Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een ergernis en tip tegelijk: aan de vrachtwagenchauffeur die deze morgen op de E17 vanachter in 2 van zijn collega's is geknald en waardoor ik en duizenden anderen meer dan 2u in de file hebben gestaan: als je met een dertig-tonner rijdt is het handig om je ogen open te houden gvd!

Comment

• Mensen die na een kilometer op het linkse baanvak rijden plots wakker schieten als je ze langs recht voorbij rijdt
      knipperen met lichten of wat dan ook hielp niet om hem wakker te krijgen, toen we hem voorbij reden zat hij onderuit gezakt te bellen

tegen 90KM/U op het linkerbaanvak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Kan ik ook bevestigen ... onlangs een ernstig geval van verkeersagressie meegemaakt; heb moeten door het rode licht rijden, vanuit stilstand als eerste aan de lichten; geen flits gezien.
        Ohja? Vertel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
          ja.

en?

niet goe gekeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
            Hij wil zeggen dat hij met een dikke auto heeft leren rijden,
            de relevantie ontsnapt mij ook
            dikke auto?
            dat was toch die touareg met tractormotor hé?

Comment

dikke auto?
              pmopverstuiver=tractortechniek. Je hebt wederom gelijk bucky

Comment

dikke auto?
                ja vooral gij had de touey goed uitgescheten

Enerzijds mis ik 'm, anderzijds ben ik blij dat we 'm kwijt zijn. Nu rijdt er een jong koppel mee.

Comment

• Aan de ******** in Anderlecht die het vrijdagnacht nodig
                  vonden om 2 ruiten in te smijten en op zoek te gaan naar m'n gps.

IK HEB GEEN GPS !!!!!!!!!!!!

Nadien nog naar Carglass gereden in Vilvoorde en de herstelling werd direct
                  uitgevoerd. Was wel maar om 04u30 thuis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                    Aan de ******** in Anderlecht die het vrijdagnacht nodig

Had je ooit een GPS geleend? Was er een kringetje zichtbaar van de zuignap?
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Aan de ******** in Anderlecht die het vrijdagnacht nodig

Waar stond je ergens?
                      Het is weer erg de laatste tijd in Anderlecht..

Comment

• Vanmorgen een debiel in een nieuwe Audi A4.

Er stond een bus stil aan de halte, en die kerel met z'n A4 wilde die bus voorbijsteken. Maar net als die wil inhalen vertrekt die bus, en ik kom uit de tegengestelde richting. Zowel de buschauffeur als ik moest alles toesmijten zodat die A4 nog doorkon.

Eigenlijk had ik moeten doorrijden, dat die A4 maar terug achteruit moest...

Comment

• Een L achteraan of 'n rijschoolbordje boven op het dak werkt voor sommige chauffeurs als een stier op 'n rode lap. Wat moeten (beginnende) chauffeurs dan nog meer doen om zich zichtbaar en herkenbaar te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                            Een L achteraan of 'n rijschoolbordje boven op het dak werkt voor sommige chauffeurs als een stier op 'n rode lap. Wat moeten (beginnende) chauffeurs dan nog meer doen om zich zichtbaar en herkenbaar te maken?
                            Wat doet een rode lap dan precies, als ie een stier ziet?

Ik zal het nooit begrijpen, mensen die geen begrip hebben voor chauffeurs met een L.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                              Waar stond je ergens?
                              Het is weer erg de laatste tijd in Anderlecht..
                              Niet ver van het stadion ( in een woonwijk )

Nog nooit een gps gehad,geleend,gebruikt zelfs geen napje

Dat ze voorste ruit inslaan tot daar aantoe , maar dan de ruit
                              helemaal links achteraan ( Volvo V50 ) .... om zot van te worden.
                              Gelukkig is hij verzekerd in glasbreuk en kost het ganse boeltje me niks.
                              Heb de factuur van carglass gezien en 't was in totaal 702 eur

Comment

• Een zatlap die geen rechte lijn meer kon rijden. Op een 2 vaksbaan van fietspad naar fietspad swalpen aan 40km/h. Hoe die niet in de gracht gereden is of frontaal op een tegenligger gereden is, ik versta het nog niet. We reden er met 2 achter, en durvden er gewoon niet voorbij, zo zot reed die.

Comment

Niet ver van het stadion ( in een woonwijk )

Nog nooit een gps gehad,geleend,gebruikt zelfs geen napje

Dat ze voorste ruit inslaan tot daar aantoe , maar dan de ruit
                                  helemaal links achteraan ( Volvo V50 ) .... om zot van te worden.
                                  Gelukkig is hij verzekerd in glasbreuk en kost het ganse boeltje me niks.
                                  Heb de factuur van carglass gezien en 't was in totaal 702 eur
                                  Hebben ze 'n briefje achtergelaten met "Waar is uwe GPS ?" of zo ?
                                  Als er helemaal geen reden is om een GPS te vinden in uw auto, waarom denk je dan dat ze daar wél achter gezocht hebben ?

Lag er iets anders, een vest of zo, in de wagen ?
                                  Life's too short. Not to. Live it.
                                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Ik denk ook dat het niet was om te stelen maar gewoon vandalisme. Bij de match tegen Genk zijn er zeker nog 20 andere auto's beschadigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                      Hebben ze 'n briefje achtergelaten met "Waar is uwe GPS ?" of zo ?
                                      Als er helemaal geen reden is om een GPS te vinden in uw auto, waarom denk je dan dat ze daar wél achter gezocht hebben ?

Lag er iets anders, een vest of zo, in de wagen ?
                                      Ze doen het handschoenkastje niet voor m'n parkeerkaart open hé

Zelfs in de koffer lag er niks ... buiten een fles water

Rondom lag het inderdaad vol met glas , dus we waren niet de enige.

Het feit is natuurlijk dat die mannen weten dat 60% van die auto's die daar staat
                                      mannen zijn die naar de voetbal gaan. En ze doen maar hé want wat kan het hen schelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                        Een L achteraan of 'n rijschoolbordje boven op het dak werkt voor sommige chauffeurs als een stier op 'n rode lap. Wat moeten (beginnende) chauffeurs dan nog meer doen om zich zichtbaar en herkenbaar te maken?
                                        Herkenbaar!

Toen ik nog met mijn L reed, was die er daan ook altijd "afgevallen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                          Een zatlap die geen rechte lijn meer kon rijden. Op een 2 vaksbaan van fietspad naar fietspad swalpen aan 40km/h. Hoe die niet in de gracht gereden is of frontaal op een tegenligger gereden is, ik versta het nog niet. We reden er met 2 achter, en durvden er gewoon niet voorbij, zo zot reed die.
                                          Waarom bel je de politie dan niet?

Comment

Working...
                                          X