Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Sterchélé gebaar hahahaha waar haal je het vandaan.
    Wet je nummerplaat van de golf en welke afrit namen ze ?
    ze reden verde richting kennedytunnel... dus kunnen nog van overal zijn...

Comment

• Je moet u niet laten doen door zulke mensen hé,kei hard roepe WAAA IS ERRR??? dan gaan ze zeker lopen van u.

Comment

Je moet u niet laten doen door zulke mensen hé,kei hard roepe WAAA IS ERRR??? dan gaan ze zeker lopen van u.
        Kijk... als het nu bv. op de parking van een wegrestaurant was ofzo, had die dude zeker wa kletsen terug gekregen... maar toch ni opt midden van de autostrade

Comment

• Ook zo is iets gehad:

Pak met de kangoo gezwind de afrit,en in ene keer remt daar zo nen turk voor nix.Ik zat er nogal redelijk dicht op toen hem remde ma zo ni overdreven.
          Hij knikt zo is stoer van wa ist e? in zijn achteruitkijkspiegel.
          Ik doe teke van rijd gewoon nekeer door.
          Natuurlijk smijt dien alles dicht en stapt uit,begint zich kwaad te maken en opmijn ruit te kloppen,enwa te zagen int frans.
          Ik zeg gdv wa ne mongool---> hij sprak nederlands dus ook.
          Ik opde gaze hij springt in zijn autoke, en bij elk roodlicht springt em er weer uit.
          Probere eraf te rijden: dom idee met een kangooke van 98
          Uiteindelijk kwijtgeraakt aande shopping.Ikke binne cdke gaan halen,ik kom weer buiten---> Staat em aanmijn oto te wachten met een vriendje.
          Dan hebde echt zo iets van "ooooooooh kut!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
            Ook zo is iets gehad:

Pak met de kangoo gezwind de afrit,en in ene keer remt daar zo nen turk voor nix.Ik zat er nogal redelijk dicht op toen hem remde ma zo ni overdreven.
            Natuurlijk smijt dien alles dicht en stapt uit,begint zich kwaad te maken en opmijn ruit te kloppen,enwa te zagen int frans.
            Ik opde gaze hij springt in zijn autoke, en bij elk roodlicht springt em er weer uit.
            Uiteindelijk kwijtgeraakt aande shopping.Ikke binne cdke gaan halen,ik kom weer buiten---> Staat em aanmijn oto te wachten met een vriendje.
            heddem gepakt?

Comment

• En rammel gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                heddem gepakt?
                Olivierooo heeft pietzalf in één van die kerels hun ogen gesmeerd.

Comment

Ook zo is iets gehad:

Als em uitstapt, rijdt em dan omver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    heddem gepakt?
                    Doe keer normaal
                    Twee struize agressieve brusselse buitelanders.
                    Endan was e rnog ne maat mee da ookni van de stoerste is.
                    Ik had zo iets van:rustig blijve willy we gaan geen spel zoeken da loopt fout af.
                    Dus ik loop naarmijn deur steek mijn sleutel erin en doet ze open.Natuurlijk vliegt die weer dicht.Zo al een paar mense opde parking voelde het al aankomen.
                    Diene maat vanmij begint daar in ene keer vloeiend int frans uit te leggen dat er een misverstandje is enz...
                    Uiteindelijk na lang discussieren zonder brokken kunnen vertrekken

Comment

Olivierooo heeft pietzalf in één van die kerels hun ogen gesmeerd.

Comment

Doe keer normaal
                        Twee struize agressieve brusselse buitelanders.
                        Endan was e rnog ne maat mee da ookni van de stoerste is.
                        Ik had zo iets van:rustig blijve willy we gaan geen spel zoeken da loopt fout af.
                        Dus ik loop naarmijn deur steek mijn sleutel erin en doet ze open.Natuurlijk vliegt die weer dicht.Zo al een paar mense opde parking voelde het al aankomen.
                        Diene maat vanmij begint daar in ene keer vloeiend int frans uit te leggen dat er een misverstandje is enz...
                        Uiteindelijk na lang discussieren zonder brokken kunnen vertrekken
                        Ik heb ook zo één keer ambras gehad met een marokaan in Holland.
                        Ik stond zo met 2 maten in de rij van een supermarkt en rij naast ons stond er een makak en die kerel was héél de tijd zo wat graaf naar me aan het zien.
                        Dus ik vraag zo aan die kerel heb ik iets van u aan
                        Kerel: Gelukkig niet en lacht zo wat
                        Nemo: Ja uw moeder lacht ook wel graag
                        kerel: watttt??
                        Nemo: jaja olle ma
                        Kerel: w8 maar
                        Nemo: hahahah

Kerel ging weg en na enkele minuten gaan wij ook naar buiten richting mijn auto en ineens staat die kerel met een matrak in z'n hand mij op te wachten .
                        Terwijl dat die volle bak op mij afkomt heeft een kameraad van me hem een high kick verkocht hahaha en de rest laat ik maar

Zijn matrak ligt nu op mijn kamer (is trouwens ééntje van de Nederlandse politie) .

Comment

• Is maar een verzonnen verhaal hahaha .

Comment

Is maar een verzonnen verhaal hahaha .
                            WOOEHHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAA

Toch goed geprobeerd

Comment

• rustig é csl.

Comment

rustig é csl.
                                WOEHAHHAHAHAHAHHAHAHA

Toch goed geprobeerd

Comment

• Schone madam in uwen avatar btw

Comment

• Merci,ook knappe eend bij u.

Comment

• Olivierooo is de max zolang em inzijn autoke zit:

Een uur of 3-4 na een avondje uit.Aant roodlicht steekt zo een jong koppel over.Oliverooo zet voor de zekerheid zijn auto in 1e.

Ruit open:

Hé wa ist e! Ja gij daar!
                                      -Ikke WTF?
                                      Ja gij gebt chance da u vriendinneke erbij is e!Enz....

Die gast zot aant komen,zijn vriendin em zo aant tegenhouden, en Olivierooo maar blijve geven e

Diene jonge was gewoon braaf aant oversteken als het mannetje groen was

Comment

• hahahahahahah.
                                        Op de parking van de Noxx staan er flikken en aan de voordeur ook,Olivierooo stapt in z"n auto komt naast mij staan en geeft mega veel gas en vraagt gaan we eens trekken .

Comment

hahahahahahah.
                                          Op de parking van de Noxx staan er flikken en aan de voordeur ook,Olivierooo stapt in z"n auto komt naast mij staan en geeft mega veel gas en vraagt gaan we eens trekken .
                                          Ma ik zegget,als hij zo wat in de "mood" is dan kommet echtni goed
                                          wa da ik daar allemaal al mee heb meegemaakt e,ik zou een boek kunne schrijven!

Beste jaar vanmijn leven vorig jaar

Comment

Working...
                                          X