Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Roodlichtcamera's flitsen enkel:
- wanneer het rode licht langer dan 1 seconde brandt
- wanneer het voertuig dat het rode licht negeert sneller dan 30 km/u rijdt.
Er zijn er ook die flitsen bij groen licht, wanneer het passerende voertuig sneller dan de toegelaten snelheidslimiet rijdt.
Kan ik ook bevestigen ... onlangs een ernstig geval van verkeersagressie meegemaakt; heb moeten door het rode licht rijden, vanuit stilstand als eerste aan de lichten; geen flits gezien.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Hey ik rijd dikwijls door het rode licht aan 30km/u om niet geflitst te worden, als ik van de nacht kom is er zo'n kruispuntje waar je een heel goed overzicht hebt om te kunnen zien of er iemand aankomt en zo smorgens vroeg zie je daar geen kat... en als je er mooi voor het rood blijft wachten, sta je er 5 minuten ofzo
werk - appartement is ongeveer 7 km, voornamelijk door bebouwde kom. Ik passeer 24(!) verkeerslichten. Ik zal ze natuurlijk nooit allemaal op rood hebben, maar voor mij is oranje = groen.
de achterlijke (excuseer men woordenschat) met de volvo V40 die opeens als een retard op zijn rem gaat staan vanaf wetteren (op de E40) richting kust. We gingen een 140 ongeveer en als er geen kat voor hem is verschiet dat enorm. hij bleef zo tegen 110 verder tuffen en wou niet aan de kant.
toen ik dichter kwam rijden begon mijnheer doodleuk hard te remmen tot 90km/u, dat deed hij een keer of 5 omdat ik telkens weer met men lichten knipperde om hem op zijn stommiteiten te duiden. levensgevaarlijk dus hield ik maa rafstand nadien en gingen we tegen 110 verder. tot mijnheer toch aan de kant gaat en ik naast hem vuile tekens begin te doen. hij wees dan wat naar de middenberm. ja toen zaten we idd in merelbeke. (waar de flitspalen staan)
maar vanaf wetteren dus als een zot beginnen remmen en dan nog eens levensgevaarlijke stoppies uitvoeren omdat het volk achter u wel de palen weet staan, en dus wilt verder rijden aan zij neigen snelheid is *******
dank u aan de staat voor deze perfecte oplossing. de eerste zwaargewonde die recht in iemand zijn gat knalt omdat de voorligger alles toesmijt zal eens aan jullie denken.
Ik heb daar ook een paar keren hard moeten remmen. Domme eikels.
Comment