Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Ik ben links aan het rijden met ongeveer een 4 meter tussen mij en mijn voorligger...
    Tiens, was het file op de 'ring?

Afijn, je brahim medemens was op zoek naar wat problemen en vond in jou een gewillig slachtoffer.

Comment

• Merde, vandaag redelijk wat gedronken met de collega's. Komt mijn madam mij achteraf ophalen, is er toch wel nergens geen controle zeker.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik erger me vooral aan de chauffeurs met buitenlandse nummerplaten die aan alle regels lak hebben zoals bijv. de 90km/u smogbeperking.
        9 van de 10 die je rapper zag rijden waren buitenlanders.
        Ook Polen en Fransen bvb. parkeren altijd waar ze goesting hebben.
        Als ze worden geflitst kan hun dat niet schelen want de meeste buitenlandse overheidsdiensten geven de identiteit toch niet door.
        Omgekeerd daarentegen zijn de Belgen er als de kippen bij om uw adres door te spelen wanneer je in het buitenland iets mispeutert.

Comment

• Idioten in BMW's...

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jongens toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
            Idioten in BMW's...

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jongens toch...

wa kiekens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
              misschien in een reservaat steken? ik stel alvast mest-vlaanderen voor, daar slikken ze ook de helft van hun medeklinkers in, 't zou dus niet eens opvallen. en wij zijn er vanaf.
              Ik wil anders wel conservator zijn

Comment

'k ben zo ook eens eentje tegengekomen een jaar of 10 geleden. 'k heb m'n raampje opengedraaid zodat hij er juist met z'n hand tussen kon. dan heb ik 't terug dichtgedraaid en ben een meter of 20 vooruit gereden. en ondertussen 't raampje nog wat harder toegedraaid. 't was rap gedaan met z'n grote bek.
                met die manuele ruitjes ging dat. die dwaze electrische toestanden gaan te traag en hebben een blokkeerbeveiliging.
                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                  met die manuele ruitjes ging dat. die dwaze electrische toestanden gaan te traag en hebben een blokkeerbeveiliging.
                  't was dan ook zowat in de prehistorie, met een golf I.

Comment

't was dan ook zowat in de prehistorie, met een golf I.
                    al ik mij u kan voorstellen en er een golf I rondteken, zou ik zelfs men hand niet naar binnen durven steken hebben.
                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                      al ik mij u kan voorstellen en er een golf I rondteken, zou ik zelfs men hand niet naar binnen durven steken hebben.
                      't was donker. en 't was een donkergroene gti. qua verzachtende omstandigheden kan zoiets tellen.

Comment

• Toch wel enkele ergernissen gisteren op de baan! (Moest gisteren naar Leuven)
                        Hier onderaan de straat komt een "strooiroute" van de stad Sint-Truiden voorbij (1 van de 3 routes), maar gisteren middag toen ik vertrok naar Leuven was er hier nog steeds NIET gestooid (goed bezig stad Sint-Truiden).
                        Toen ik 's avonds thuis kwam was er trouwens ook nog steeds niks gestrooid, en vandaag ook niet!

Verder, toen ik op weg was richting Leuven (niet via de snelweg, maar via secundaire wegen) ben ik meermaals ingehaald door andere wagens die vonden dat ik niet snel genoeg reed terwijl ik 50 à 60 km/h deed. Die pipo's slipten natuurlijk wat tijdens het inhalen en dan waren ze zo verschoten dat ze voor mij beginnen te slakken waardoor ik hen opnieuw moest gaan inhalen
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vandaag zijn ze hier op de straat komen strooien deze voormiddag, nu ligt het d'r verdomme nog slechter bij dan het al was. Ze hadden het verdomme beter zo laten liggen.
                          En daarstraks nog even met den auto weg geweest, heb mij in de gracht kunnen smijten omdat eene vrachtwagen (zonder oplegger) van Hellings veel te veel mijne kant op kwam. Dat terwijl hij meer dan plaats genoeg had om aan zijne kant te blijven!
                          Ik stak dus rechts een stuk in de gracht, maar ben er op eigen kracht kunnen uitrijden zonder problemen, ook geen schade gelukkig.

En dat met fucking bijna versleten zomerbanden (Michelin Energy's), begrijp echt niet dat er mensen zijn die zo veel problemen hebben met grip
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• soms voel je 't al op voorhand ...

de feloranje letters zeggen

"LAURA LYNN FANS"
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik heb de laatste tijd nogal veel ergenissen precies

Nog eentje, sinds gisteren zijn ze hier met traktoren aarde op aan't voeren.
                              Onderaan onze straat komt een wachtbekken naast de beek en die aarde moet dus weg, die word uitgegraven en met traktoren hier de straat op gereden en boven in het veld afgekiept, daar komt er een grote dam.
                              Dit alles om het overstromingsgevaar in te dijken.

Nu, vorig jaar (begin december) hebben ze al eens 1 dag dag gewerkt, maar toen was het hier op straat een modder van jewelste.
                              Sinds gisteren zijn ze terug bezig met het opvoeren en door de bevroren ondergrond valt de modder wel mee.
                              Maar onze straat begint te scheuren en te verzakken! De deksel van de riolering is zo'n 2 cm gezakt sinds gisteren.
                              Als dat zo voort gaat hebben we hier binnenkort dikke miserie op de straat, want de waterleidingen liggen daar ook onder. De gas ligt gelukkig onder de stoep.

Comment

• Daarnet heb ik me geërgerd aan een 'Felix' op de nieuwe radiozender MNM, Felix was een beller naar de radio en mocht zijn zegje komen doen over het smogalarm en de 90 per uur dat er mee gepaard gaat (waar niet iedereen zich aan houdt).

(Felix: ) "Ik rijd steeds op het linkerbaanvak aan 90 km/h zodat iedereen zich ook aan die snelheid zou houden, de bestuurders achter mij toeteren, flashen en steken me dan wel rechts voorbij maar daar trek ik mij niks van aan, gewoon kalm blijven."
                                (en dan kwam het beste stuk: ) "Ik vind dat mensen zich aan de wetgeving moeten houden en die niet mogen overtreden."

Dat laatste hoeft geen uitleg meer denk ik zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                  Daarnet heb ik me geërgerd aan een 'Felix' op de nieuwe radiozender MNM, Felix was een beller naar de radio en mocht zijn zegje komen doen over het smogalarm en de 90 per uur dat er mee gepaard gaat (waar niet iedereen zich aan houdt).

(Felix: ) "Ik rijd steeds op het linkerbaanvak aan 90 km/h zodat iedereen zich ook aan die snelheid zou houden, de bestuurders achter mij toeteren, flashen en steken me dan wel rechts voorbij maar daar trek ik mij niks van aan, gewoon kalm blijven."
                                  (en dan kwam het beste stuk: ) "Ik vind dat mensen zich aan de wetgeving moeten houden en die niet mogen overtreden."

Dat laatste hoeft geen uitleg meer denk ik zo...

Tja, hij overtreed de wet door links te blijven rijden ja, maar als hij 90 rijd en dat is de max toegelaten snelheid, dan moet er niemand hem voorbij gaan he, want als ze dat doen begaan ze zelf ook een vertreding!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Tja, hij overtreed de wet door links te blijven rijden ja, maar als hij 90 rijd en dat is de max toegelaten snelheid, dan moet er niemand hem voorbij gaan he, want als ze dat doen begaan ze zelf ook een vertreding!
                                    zwijg, sos!

't is niet aan hem om te bepalen wie er zich aan de regels moet houden, dat zal de politie wel doen.

als ik zin heb om 100 te rijden moet er geen eikel gaan zeggen dat ik 90 moet rijden, net zoals ik niet moet gaan janken als ik dan geflitst word.
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      zwijg, sos!

't is niet aan hem om te bepalen wie er zich aan de regels moet houden, dat zal de politie wel doen.

als ik zin heb om 100 te rijden moet er geen eikel gaan zeggen dat ik 90 moet rijden, net zoals ik niet moet gaan janken als ik dan geflitst word.
                                      Ge hebt gelijk, maar wil gewoon zeggen dat ik die persoon zijn redenering wel ergens begrijp.
                                      Zelf trek ik mij dat allemaal niet aan, iedereen doet wat hem wilt, al rijden ze 150 of 200. Maar als ze een stukske verder in de gracht liggen of tegen eene boom plakken moeten ze niet van mij verwachten dat ik ga stoppen om hen te helpen!

Comment

• Ik ga eens kijken of ik mijn ruitensproeierkes een andere richting kan geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          Derjuist op de antwerpse ring

Ik ben links aan het rijden met ongeveer een 4 meter tussen mij en mijn voorligger...
                                          Opeens komt er een golf V langs rechts voorbij scheuren en kapt in zonder te pinken waardoor ik hard op de remmen moest, hij raakte met die circusact juist de middenvakrijder niet... uiteraard word die door mij getrakteerd op een toeter en lichtconcert... wanneer we de middenvakrijder voorbij zijn gaat die naar rechts en vertraagt tot we op gelijke hoogte zijn... begint die eikel tesamen met zijn passagier het sterchele gebaar te doen, ik maak duidelijk dat het wat minder mag en dat die gek is en ik rijd verder... wanneer ik de afslag naar de E19 neem zie ik die achter mij komen, me voorbij steken en terug inkappen... Het beste komt nu, hij gooit alles dicht totdat we stilstaan op het tweede vak, de auto achter me kon nog juist uitwijken en we werden langs links en rechts voorbij gescheurt... Stapt de bestuurder uit en komt naar me toegelopen, twas nogal ne grote papperige vent... ik doe men raam open en vraag of die iets mankeert en of die ogenblikkelijk wilt doorrijden... zonder boe of ba krijg ik daar twee koeken op men gezicht, hoe laf kun e zijn bon om mijn werk niet in gevaar te brengen en omdat de situatie te gevaarlijk was, ben ik maar bij het eerste gaatje dat ik vond doorgereden...

1 keer raden welk ras dat de golf bestuurde...

ik vind het vooral sneu dat ik nu kletsen heb gekregen zonder iets terug te doen

Sterchélé gebaar hahahaha waar haal je het vandaan.
                                          Wet je nummerplaat van de golf en welke afrit namen ze ?

Comment

Working...
                                          X