Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
    Je mag toch lichtsignalen gebruiken om gevaarlijke situatie's aan te geven?
    Dat hangt van de kwaliteit van je advocaat af Als die kan aantonen dat je gedrag goed bedoeld en ongevaarlijk was, en de rechter is niet te slecht gezind maak je kans

Mijn ergernis van vandaag en gisteren:

Een klojo (ik denk dat het 2x dezelfde was) die ergerlijk traag rijdt (20kmh trager dan toegelaten) en zowat iedereen die achter hem/haar rijdt hindert. Hij/Zij rijdt 30kmh waar 50kmh is toegelaten, je ergert je blauw aan zijn geklungel en vervolgens rijdt meneer/mevrouw doodlijk door het oranje (waar hij/zij makkelijk voor kon stoppen), terwijl jij voor't rood staat... Moest ik bij de politie zijn zou ik zo'n asociale gevallen hun wagen steevast binnenste buiten keren op zoek naar verborgen drugs. En wees er maar gerust van dat ik grondig zal zoeken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
      Moest ik bij de politie zijn zou ik zo'n asociale gevallen hun wagen steevast binnenste buiten keren op zoek naar verborgen drugs. En wees er maar gerust van dat ik grondig zal zoeken!
      Of een ademtest. Supervoorzichtige (of zeg maar trage) bestuurders resulteren vaak in een grote P(ositief).

Comment

• Vanmorgen meerdere mensen met hun achterste mistlicht aan zien rijden. OK, er hing een lichte mist, maar dan nog was de zichtbaarheid een paar honderd meter.
        Ik snap niet wat die mensen denken. "Even mijn achterligger storen" of zo?
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
          stoere praat

In en rond parijs rijden is best wel leuk, als ik dan terug in Brussel ofzo kom lijkt alles zo rustig.
          Trouwens, een grilleke meer of minder in hun carrosserie zouden ze toch niet erg vinden, die rijden gewoon door....
          die zoude da wel merken als er een toyota grilleke in hun koffer zit

Comment

• linker baanvak van de E17. rode Opel Astra F. nummerplaat YWW-***. 100 km/u. achterste mistlicht aan. chocoladekleurige medelander aan het stuur.

Comment

• hahahahahah chocoladekleurige zeg gewoon makak .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                hahahahahah chocoladekleurige zeg gewoon makak .
                't was pure chocolat.

Comment

• stasie erger ofwa ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    stasie erger ofwa ?
                    zo eentje met ruitenwissers aan de binnenkant.

Comment

• ahhh die mannen kunnen echt niet rijden,wel raar dat het een Opel was en geen Japonais.

Comment

ahhh die mannen kunnen echt niet rijden,wel raar dat het een Opel was en geen Japonais.
                        Astra F. rood. allee, 'k bedoel maar... ik wil niet dood gevonden worden in een straat waar zoiets geparkeerd staat.

Comment

• Een rosse Opel .

Comment

Een rosse Opel .
                            straks komt 'ie zich moeien met z'n buffalo's om groter te lijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                              't was pure chocolat.
                              Melkchocolade of fondant?
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• als't puur is geen van beide

Comment

• maar wat een gezeik

zwarten rijden traag, marrokanen zijn hufters en belgen engels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    als't puur is geen van beide
                                    Zoiets dan:

Dat is het eerste wat ik vind via Google onder "chocoladekleur".
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• awel ja, zo ene, als 't licht uit is is de chauffeur weg.

Comment

• Ik had gisteren ook zo een held die bij de eerste mist de mistlichten van z'n 1-reeks aanzette, en vervolgens dacht dat ik met m'n grootlichten signalen gaf omdat ik er voorbij wou - en vervolgens de hele tijd links bleef plakken. Konijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                          Nee. Enkel "om een noodzakelijke waarschuwing te geven ten einde een ongeval te voorkomen". En dit ook enkel als het donker is.

En dit mag niet met de mistlichten.
                                          je mag buiten de bebouwde kom je claxon gebruiken om je voorligger te waarschuwen dat je gaat inhalen.
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X