Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je moet eens op een autoband gaan zitten en achter de auto gaan hangen,echt mega fun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Je moet eens op een autoband gaan zitten en achter de auto gaan hangen,echt mega fun.

Derwas zo toch ook een filmke van u da accident ofzo noemde waardage in een speelgoed autoke zit?
      Hebde danog?Tis echt mega zalig.
      Ofda van u 1 serie, Sorry? Sorry sorry op a bakkes ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        Derwas zo toch ook een filmke van u da accident ofzo noemde waardage in een speelgoed autoke zit?
        Hebde danog?Tis echt mega zalig.
        Ofda van u 1 serie, Sorry? Sorry sorry op a bakkes ja!
        hahaha w8.

Comment

• kwil die ook zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            kwil die ook zien!
            heeft die bruine jouw ogen niet dichtgemept? of waren 't maar wat streel-meppen op je bek?

Comment

• geen ergenis
              Last edited by ; 08/01/2009, 21:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                heeft die bruine jouw ogen niet dichtgemept? of waren 't maar wat streel-meppen op je bek?
                Hij zag rood en ging lopen.

Comment

• Dit was ook lachen,bijna Lambo afgedroogd

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Olivierooo die z'n vitesse efkes verkeerd stak hahaahah

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Comment

• Daarstraks op de Radio..
                    Morgen is het terug smog-alarm.
                    En er is een beller en die zei dat hij morgen tegen 90 links gaat blijven rijden omdat iedereen de wet moet respecteren.
                    Wtf, ik wist niet wat ik hoorde
                    Loser Loser Loser!
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      Daarstraks op de Radio..
                      Morgen is het terug smog-alarm.
                      En er is een beller en die zei dat hij morgen tegen 90 links gaat blijven rijden omdat iedereen de wet moet respecteren.
                      Wtf, ik wist niet wat ik hoorde
                      Loser Loser Loser!
                      kijk is op de vorige pagina

Comment

• lol

Comment

• ik erger mij redelijk hard aan moslima's achter 't stuur. een of andere imam heeft ongetwijfeld een soera zodanig geïnterpreteerd dat het plots wél mogelijk is dat vrouwen auto rijden. bijkomend zal een of andere slimme ontdekt hebben dat een rijbewijs uit tjoekowakije hier ook geldig is, waardoor die trienen in de vakantie daar massaal een rijbewijs zijn gaan kopen, en nu hier 't verkeer wat komen verstoren met hun onkunde, en dan nog in veel te grote auto's.
                          voordeel is wel dat ze handenvrij bellen, de gsm geklemd in hun theedoek.

Comment

• als ge zo wat doorklikt op de filmkes Dégioke: cruisen met nemo

Comment

• buckyte toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                buckyte toch
                                't valt echt op hoor. de laatste paar maanden is 't auto-bestand met y-platen hier in de buurt zowat verdubbeld, al die hoofddoek-vrouwen rijden plots ook rond, meestal met monovolumes. niet dat ik het hen niet gun, maar ze hebben geen knijt verkeersinzicht.

Comment

• tegen 1-- afrit nemen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                    tegen 1-- afrit nemen .
                                    1,00?

Comment

't valt echt op hoor. de laatste paar maanden is 't auto-bestand met x-platen hier in de buurt zowat verdubbeld, al die hoofddoek-vrouwen rijden plots ook rond, meestal met monovolumes. niet dat ik het hen niet gun, maar ze hebben geen knijt verkeersinzicht.
                                      U zei

Comment

1,00?
                                        1,80

Comment

• Op nog 30m van elkaar

Brussel

Nummerplaat ? niet meer nodig zeker.

Comment

Working...
                                          X