Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier in Limburg valt dat wel mee.

Onlangs had ik nog een moslima met witte hoofddeksel in een oud Nissan koekedoosauto met NL-platen gezien, ik dacht zo van wrs heeft ze de weg vergist.

En jah Y-platen, zie je hier veel op Golfkes vooral dan jonge bestuurders

Comment

• Porsche 997 met hoofddoek is het zotste wat ik ooit heb gezien.
      Brederodestraat in Antwerpen kom je ook wel regelmatig nieuwe S classe of ML tegen met hoofdoek achter het stuur.

Comment

• Hier zijn het meestal X5'en. Nieuwe ML heb ik nog ook een gezien,
        en deze ook:

Comment

• Mensen die denken dat de sneeuw sneller gaat smelten als ze hun mistlampen opzetten.
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
            Mensen die denken dat de sneeuw sneller gaat smelten als ze hun mistlampen opzetten.
            Moh echt he

AutoMinded.be

Comment

• mijn achtermistlamp staat nooit op...

Dus ook niet op bovenstaande foto...
              Last edited by ; 08/01/2009, 23:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                mijn achtermistlamp staat nooit op
                mensen zoals jij hebben dat niet nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                  Moh echt he

Maja, verlaten airbase in het midden van de nacht met plaatselijke sneeuwstormen tegenover 2 uur in de namiddag als de zon schijnt

Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Ge hebt gelijk, maar wil gewoon zeggen dat ik die persoon zijn redenering wel ergens begrijp.
                    Ik niet...
                    • Zijn snelheidsmeter is niet geijkt, dus het is onmogelijk voor hem om te bepalen ofdat iemand die achter hem zit sneller dan 90 km/u gaat rijden of niet, als hij zelf niet weet hoe snel hij rijdt - maar waarschijnlijk trager dan 90 km/u gaat rijden
                    • Artikel 9.3.1 is duidelijk: zo rechts mogelijk rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      Daarstraks op de Radio..
                      Morgen is het terug smog-alarm.
                      En er is een beller en die zei dat hij morgen tegen 90 links gaat blijven rijden omdat iedereen de wet moet respecteren.
                      Wtf, ik wist niet wat ik hoorde
                      Loser Loser Loser!
                      Ik ben vandaag ook zo ene tegengekomen op de Brusselse ring, toen hij zijn afrit wou nemen ben ik snel rechts naast hem gaan rijden zodat hij zelf sloot zat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        zwijg, sos!

't is niet aan hem om te bepalen wie er zich aan de regels moet houden, dat zal de politie wel doen.

als ik zin heb om 100 te rijden moet er geen eikel gaan zeggen dat ik 90 moet rijden, net zoals ik niet moet gaan janken als ik dan geflitst word.
                        Deze redenering doortrekkend is het toch ook niet aan u om te bepalen dat iemand rechts moet houden: "als ik zich heb om links te rijden moet er geen eikel gaan zeggen dat ik rechts moet rijden".

Comment

• Ach, rechts is ook vaak plaats en de pechstrook is ook meestal vrij.

Comment

• Ik vind dat mensen vooral zelf moeten zien dat ze de regels volgen en zich niet moeien met wat de rest doet. Wil jij 90 rijden omdat het zo moet, proficiat, doe dat dan en laat de rest zijn ding doen. Maar door iemand te belemmeren sneller dan 90 te rijden door zelf een overtreding te begaan vind ik maar kleingeestig. En zo lok je zelf alleen maar gevaarlijke situaties uit. Dus dat is dom. Want mensen gaan langs rechts beginnen inhalen, er zijn dan zotten die dat gaan proberen belemmeren en wie weet wat gaan we dan allemaal meemaken.

Comment

Ge hebt gelijk, maar wil gewoon zeggen dat ik die persoon zijn redenering wel ergens begrijp.
                              Zelf trek ik mij dat allemaal niet aan, iedereen doet wat hem wilt, al rijden ze 150 of 200. Maar als ze een stukske verder in de gracht liggen of tegen eene boom plakken moeten ze niet van mij verwachten dat ik ga stoppen om hen te helpen!
                              Wat valt er dan te begrijpen? Hij zegt zelf letterlijk "Ik vind dat mensen zich aan de wetgeving moeten houden en die niet mogen overtreden.". Door links te blijven rijden (ook al is dat de maximum toegelaten snelheid) begaat hij weldegelijk een overtreding. Vrij hypocriet dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                                TCT is een fosforgranaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                  TCT is een fosforgranaat
                                  Juist! Die zich de eerstvolgende keer in jouw aars duwt!

Comment

• Weeral een ergernis d'r bij:

In Sint-Truiden was het vandaag nog altijd fucking klote op de grote markt en de straten daarrond en dat terwijl het al van maandag geleden is dat het gesneeuwd heeft!
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Weeral een ergernis d'r bij:

In Sint-Truiden was het vandaag nog altijd fucking klote op de grote markt en de straten daarrond en dat terwijl het al van maandag geleden is dat het gesneeuwd heeft!
                                      ik hoop dat het nog gaat sneeuwen in en rond sint truiden!

Comment

• Een grote mong die me langs rechts met z'n BMW E60 525d met zo'n snelheid van ong. 170km/u voorbij vloog.

Comment

• vanmiddag in antwerpen, mongool met A6 avant en vier uitlaten (terwijl het maar een 2.0 tdi was, dat hoorde ik) die op het linkervak bleef rijden

ben dan maar aan 170 rechts voorbijgegaan, was met de E60 525d van mijn broer
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X