Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In al die jaren dat wij naar Anderlecht gingen kijken nooit problemen gehad.
We parkeren wel naast die grote baan, en niet in de woonwijken errond.
Dat is het, als ze te ver van hun natuurlijke habitat moeten gaan om zulke streken uit te halen dan denken ze tweemaal na alvorens zich 'daar', in de beschaafde wereld, te wagen.....
Ik heb mij geërgerd aan de overhangende matrix borden als je de Antwerpse ring oprijdt. Toch als er daar om 19 uur 's avonds 70 op aangegeven staat en er werkelijk geen wagen voor u rijdt. Variabele borden zijn leuk, gebruik ze dan ook nuttig.
Ohja, en aan een neger in een Opel Astra die zonder lichten richting Breda aan het bollen was. En de snelweg zelf was ook niet verlicht, dus dat is echt verschieten ! Ik snap nog steeds niet hoe hij al die afstand heeft kunnen afleggen zonder verlichting Dat moet voor hem telkens pikdonker geweest zijn toch? Of baseerde hij zich op de lichten van auto's voor hem? Conclusie: gevaarlijke zot.
ik ben vorige week een zafira en een vectra tegengekomen die zonder lichten reden, terwijl het donker was.
Hebben die karren het probleem dat citroen vroeger had, dat het dashboard lijkt op te lichten, ook al branden de lichten niet?
ik ben vorige week een zafira en een vectra tegengekomen die zonder lichten reden, terwijl het donker was.
Hebben die karren het probleem dat citroen vroeger had, dat het dashboard lijkt op te lichten, ook al branden de lichten niet?
dan nog, ge ziet toch wel of u lichten branden of niet
ik kijk gewoon eens naar (de staat van) de gemiddelde wagen die er geparkeerd staat ... weet je meestal genoeg mee.
Ik ben nogal veel op het rabot in gent, ook niet de beste buurt ook al zie ik daar nogal veel bmw's mercedessen, audi's .... en meestal niet de basisversies...
Apen die links rijden en bij het flikkeren van je lichten om te laten weten dat ze moeten rechts rijden op de rem gaan staan omdat ze denken dat ze geflits zijn...
Apen die links rijden en bij het flikkeren van je lichten om te laten weten dat ze moeten rechts rijden op de rem gaan staan omdat ze denken dat ze geflits zijn...
Als er 1 bumperkleeft je achterste mistlicht aansteken... werkt ook geweldig
Gisteren avond eenen helen hoop ezels die hun lichten nog niet op hadden staan terwijl het al serieus donker aan het worden was!
Ah ja, en eenen uil die mij voobij ging terwijl er tegenliggers aankwamen, zowel ik als de tegenliggers hebben moeten afremmen of hij was er niet meer tussen geraakt. Wij flikkeren met ons lichten, dien uil flikkert op mij een paar keer terug met zijn mistlicht
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
De verlichting in het dashbord licht inderdaad op zonder dat de koplampen aan staan (Bij de nieuwe modellen)
Nog nooit een gps gehad,geleend,gebruikt zelfs geen napje
Dat ze voorste ruit inslaan tot daar aantoe , maar dan de ruit
helemaal links achteraan ( Volvo V50 ) .... om zot van te worden.
Gelukkig is hij verzekerd in glasbreuk en kost het ganse boeltje me niks.
Heb de factuur van carglass gezien en 't was in totaal 702 eur
Tjah, Anderlecht.
Naar ik hoor lopen ze daar rond met een ijzeren staaf in hun mouw met op het einde een bougie ter hoogte van de elleboog om zo gemakkelijk de ruiten te kunnen inslaan.
Recent is er wel 1 opgepakt daar. Maat van mij zijn ma heeft daar een bedrijf, de werknemers zagen daar zo'n ruitenmotterke aan het werk en hebben hem 't fabriek ingesleurd en dan rustig de politie gebeld.
Wil niet weten wat ze met die gast hebben gedaan om hem bang te maken terwijl ze op de politie wachtten. .
Naar ik hoor lopen ze daar rond met een ijzeren staaf in hun mouw met op het einde een bougie ter hoogte van de elleboog om zo gemakkelijk de ruiten te kunnen inslaan.
Recent is er wel 1 opgepakt daar. Maat van mij zijn ma heeft daar een bedrijf, de werknemers zagen daar zo'n ruitenmotterke aan het werk en hebben hem 't fabriek ingesleurd en dan rustig de politie gebeld.
Wil niet weten wat ze met die gast hebben gedaan om hem bang te maken terwijl ze op de politie wachtten. .
Op welke plaats hebben ze die staaf (incl. bougie) teruggevonden ?
De verlichting in het dashbord licht inderdaad op zonder dat de koplampen aan staan (Bij de nieuwe modellen)
Ze zouden in sommige modellen ook een lampje mogen inbouwen wanneer je parkeerlichten branden. Ik heb vroeger zelf wel eens voorgehad dat ik niet doorhad dat ik zo rondreed omdat je binnenin het verschil niet ziet... Nu geeft mijn BC dat wel aan dacht'k
Ik heb mij deze morgen geërgerd aan auto's waarvan de ramen nog dichtgevroren waren. Het toppunt was wel iemand waarbij alle ramen nog VOLLEDIG bevroren waren, en de bestuurdersruit stond 2 cm open Ook zag diezelfde persoon daardoor niet dat ik hem voorrang verleende.
Kerstmis is voorbij, mensen zijn precies niet meer vriendelijk nu.
Kwam met de auto aangereden aan bloembakken waar men door moet slalommen en ik zie een fietser aankomen uit de andere richting. Kon gas bijgeven en dan had ik haar waarschijnlijk niet gehinderd, maar ik had toch tijd genoeg en bleef dus wachten. Knik vriendelijk naar die vrouw en ze draait haar kop weg...
Raam naar beneden en keihard "merci he" geroepen
En een half uurtje later, exact hetzelfde maar nu met een andere fietser
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
(Ne goeien tip, als je nog eens naar Anderlecht of zo gaat probeer dan ne sticker van een lokale garage op uw wagen te plakken want als ze zien dat het "maar 'n boerken" is .......)
Wij parkeren ons altijd op de parking van het Westland shopping center. Plaats zat en nooit miserie.
Zalig, de avond begint te vallen, zicht is duidelijk niet optimaal, en er rijden nog steeds veel mensen zonder hun lichten aan, waarschijnlijk besparen ze 45 cent voor dat lampje, en 3 cent per uur voor het verbruik
Dat maakt ... zeker meer dan 1 euro, per maand !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zalig, de avond begint te vallen, zicht is duidelijk niet optimaal, en er rijden nog steeds veel mensen zonder hun lichten aan, waarschijnlijk besparen ze 45 cent voor dat lampje, en 3 cent per uur voor het verbruik
Dat maakt ... zeker meer dan 1 euro, per maand !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D'r zijn er altijd heb, heb dat woensdag ook opgemerkt.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment