Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten't is ondertussen een kruiske geworden, uw afbeelding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDan toch alleen bij u
Daarsraks was het een kruiske, wel nadat ik de foto al gezien had.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten120.ja ...
Ik ergerde mij vandaag nog aan 't feit dat er mensen die bij valavond (lees: 18u30) toch nog zonder lichten rijden... Da's echt gevaarlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenInderdaad, ik erger me daar ook dood aan. Ik ben echt voorstander van lichten overdag ook é... pffft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten't is trouwens het enige dat ik ooit proper maak aan m'n auto, de koplampen, achterlichten, ruiten en spiegels.
Comment
-
Om er maar enkele op te noemen:
-bestuurders die in het midden van de autostrade blijven bollen, waardoor jij als bestuurder helemaal naar links moet opschuiven om in te halen (en als je rechts voorbij steekt ben jij de zot )
-mensen die 120 rijden op de linker rijstrook en denken van 'je mag maar 120, dus ik blijf lekker voor hem hangen !
-oudere mensen die commentaar hebben op jonge bestuurders maar zelf niet kunnen rijden
-vrachtwagens die mekaar aan 't inhalen zijn ²
-bestuurders die volledig rechts blijven rijden tegen max 120 terwijl jij den oprit opkomt en dan weigeren naar links te gaan, ondanks dat er geen verkeer is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenKan de nummerplaat niet zien
120.JA1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Ik heb zelden iets voor in het verkeer, maar dit feit ga ik jullie toch niet onthouden. Vrijdagavond omstreeks 21.20 reed ik op de E40 richting luik, een paar km voorbij sterrebeek (bijna in bertem). Het was vrij druk nog, met de 2 rechtse vakken vol, het uiterst linkse vrij kalm. Ik reed op het uiterst rechtse vak tegen 80 km/h, tot ik besloot een groepje in te halen omdat ik bijna in slaap viel tegen deze snelheid (nvdr : het was smogalarm ). Een bus die voor mij reed, besloot dat blijkbaar ook te doen, want hij gaat eveneens naar het middenste vak. Ik 'trek op' tot 95 per uur (zoals de bus) en we rijden vervolgens ongeveer 1 km achter elkaar op het middenste vak. Plots zie ik in mijn spiegel een politievoertuig naderen (blauwe lampen en intermitterende grote lichten). Hij nadert zeer snel, zodat hij nog geen 5 sec later in mijn gat PLAKT. Ik blijf gewoon mijn weg vervolgen, want ik kan gewoon niet naar rechts, aangezien dat vak stampvol zat. De bus voor mij doet hetzelfde. Daarop nadert die wagen (bleek een SUV te zijn) nog dichter in mijn gat, zodat het nu wel duidelijk was dat mij opzij wou 'duwen'. De bus voor mij vindt dan toch een gat waarin hij kan tussenschuiven, maar voor mij was er amper plaats. Ineens zie ik op het linkse vak nog een politievoertuig voorbij sjeezen gevolgd door een geldtransport. Aangezien
Die andere wagen zo dicht in mijn gat zit, probeer ik in het eerste gat te rijden dat zich rechts voordoet (mss maar 12m groot), waarop de suv achter mij, plots naast mij komt rijden, op AMPER 20 cm van mijn linkerspiegel. Hij duwde me bij bijna helemaal de pechstrook op ! Op zeker moment reed ik ne halve meter op de pechstrook en de landcruiser zat HALF op het uiterst rechtse vak. Daarop stoof hij weg.
Ik was verontwaardigd. SMOG alarm geldt blijkbaar niet voor geldtransporten, blijkbaar hebben de heren 2 van de 3 rijvakken nodig, en tot slot hebben zij blijkbaar het recht om mensen brutaal de kant in te duwen, ook als het min 13 vriest en de staat van het wegdek op zijn minst bedenkelijk te noemen is.
Ik overweeg stappen hier tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk BerichtenIk heb zelden iets voor in het verkeer, maar dit feit ga ik jullie toch niet onthouden. Vrijdagavond omstreeks 21.20 reed ik op de E40 richting luik, een paar km voorbij sterrebeek (bijna in bertem). Het was vrij druk nog, met de 2 rechtse vakken vol, het uiterst linkse vrij kalm. Ik reed op het uiterst rechtse vak tegen 80 km/h, tot ik besloot een groepje in te halen omdat ik bijna in slaap viel tegen deze snelheid (nvdr : het was smogalarm ). Een bus die voor mij reed, besloot dat blijkbaar ook te doen, want hij gaat eveneens naar het middenste vak. Ik 'trek op' tot 95 per uur (zoals de bus) en we rijden vervolgens ongeveer 1 km achter elkaar op het middenste vak. Plots zie ik in mijn spiegel een politievoertuig naderen (blauwe lampen en intermitterende grote lichten). Hij nadert zeer snel, zodat hij nog geen 5 sec later in mijn gat PLAKT. Ik blijf gewoon mijn weg vervolgen, want ik kan gewoon niet naar rechts, aangezien dat vak stampvol zat. De bus voor mij doet hetzelfde. Daarop nadert die wagen (bleek een SUV te zijn) nog dichter in mijn gat, zodat het nu wel duidelijk was dat mij opzij wou 'duwen'. De bus voor mij vindt dan toch een gat waarin hij kan tussenschuiven, maar voor mij was er amper plaats. Ineens zie ik op het linkse vak nog een politievoertuig voorbij sjeezen gevolgd door een geldtransport. Aangezien
Die andere wagen zo dicht in mijn gat zit, probeer ik in het eerste gat te rijden dat zich rechts voordoet (mss maar 12m groot), waarop de suv achter mij, plots naast mij komt rijden, op AMPER 20 cm van mijn linkerspiegel. Hij duwde me bij bijna helemaal de pechstrook op ! Op zeker moment reed ik ne halve meter op de pechstrook en de landcruiser zat HALF op het uiterst rechtse vak. Daarop stoof hij weg.
Ik was verontwaardigd. SMOG alarm geldt blijkbaar niet voor geldtransporten, blijkbaar hebben de heren 2 van de 3 rijvakken nodig, en tot slot hebben zij blijkbaar het recht om mensen brutaal de kant in te duwen, ook als het min 13 vriest en de staat van het wegdek op zijn minst bedenkelijk te noemen is.
Ik overweeg stappen hier tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenals ge de platen hebt van die landcruiser hebt... zeker doen! Ge staat recht in u schoenen... wasset nen dertiger achter het stuur, en zat er ook geen misse agente mee in die landcruiser?
En idd, ik heb niks misdaan. 2 km voor het incident zat de E40 bomvol (linkse vak iets kalmer), en dan willen de heren op 15 seconden even alles op 1 vak duwen zodat zij doorkunnen. Komaan he seg.
Comment
-
Sja... Je kan je de moeite doen om naar een politiepost te gaan, maar als men al je verhaal op PV wil zetten (dat komt al niet vaak voor) dan nog moet je hier geen gevolg aan verwachten... Je bent tenslotte een burger die niet aan de kant ging (zo gaat de bestuurder van het begeleidingsvoertuig het verwoorden) en niet een beëdigd ambtenaar.
Pas als je zelf een politioneel of rechterlijk ambt hebt kan je zo'n agent een kloot afdraaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk Berichten-bestuurders die volledig rechts blijven rijden tegen max 120 terwijl jij den oprit opkomt en dan weigeren naar links te gaan, ondanks dat er geen verkeer is
Nu, ik kom altijd zoveel mogelijk naar het middenvak hoor in zo'n geval. Voor de rest ben ik ook volledig met je akkoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAls er echt geen verkeer is, dan is het toch niet moeilijk om ervoor of erachter in te voegen?
Nu, ik kom altijd zoveel mogelijk naar het middenvak hoor in zo'n geval. Voor de rest ben ik ook volledig met je akkoord.
als je ze dan opzij duwt kunnen ze erna plots wel van vak veranderen om naast u te komen foeteren en lelijke handgebaren te maken ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenik snap perfect wat hij bedoelt, niks zo vervelend als een oetlul met oogkleppen die op zijn vak wil blijven rijden
als je ze dan opzij duwt kunnen ze erna plots wel van vak veranderen om naast u te komen foeteren en lelijke handgebaren te maken ...
Het is irritant ja, maar het is jij dan die de overtreding maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenals je ze dan opzij duwtFor reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenik snap perfect wat hij bedoelt, niks zo vervelend als een oetlul met oogkleppen die op zijn vak wil blijven rijden
als je ze dan opzij duwt kunnen ze erna plots wel van vak veranderen om naast u te komen foeteren en lelijke handgebaren te maken ...
Apen die medeweggebruikers aan de kant 'duwen' mogen ze voor mijn part hun rijbewijs afnemen en versnipperen. Je brengt niet alleen jezelf er mee in gevaar, ook die andere persoon/personen. Als die schrikken en aan hun stuur draaien naar jou dan heb je een serieus probleem.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
Comment