiddellijke inning en minnelijke schikking niet betaalt, kom je daarvoor terecht bij de politierechter .

Comment

... Als je de onmiddellijke inning en minnelijke schikking niet betaalt, kom je daarvoor terecht bij de politierechter .
                                        Je mag toch lichtsignalen gebruiken om gevaarlijke situatie's aan te geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
                                          Je mag toch lichtsignalen gebruiken om gevaarlijke situatie's aan te geven?
                                          Nee. Enkel "om een noodzakelijke waarschuwing te geven ten einde een ongeval te voorkomen". En dit ook enkel als het donker is.

En dit mag niet met de mistlichten.

Comment

Working...
                                          X