Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    Nu, verdiend of niet, ik zie me niet even op iemand zijn gezicht gaan te toeken... Nummerplaat opgeschreven??
    nope... wa ben je daar nu mee? het zou dan zijn woord tegen mijn woord zijn geweest en hij zou hoogsten op de vingers getikt worden... and again, voor een puntje verkeersagressie in je strafblad mag ik niet meer werken vant ministerie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      nope... wa ben je daar nu mee? het zou dan zijn woord tegen mijn woord zijn geweest en hij zou hoogsten op de vingers getikt worden... and again, voor een puntje verkeersagressie in je strafblad mag ik niet meer werken vant ministerie
      Misschien heeft die persoon al wel eens meerdere keren op iemand zijn gezicht getoekt, en dan maakt het wel wat uit. Wel sneu voor je dat je je niet 'mag' verdedigen.

Nu, ik zou waarschijnlijk ook maken dat ik weg ben, voor ik helemaal slaag krijg

Comment

Misschien heeft die persoon al wel eens meerdere keren op iemand zijn gezicht getoekt, en dan maakt het wel wat uit. Wel sneu voor je dat je je niet 'mag' verdedigen.

Nu, ik zou waarschijnlijk ook maken dat ik weg ben, voor ik helemaal slaag krijg
        ik vind het echt sneu ja... niemand krijgt graag slaag zonder zelf toch op z'n minst een saflet te geven... ik vond het ook behoorlijk laf daar ik in men wagen zat met de gordel vastgeklikt

Comment

Jij maakt dat precies wel veel mee, hé, zo wat toeken krijgen als ge ergens, al dan niet gedwongen, stilstaat
          eerlijk, zou jij ook niet graag een keer op Tandy Emmerman z'n tronie meppen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
            eerlijk, zou jij ook niet graag een keer op Tandy Emmerman z'n tronie meppen?
            Alleen als hij slaapt, dan ben ik zeker dat ik op tijd terug weg ben

Comment

• Wie gaat er nu stilstaan op de snelweg?

Comment

Alleen als hij slaapt, dan ben ik zeker dat ik op tijd terug weg ben
                juist, eer 'ie dan z'n buffalo's gevonden heeft ben je een paar minuten verder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                  Wie gaat er nu stilstaan op de snelweg?
                  bruine aapjes van de brahim-generatie.

Comment

juist, eer 'ie dan z'n buffalo's gevonden heeft ben je een paar minuten verder.

Comment

• sorry hé rooie. 'k zal proberen 't niet meer te doen. van 't jaar.

Comment

sorry hé rooie. 'k zal proberen 't niet meer te doen. van 't jaar.
                        gene stress,ik kan daar wel tegen ik ben nu tenminste 4 uur vrij van franske zen opmerkingen

Comment

gene stress,ik kan daar wel tegen ik ben nu tenminste 4 uur vrij van franske zen opmerkingen
                          beter lezen. er staat duidelijk "proberen".

Comment

bruine aapjes van de brahim-generatie.
                            'k erger mij nogal fel aan die kereltjes. zo dat soort dat zich direct aangevallen voelt. verschrikkelijk. en wat geitenwollensokkendragers daar van denken laat me eigenlijk koud, in hun grot/hol/plaggenhut worden zij niet geconfronteerd met blingblingmakakjes. misschien moeten ze eens een handjevol politici een weekje opsluiten in een probleemwijk. of wat langer. 't zou geen kwaad kunnen, misschien worden in de periode daarna wat meer middelen vrijgemaakt om die ventjes van de baan te plukken met hun oostblokplaten en onverzekerde wrakken.

Comment

'k erger mij nogal fel aan die kereltjes. zo dat soort dat zich direct aangevallen voelt. verschrikkelijk. en wat geitenwollensokkendragers daar van denken laat me eigenlijk koud, in hun grot/hol/plaggenhut worden zij niet geconfronteerd met blingblingmakakjes. misschien moeten ze eens een handjevol politici een weekje opsluiten in een probleemwijk. of wat langer. 't zou geen kwaad kunnen, misschien worden in de periode daarna wat meer middelen vrijgemaakt om die ventjes van de baan te plukken met hun oostblokplaten en onverzekerde wrakken.
                              awel ik heb ook iets tegen die drifkikkertjes... vanaf dat ze 25 zijn, zijn het de braafste mensen die er zijn, maar ervoor vandaag in antwerpen was het weer koekenbak, goe kans dat die twee met die golf van daar kwamen

Comment

awel ik heb ook iets tegen die drifkikkertjes... vanaf dat ze 25 zijn, zijn het de braafste mensen die er zijn, maar ervoor vandaag in antwerpen was het weer koekenbak, goe kans dat die twee met die golf van daar kwamen
                                't is precies of die hebben geen opvoeding gehad. verplichte legerdienst voor iedereen die permanent in belgië verblijft. een jaartje drillen, 't kan geen kwaad. en voor de minderjarige sloeries die heden ten dage de scholen bevolken ook iets in die aard.

Comment

verplichte legerdienst voor iedereen die permanent in belgië verblijft.
                                  how é nie overdrijven, ik ga niet int leger
                                  en nee ik ben geen van die mannen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                    how é nie overdrijven, ik ga niet int leger
                                    en nee ik ben geen van die mannen
                                    ben jij dan die ene snotneus die wél opgevoed is door z'n ouders?

Comment

ben jij dan die ene snotneus die wél opgevoed is door z'n ouders?
                                      Euh ja?

Comment

• mensen die een flits zien en alsnog vol in de remmen gaan : tis gevaarlijk en toch al te laat

leer die reflex af
                                        en kijk de rest van de weg voor je !

Comment

in't stad was't weer van dattum

Comment

Working...
                                          X