Dat was hier dinsdag ook zo. Het was fel bemist, iedereen reed met de mistlichten aan, en toch zijn er nog mensen die zelfs hun gewone lichten niet opzetten. Flikkeren met de lichten hielp niet bij iedereen om door te hebben dat ze geen lichten op hebben staan...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDat was hier dinsdag ook zo. Het was fel bemist, iedereen reed met de mistlichten aan, en toch zijn er nog mensen die zelfs hun gewone lichten niet opzetten. Flikkeren met de lichten hielp niet bij iedereen om door te hebben dat ze geen lichten op hebben staan...
Comment
-
aan de aap op de E40, vanavond om 18u30
niemand vindt je kia sorento of hyundai tucson of weet ik veel wat het is waarmee je rijdt, mooier als je met je voorste mistlichten aan rijdt
en in belgië rijden we op het rechtervak, ja, zelfs als er geen andere auto's op baan zijn
sufkop1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja binnekort iedereen met al zijn lantaarns op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten't Is kerstvakantie en er zijn er blijkbaar nogal wat die denken dat hun auto dan ook als een kerstboom verlicht moet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenaan de aap op de E40, vanavond om 18u30
niemand vindt je kia sorento of hyundai tucson of weet ik veel wat het is waarmee je rijdt, mooier als je met je voorste mistlichten aan rijdt
en in belgië rijden we op het rechtervak, ja, zelfs als er geen andere auto's op baan zijn
sufkop
Comment
-
Niet echt een ergernis van mij, maar wel van vele mensen hier in de buurt.
Aan het gemeenteplein hier in Velm staat al meer dan één week (al van voor kerstmis) een vrachtwagen van Hellings geparkeert.
Hij staat op de rijweg, in de verkeerde rijrichting en serieus hinderlijk want vrij kort bij een gevaarlijk kruispunt!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Er zijn hier heel veel mensen die zich ergeren aan middenvakrijders die niet naar rechts willen, maar ik erger me even zeer aan mensen die het linkse vak niet willen gebruiken
Situatieschets : ik rijd op het middenste vak, tegen 120 km/h, en ben bezig andere voertuigen op het rechtervak in te halen. Om de 20-25 km op de autosnelweg heb ik dan iemand die achter mij komt hangen (terwijl het linkervak vrij is). Als ik naar het rechtervak ga in een 'gat' tussen twee auto's moet ik meestal afremmen omdat die achterligger (op het middenvak) me tegen een slakkentempo voorbijgereden komt... Als ik in het middenvak blijf rijden komen ze dikwijls nog wat korter hangen na 1 km rijden
Comment
-
Gisteren reden er te veel mensen 90 waar je 120 mag
Daarnet botst er iemand tegen een geparkeerde auto (net naast de mijne trouwens). Hij stopt eventjes en stapt... 5 min later vertrekt ie gewoon Het gebeurde trouwens op in het stad aan petrus en pauluskerk en da zijn van die ZEER gladde steentjes.. Nja, als er geen verstand in zit...
Koplampsproeier die plots ontbreekt aan de wagen
Comment
-
De 'vriendelijkheid' van de agenten in Gent.
Deze morgen moesten we even naar Brecht zijn kot en ben ik (blijkbaar) een straat ingereden waar een bord uitgez. bussen en taxi's stond. Er kwam een zwaantje af van de tegenovergestelde richting die zich voor mij op de baan stil zette.
Kwist niet goed wat er aan de hand was dus doe m'n raam naar beneden en vraag wat er was. Begint die daar mega vies, bijna te roepen, datk achteruit die straat uitmoet. Wat levensgevaarlijk was met de voetgangers en trams die continu passeerden. Kmocht me zelfs niet keren.
Dan eens gekeken en er stond idd een bord datk er niet in mocht, maar goed weggestoken in een hoekje waar je nooit op zou letten als je het niet weet.
Een beetje vriendelijkheid zou mss niet ongepast zijn bij meneer den agent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenGisteren reden er te veel mensen 90 waar je 120 mag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenEen beetje vriendelijkheid zou mss niet ongepast zijn bij meneer den agent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichtensmog-alarm
Comment
-
Derjuist op de antwerpse ring
Ik ben links aan het rijden met ongeveer een 4 meter tussen mij en mijn voorligger...
Opeens komt er een golf V langs rechts voorbij scheuren en kapt in zonder te pinken waardoor ik hard op de remmen moest, hij raakte met die circusact juist de middenvakrijder niet... uiteraard word die door mij getrakteerd op een toeter en lichtconcert... wanneer we de middenvakrijder voorbij zijn gaat die naar rechts en vertraagt tot we op gelijke hoogte zijn... begint die eikel tesamen met zijn passagier het sterchele gebaar te doen, ik maak duidelijk dat het wat minder mag en dat die gek is en ik rijd verder... wanneer ik de afslag naar de E19 neem zie ik die achter mij komen, me voorbij steken en terug inkappen... Het beste komt nu, hij gooit alles dicht totdat we stilstaan op het tweede vak, de auto achter me kon nog juist uitwijken en we werden langs links en rechts voorbij gescheurt... Stapt de bestuurder uit en komt naar me toegelopen, twas nogal ne grote papperige vent... ik doe men raam open en vraag of die iets mankeert en of die ogenblikkelijk wilt doorrijden... zonder boe of ba krijg ik daar twee koeken op men gezicht, hoe laf kun e zijn bon om mijn werk niet in gevaar te brengen en omdat de situatie te gevaarlijk was, ben ik maar bij het eerste gaatje dat ik vond doorgereden...
1 keer raden welk ras dat de golf bestuurde...
ik vind het vooral sneu dat ik nu kletsen heb gekregen zonder iets terug te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDerjuist op de antwerpse ring
Ik ben links aan het rijden met ongeveer een 4 meter tussen mij en mijn voorligger...
Opeens komt er een golf V langs rechts voorbij scheuren en kapt in zonder te pinken waardoor ik hard op de remmen moest, hij raakte met die circusact juist de middenvakrijder niet... uiteraard word die door mij getrakteerd op een toeter en lichtconcert... wanneer we de middenvakrijder voorbij zijn gaat die naar rechts en vertraagt tot we op gelijke hoogte zijn... begint die eikel tesamen met zijn passagier het sterchele gebaar te doen, ik maak duidelijk dat het wat minder mag en dat die gek is en ik rijd verder... wanneer ik de afslag naar de E19 neem zie ik die achter mij komen, me voorbij steken en terug inkappen... Het beste komt nu, hij gooit alles dicht totdat we stilstaan op het tweede vak, de auto achter me kon nog juist uitwijken en we werden langs links en rechts voorbij gescheurt... Stapt de bestuurder uit en komt naar me toegelopen, twas nogal ne grote papperige vent... ik doe men raam open en vraag of die iets mankeert en of die ogenblikkelijk wilt doorrijden... zonder boe of ba krijg ik daar twee koeken op men gezicht, hoe laf kun e zijn bon om mijn werk niet in gevaar te brengen en omdat de situatie te gevaarlijk was, ben ik maar bij het eerste gaatje dat ik vond doorgereden...
1 keer raden welk ras dat de golf bestuurde...
ik vind het vooral sneu dat ik nu kletsen heb gekregen zonder iets terug te doen
Dat is al hevige agressie dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenJij maakt dat precies wel veel mee, hé, zo wat toeken krijgen als ge ergens, al dan niet gedwongen, stilstaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten2de keer nog maar... en die eerste keer had ik dubbel en dik verdiend, maar dat was dan ook lachen
Comment
Comment