Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
    Blijkbaar rijdt dus 1/3 van de Belgen regelmatig dronken rond.
    boven de twee pinten, op een jaar gebaseerd, ja

ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Roodlichtcamera's flitsen enkel:
      - wanneer het rode licht langer dan 1 seconde brandt
      - wanneer het voertuig dat het rode licht negeert sneller dan 30 km/u rijdt.

Er zijn er ook die flitsen bij groen licht, wanneer het passerende voertuig sneller dan de toegelaten snelheidslimiet rijdt.
      Kan ik ook bevestigen ... onlangs een ernstig geval van verkeersagressie meegemaakt; heb moeten door het rode licht rijden, vanuit stilstand als eerste aan de lichten; geen flits gezien.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hey ik rijd dikwijls door het rode licht aan 30km/u om niet geflitst te worden, als ik van de nacht kom is er zo'n kruispuntje waar je een heel goed overzicht hebt om te kunnen zien of er iemand aankomt en zo smorgens vroeg zie je daar geen kat... en als je er mooi voor het rood blijft wachten, sta je er 5 minuten ofzo

Comment

• foei

Comment

• meen je dat.
            wimoptiek.be op

Comment

• Hier in Belgie kennen ze nog niet zo goed het concept van "slimme lichten" zoals dat in Nederland het geval is.

Comment

• oe? dus als ge traag door rood rijd flitst dat niet?

Comment

• Probeer het eens

Comment

• werk - appartement is ongeveer 7 km, voornamelijk door bebouwde kom. Ik passeer 24(!) verkeerslichten. Ik zal ze natuurlijk nooit allemaal op rood hebben, maar voor mij is oranje = groen.
                    i 1 2 1/2 6

Comment

• Een Corsa is klein om seks in te hebben.

Comment

• Een Corsa is nogal klein om seks in te hebben.

Comment

Een Corsa is klein om seks in te hebben.
                          Corsa C is groot genoeg nochtans. Tenzij jij een stuk groter bent dan 1m83

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Corsa C is groot genoeg nochtans. Tenzij jij een stuk groter bent dan 1m83
                            Idd, toch wat groter dan dat.

Comment

Idd, toch wat groter dan dat.
                              Wat doet zo'n grote mens in zo'n koekendoos?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Wat doet zo'n grote mens in zo'n koekendoos?

't Was de mijne niet hoor.

Comment

• ik ga me een camionette kopen met een matras erin, dat gestuntel in een
                                  auto vind ik maar niets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                    ik ga me een camionette kopen met een matras erin, dat gestuntel in een
                                    auto vind ik maar niets
                                    Goei idee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      de achterlijke (excuseer men woordenschat) met de volvo V40 die opeens als een retard op zijn rem gaat staan vanaf wetteren (op de E40) richting kust. We gingen een 140 ongeveer en als er geen kat voor hem is verschiet dat enorm. hij bleef zo tegen 110 verder tuffen en wou niet aan de kant.
                                      toen ik dichter kwam rijden begon mijnheer doodleuk hard te remmen tot 90km/u, dat deed hij een keer of 5 omdat ik telkens weer met men lichten knipperde om hem op zijn stommiteiten te duiden. levensgevaarlijk dus hield ik maa rafstand nadien en gingen we tegen 110 verder. tot mijnheer toch aan de kant gaat en ik naast hem vuile tekens begin te doen. hij wees dan wat naar de middenberm. ja toen zaten we idd in merelbeke. (waar de flitspalen staan)
                                      maar vanaf wetteren dus als een zot beginnen remmen en dan nog eens levensgevaarlijke stoppies uitvoeren omdat het volk achter u wel de palen weet staan, en dus wilt verder rijden aan zij neigen snelheid is *******

dank u aan de staat voor deze perfecte oplossing. de eerste zwaargewonde die recht in iemand zijn gat knalt omdat de voorligger alles toesmijt zal eens aan jullie denken.
                                      Ik heb daar ook een paar keren hard moeten remmen. Domme eikels.

En waarom ga je niet langs rechts voorbij?

Comment

• heb vandaag 3 keer alcohol controle gehad en ik heb nog geen BOB sleutelhanger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten
                                          heb vandaag 3 keer alcohol controle gehad en ik heb nog geen BOB sleutelhanger
                                          Je had minstens 1 keer negatief moeten blazen.

Comment

Working...
                                          X