hahahahaha
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenDeze redenering doortrekkend is het toch ook niet aan u om te bepalen dat iemand rechts moet houden: "als ik zich heb om links te rijden moet er geen eikel gaan zeggen dat ik rechts moet rijden".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenik hoop dat het nog gaat sneeuwen in en rond sint truiden!
Mij maakt het niet uit wat het doet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenvanmiddag in antwerpen, mongool met A6 avant en vier uitlaten (terwijl het maar een 2.0 tdi was, dat hoorde ik) die op het linkervak bleef rijden
ben dan maar aan 170 rechts voorbijgegaan, was met de E60 525d van mijn broer
OMG!
80 te snel! Gij dikke zottigen crimineel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind dat mensen vooral zelf moeten zien dat ze de regels volgen en zich niet moeien met wat de rest doet. Wil jij 90 rijden omdat het zo moet, proficiat, doe dat dan en laat de rest zijn ding doen. Maar door iemand te belemmeren sneller dan 90 te rijden door zelf een overtreding te begaan vind ik maar kleingeestig. En zo lok je zelf alleen maar gevaarlijke situaties uit. Dus dat is dom. Want mensen gaan langs rechts beginnen inhalen, er zijn dan zotten die dat gaan proberen belemmeren en wie weet wat gaan we dan allemaal meemaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenHier in Limburg valt dat wel mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk BerichtenDaarenboven weten ze niet wat de reden is waarom jij sneller wil... Misschien voer je wel een passagier naar de spoedafdeling van het ziekenhuis...
Nu komde daar gwn kwaad van.Ma moet mij maar inbeelde da er iemand vande famillie op sterven ligt.Endan komde zo nen aap tegen tzou een explosief gebeuren zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtende feloranje letters zeggen
"LAURA LYNN FANS"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenOliverooo was ook van partij.
Hij was frieten gaan halen samen met Matthi Lampe naar het schijnt.
Comment
-
Iemand met een M5 die 3 ofzo wagens voorbijstak dmv de verkeerde voorsorteerstrook (die 1 wagenlengte is) en dan rechtoor te rijden op het kruispunt. En hiervoor moest ie gazze geven, en dat is dus in een relatief druk dorp
2 minuten later was ie aan het parkeren langs de straat ... stond niks in brand precies ... sommige mensen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEuh.....NEE?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenDaarnet weer zitten ergeren aan een bompa die 50 reed waar je 70 mocht...
Ik moest wel zwierig lachen toen ik zijn nummerplaat van dichterbij bekeek. Ik denk niet dat het een gepersonaliseerde plaat was maar eerder toeval gezien zijn rijstijl
Comment
Comment