Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtennope... wa ben je daar nu mee? het zou dan zijn woord tegen mijn woord zijn geweest en hij zou hoogsten op de vingers getikt worden... and again, voor een puntje verkeersagressie in je strafblad mag ik niet meer werken vant ministerie
Nu, ik zou waarschijnlijk ook maken dat ik weg ben, voor ik helemaal slaag krijg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenMisschien heeft die persoon al wel eens meerdere keren op iemand zijn gezicht getoekt, en dan maakt het wel wat uit. Wel sneu voor je dat je je niet 'mag' verdedigen.
Nu, ik zou waarschijnlijk ook maken dat ik weg ben, voor ik helemaal slaag krijg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenJij maakt dat precies wel veel mee, hé, zo wat toeken krijgen als ge ergens, al dan niet gedwongen, stilstaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichteneerlijk, zou jij ook niet graag een keer op Tandy Emmerman z'n tronie meppen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenAlleen als hij slaapt, dan ben ik zeker dat ik op tijd terug weg ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenWie gaat er nu stilstaan op de snelweg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenjuist, eer 'ie dan z'n buffalo's gevonden heeft ben je een paar minuten verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtensorry hé rooie. 'k zal proberen 't niet meer te doen. van 't jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtengene stress,ik kan daar wel tegen ik ben nu tenminste 4 uur vrij van franske zen opmerkingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenbruine aapjes van de brahim-generatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten'k erger mij nogal fel aan die kereltjes. zo dat soort dat zich direct aangevallen voelt. verschrikkelijk. en wat geitenwollensokkendragers daar van denken laat me eigenlijk koud, in hun grot/hol/plaggenhut worden zij niet geconfronteerd met blingblingmakakjes. misschien moeten ze eens een handjevol politici een weekje opsluiten in een probleemwijk. of wat langer. 't zou geen kwaad kunnen, misschien worden in de periode daarna wat meer middelen vrijgemaakt om die ventjes van de baan te plukken met hun oostblokplaten en onverzekerde wrakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenawel ik heb ook iets tegen die drifkikkertjes... vanaf dat ze 25 zijn, zijn het de braafste mensen die er zijn, maar ervoor vandaag in antwerpen was het weer koekenbak, goe kans dat die twee met die golf van daar kwamen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenverplichte legerdienst voor iedereen die permanent in belgië verblijft.
en nee ik ben geen van die mannen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtenhow é nie overdrijven, ik ga niet int leger
en nee ik ben geen van die mannen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenben jij dan die ene snotneus die wél opgevoed is door z'n ouders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten'k erger mij nogal fel aan die kereltjes. zo dat soort dat zich direct aangevallen voelt. verschrikkelijk. en wat geitenwollensokkendragers daar van denken laat me eigenlijk koud, in hun grot/hol/plaggenhut worden zij niet geconfronteerd met blingblingmakakjes. misschien moeten ze eens een handjevol politici een weekje opsluiten in een probleemwijk. of wat langer. 't zou geen kwaad kunnen, misschien worden in de periode daarna wat meer middelen vrijgemaakt om die ventjes van de baan te plukken met hun oostblokplaten en onverzekerde wrakken.
Comment
Comment