Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een ouwe Hollandse bomma dat enkel vooruit kon rijden en weigerde 5 meters achteruit te gaan waardoor ik helemaal achteruit moest rijden in een bochtige ondergrondse parking zodat ze eruit kon geraken.
Dan zat ze nog te mekkeren ook,effe de sjaloeki uitgehangen en ze was snel weg .
voor je 't weet steekt er zo'n bling-bling-medelandertje achterop je auto en sta je een uur op de pliesie te wachten omdat 't aapje geen papiertjes bij heeft. 't was wel rap gedaan met z'n grote bek toen oom agent 'm achteraan in 't busje zette.
voor je 't weet steekt er zo'n bling-bling-medelandertje achterop je auto en sta je een uur op de pliesie te wachten omdat 't aapje geen papiertjes bij heeft. 't was wel rap gedaan met z'n grote bek toen oom agent 'm achteraan in 't busje zette.
volgens de papieren die door z'n broertje werden gebracht (met een veel te grote fiets, ik meen me te herinneren dat ik ook ooit zo eentje had trouwens, toch maar eens verder onderzoeken) zou 't kereltje 18 zijn, terwijl 'ie nog niet op z'n moeder trok. vanaf 14 hebben die ventjes allemaal een snor, deze niet. 'k denk dat 'ie de papieren van z'n oudere broer heeft laten brengen, misschien hebben ze daar gewoon 1 rijbewijs en 1 verzekering voor heel de familie. het zou kunnen.
uiteraard is er schade, erg veel. bumper gescheurd, maar er hing al duct-tape op, deuk boven de bumper, maar die kan er ook al hebben ingezeten, en wat krassen hier en daar, maar dat kan ook al zo geweest zijn.
uitgescheten voor 't rot van de straat. logisch toch?
'ie ging wel een ferme totter, zo met z'n brommertje.
^^ zegt genoeg denk ik.
Ik heb absoluut respect voor alle lerende chauffeurs. Iedereen maakt fouten.
Maar de L was denk ik niet bedoeld voor de persoon die ermee reed... Hoewel...
Had eerst gedacht me er gewoon achter te parkeren.
Ernaast ging gewoon niet.
Heb me dan maar beleefd ingehouden en elders plaats gezocht.
(parking Dreamland in Tienen btw :p)
^^ zegt genoeg denk ik.
Ik heb absoluut respect voor alle lerende chauffeurs. Iedereen maakt fouten.
Maar de L was denk ik niet bedoeld voor de persoon die ermee reed... Hoewel...
Ik heb ooit met een L gereden op die vorige Touareg van ons
Vergeef hem, hij kan er niet aan doen dat hij het niet snapt .
Owja, Danku meneer in de lelijke Fiat bestelbus die mij vanmorgen een lichtshow gaf. Als ik meer dan een kilometer achter u hang en de 2 rechtse vakken zijn compleet leeg, dan steek ik u toch ongehinderd voorbij langs rechts. Niet iedereen wil zich aan de maximum snelheid houden.....
Trouwens in mijn achteruitrijspiegel zag ik dat rijtje auto's achter hem langer en langer worden, terwijl hij dus zonder problemen naar rechts kon, er was geen kat. Dat was zo weer een geval van: 120km/u is de maximum, dus het maakt niet uit waar ik rij... Idioot
misschien hebben ze daar gewoon 1 rijbewijs en 1 verzekering voor heel de familie. het zou kunnen.
Echt he. Onze makelaar vertelde dat een van zijn klanten een tijdje geleden een aanrijding had in Borgerhout, met een van de locals daar. Onmiddellijk stond daar 30 man rond, de local begon onmiddellijk te bellen. Bleek dat hij wel in fout was maar niet verzekerd, en dat hij een van zijn maten opbelde die wel verzekerd was, om hem het aanrijdingsformulier te laten invullen. Toen de politie erbij kwam, zeiden ze dat dat inderdaad de beste manier was om zeker vergoed te worden, en dat hij daar dus maar best mee akkoord kon gaan.
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment