Oorspronkelijk geplaatst door 53
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een ouwe Hollandse bomma dat enkel vooruit kon rijden en weigerde 5 meters achteruit te gaan waardoor ik helemaal achteruit moest rijden in een bochtige ondergrondse parking zodat ze eruit kon geraken.
Dan zat ze nog te mekkeren ook,effe de sjaloeki uitgehangen en ze was snel weg .
Comment
-
brommertjes op de rijweg.
voor je 't weet steekt er zo'n bling-bling-medelandertje achterop je auto en sta je een uur op de pliesie te wachten omdat 't aapje geen papiertjes bij heeft. 't was wel rap gedaan met z'n grote bek toen oom agent 'm achteraan in 't busje zette.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenbrommertjes op de rijweg.
voor je 't weet steekt er zo'n bling-bling-medelandertje achterop je auto en sta je een uur op de pliesie te wachten omdat 't aapje geen papiertjes bij heeft. 't was wel rap gedaan met z'n grote bek toen oom agent 'm achteraan in 't busje zette.
Comment
-
volgens de papieren die door z'n broertje werden gebracht (met een veel te grote fiets, ik meen me te herinneren dat ik ook ooit zo eentje had trouwens, toch maar eens verder onderzoeken) zou 't kereltje 18 zijn, terwijl 'ie nog niet op z'n moeder trok. vanaf 14 hebben die ventjes allemaal een snor, deze niet. 'k denk dat 'ie de papieren van z'n oudere broer heeft laten brengen, misschien hebben ze daar gewoon 1 rijbewijs en 1 verzekering voor heel de familie. het zou kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
schade?
en je hebt em toch eens flink uitgescheten?
uitgescheten voor 't rot van de straat. logisch toch?
'ie ging wel een ferme totter, zo met z'n brommertje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjammer van het tijdsverlies dus vooral.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenrdr, morgen expertise, misschien nog voor nieuwjaar uitbetaald. feest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk heb ooit met een L gereden op die vorige Touareg van ons
en?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenja.
en?
Owja, Danku meneer in de lelijke Fiat bestelbus die mij vanmorgen een lichtshow gaf. Als ik meer dan een kilometer achter u hang en de 2 rechtse vakken zijn compleet leeg, dan steek ik u toch ongehinderd voorbij langs rechts. Niet iedereen wil zich aan de maximum snelheid houden.....
Trouwens in mijn achteruitrijspiegel zag ik dat rijtje auto's achter hem langer en langer worden, terwijl hij dus zonder problemen naar rechts kon, er was geen kat. Dat was zo weer een geval van: 120km/u is de maximum, dus het maakt niet uit waar ik rij... Idioot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenmisschien hebben ze daar gewoon 1 rijbewijs en 1 verzekering voor heel de familie. het zou kunnen.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenja.
en?
de relevantie ontsnapt mij ook
Comment
Comment