Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    in't stad was't weer van dattum
    hier ook naar 't schijnt. en riskeer niet van er iets van te zeggen, of je bent direct een racist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
      hier ook naar 't schijnt. en riskeer niet van er iets van te zeggen, of je bent direct een racist.
      Das die mensen hun cultuur, dat moet je respecteren!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Das die mensen hun cultuur, dat moet je respecteren!!!

dat ze mekaar dan maar lekker lam slagen in 2009. opgeruimd staat netjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          Derjuist op de antwerpse ring

Ik ben links aan het rijden met ongeveer een 4 meter tussen mij en mijn voorligger...
          Opeens komt er een golf V langs rechts voorbij scheuren en kapt in zonder te pinken waardoor ik hard op de remmen moest, hij raakte met die circusact juist de middenvakrijder niet... uiteraard word die door mij getrakteerd op een toeter en lichtconcert... wanneer we de middenvakrijder voorbij zijn gaat die naar rechts en vertraagt tot we op gelijke hoogte zijn... begint die eikel tesamen met zijn passagier het sterchele gebaar te doen, ik maak duidelijk dat het wat minder mag en dat die gek is en ik rijd verder... wanneer ik de afslag naar de E19 neem zie ik die achter mij komen, me voorbij steken en terug inkappen... Het beste komt nu, hij gooit alles dicht totdat we stilstaan op het tweede vak, de auto achter me kon nog juist uitwijken en we werden langs links en rechts voorbij gescheurt... Stapt de bestuurder uit en komt naar me toegelopen, twas nogal ne grote papperige vent... ik doe men raam open en vraag of die iets mankeert en of die ogenblikkelijk wilt doorrijden... zonder boe of ba krijg ik daar twee koeken op men gezicht, hoe laf kun e zijn bon om mijn werk niet in gevaar te brengen en omdat de situatie te gevaarlijk was, ben ik maar bij het eerste gaatje dat ik vond doorgereden...

1 keer raden welk ras dat de golf bestuurde...

ik vind het vooral sneu dat ik nu kletsen heb gekregen zonder iets terug te doen
          Damn zeg ... da's ook een leuk nieuwjaarscadeau van diene laffe kloot.
          Ik zou echter nooit mijn raam open doen, je kan je langs geen kanten verdedigen als je zo blijft zitten met je raam open. Dus ofwel (als ik zou zien dat 't echt ne wacko is) zou ik er vandoor rijden (en hopen dat zijn tenen onder de wielen geraken) ofwel (als ik er een goed oog op zou hebben en 'm aan zou kunnen) ook uitstappen... anderzijds weet je nooit wat zo'n kloothommel op zak heeft dus ramen dichthouden en doorrijden lijkt me de beste keuze (al zal 't een en 't ander natuurlijk vrij snel gaan op zo'n moment).

't Klote van heel zoiets is inderdaad dat je zelf niks verkeerds doet en dan krijg je nog op je bek door zo'n figuur, om pisnijdig van te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
            Ik zou echter nooit mijn raam open doen, je kan je langs geen kanten verdedigen als je zo blijft zitten met je raam open. Dus ofwel (als ik zou zien dat 't echt ne wacko is) zou ik er vandoor rijden (en hopen dat zijn tenen onder de wielen geraken) ofwel (als ik er een goed oog op zou hebben en 'm aan zou kunnen) ook uitstappen... anderzijds weet je nooit wat zo'n kloothommel op zak heeft dus ramen dichthouden en doorrijden lijkt me de beste keuze (al zal 't een en 't ander natuurlijk vrij snel gaan op zo'n moment).

't Klote van heel zoiets is inderdaad dat je zelf niks verkeerds doet en dan krijg je nog op je bek door zo'n figuur, om pisnijdig van te worden
            effe 't dichtstbijzijnde flikkenhok opzoeken op de gps, daar heen rijden met mijnheer de agressieve kloot achter je, en ondertussen die zilverknoopjes opbellen om te zeggen dat je onderweg bent. hij zal blij zijn met zo'n ontvangstcomité.

Comment

• Rosse zijn gps is kapot.

Comment

• 'k ben zo ook eens eentje tegengekomen een jaar of 10 geleden. 'k heb m'n raampje opengedraaid zodat hij er juist met z'n hand tussen kon. dan heb ik 't terug dichtgedraaid en ben een meter of 20 vooruit gereden. en ondertussen 't raampje nog wat harder toegedraaid. 't was rap gedaan met z'n grote bek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Rosse zijn gps is kapot.
                  Rosse =/= rooie.

Comment

• Tetten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

Eerst 112 bellen en de pakkemannen laten meeluisteren, en nr plaat memoriseren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                        Tetten !
                        later.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          Derjuist op de antwerpse ring

Ik ben links aan het rijden met ongeveer een 4 meter tussen mij en mijn voorligger...
                          Opeens komt er een golf V langs rechts voorbij scheuren en kapt in zonder te pinken waardoor ik hard op de remmen moest, hij raakte met die circusact juist de middenvakrijder niet... uiteraard word die door mij getrakteerd op een toeter en lichtconcert... wanneer we de middenvakrijder voorbij zijn gaat die naar rechts en vertraagt tot we op gelijke hoogte zijn... begint die eikel tesamen met zijn passagier het sterchele gebaar te doen, ik maak duidelijk dat het wat minder mag en dat die gek is en ik rijd verder... wanneer ik de afslag naar de E19 neem zie ik die achter mij komen, me voorbij steken en terug inkappen... Het beste komt nu, hij gooit alles dicht totdat we stilstaan op het tweede vak, de auto achter me kon nog juist uitwijken en we werden langs links en rechts voorbij gescheurt... Stapt de bestuurder uit en komt naar me toegelopen, twas nogal ne grote papperige vent... ik doe men raam open en vraag of die iets mankeert en of die ogenblikkelijk wilt doorrijden... zonder boe of ba krijg ik daar twee koeken op men gezicht, hoe laf kun e zijn bon om mijn werk niet in gevaar te brengen en omdat de situatie te gevaarlijk was, ben ik maar bij het eerste gaatje dat ik vond doorgereden...

1 keer raden welk ras dat de golf bestuurde...

ik vind het vooral sneu dat ik nu kletsen heb gekregen zonder iets terug te doen

Waarom heb je zijn benen niet vanonder z'n lijf gereden?

Comment

later.
                            te laat

Comment

• Had TCT niet met een Signum gereden had hij dat nooit voorgehad.

Comment

later.
                                Nu dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                  Nu dan ?
                                  ja. doe eens.

Comment

dat ze mekaar dan maar lekker lam slagen in 2009. opgeruimd staat netjes.
                                    Betere oplossing: dat ze elkaar lam gaan slagen ginder achter. Hier hebben ze een groot bakkes, dat ze het daar eens gaan proberen.
                                    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                                      Betere oplossing: dat ze elkaar lam gaan slagen ginder achter. Hier hebben ze een groot bakkes, dat ze het daar eens gaan proberen.
                                      zo fanatiek zijn ze nu ook weer niet hoor, naar ginder willen ze niet terug. zich aanpassen aan onze regels willen ze dan ook weer niet. misschien in een reservaat steken? ik stel alvast mest-vlaanderen voor, daar slikken ze ook de helft van hun medeklinkers in, 't zou dus niet eens opvallen. en wij zijn er vanaf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                                        Als ze daar zo'n groot bakkes hebben steken ze ze direct voor 10 jaar achter de tralies, hier moet ge daarvoor een moord plegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Waarom heb je zijn benen niet vanonder z'n lijf gereden?
                                          Wie was er dan slachtoffer denk je ? Nummerplaat memoriseren en klacht indienen verdikkeuh!!

Comment

Working...
                                          X