Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
    Die van loppem?

Levensgevaarlijk, oge dicht en GOAAAAAAAAAAAAN
    zie, die oprit is al bekend tot tussen de vlaams-brabantse mesthopen
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Fuck loppem. Ik heb er al stilgestaan omdat niemand uitweek voor me. Als je net twee vrachtwagens dan heb je het zwaar vlaggen! Cut oprit !! en te bedenken dat er daar vrachtwagens moeten oprijden .

En dan moet je die 180° bocht nog niet vergeten .

Comment

• [quote=Vandie;3181116]Fuck loppem. Ik heb er al stilgestaan omdat niemand uitweek voor me. Als je net twee vrachtwagens dan heb je het zwaar vlaggen! Cut oprit !! en te bedenken dat er daar vrachtwagens moeten oprijden .quote]

KLOPT, levensgevaarlijk ! Ook de afslag naar Kortrijk is voor vele "mede weggebruikers" de reden waarom ze krampachtig rechts blijven rijden.Die komt er ook kort achter.

Wat ik doe: richting Brussel E 40
        vanuit Loppem via het "Fribona weggeke" de oprit te Oostkamp nemen
        vanuit Brugge Via E 403 - E40
        richting kortrijk vanuit Loppem E 403 oprijden te Ruddervoorde,
        Bij alle opritten kan je lekker lang snelheid maken en veilig invoegen
        Beroepsmatig ben ik zeer veel op weg, boeken zal ik schrijven eens in pensioen, zelfs met een klein hoofdstukje over mezelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Ik heb de laatste tijd nogal veel ergenissen precies

Nog eentje, sinds gisteren zijn ze hier met traktoren aarde op aan't voeren.
          Onderaan onze straat komt een wachtbekken naast de beek en die aarde moet dus weg, die word uitgegraven en met traktoren hier de straat op gereden en boven in het veld afgekiept, daar komt er een grote dam.
          Dit alles om het overstromingsgevaar in te dijken.

Nu, vorig jaar (begin december) hebben ze al eens 1 dag dag gewerkt, maar toen was het hier op straat een modder van jewelste.
          Sinds gisteren zijn ze terug bezig met het opvoeren en door de bevroren ondergrond valt de modder wel mee.
          Maar onze straat begint te scheuren en te verzakken! De deksel van de riolering is zo'n 2 cm gezakt sinds gisteren.
          Als dat zo voort gaat hebben we hier binnenkort dikke miserie op de straat, want de waterleidingen liggen daar ook onder. De gas ligt gelukkig onder de stoep.
          En vandaag zijn ze weer bezig geweest
          Heb daarstraks gehoord dat dat zo nog 2 weken zou blijven duren Denk dat er dan niks meer van de straat gaat overblijven!
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik erger me mateloos aan mensen die pas 5 meter voor de zijstraat hun pinker opzetten om af te slaan, terwijl ze al van héél ver kunnen zien dat je zelf in die zijstraat klaar staat om de weg op te draaien.

En verder ook mensen die hun lichten niet opzetten, terwijl iedereen op de baan wel z'n lichten heeft opstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
              Ik erger me mateloos aan mensen die pas 5 meter voor de zijstraat hun pinker opzetten om af te slaan, terwijl ze al van héél ver kunnen zien dat je zelf in die zijstraat klaar staat om de weg op te draaien.

En verder ook mensen die hun lichten niet opzetten, terwijl iedereen op de baan wel z'n lichten heeft opstaan.
              Ik ook, wat ook irritant is (vooral als je erachter rijd) een tractor die constant met zen pinker naar links aan zit te rijden. Ziet dat die juist naar links gaat gaan als gij wilt inhalen
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gisteren iemand die links 60 reed en dus ging rechts iedereen tegen 90 voorbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                  Fuck loppem. Ik heb er al stilgestaan omdat niemand uitweek voor me. Als je net twee vrachtwagens dan heb je het zwaar vlaggen! Cut oprit !! en te bedenken dat er daar vrachtwagens moeten oprijden .

En dan moet je die 180° bocht nog niet vergeten .
                  Geleerd van olivierooo.

bij het oprijden op het laatste goed buitenkant pakken(lees spook rijden op de afrit).Endan niet te rap insturen.Met de volvo ist nog altijd levensgevaarlijk.Ma jonges vorig jaar met 50pk kangoo.

echt BANG geweest!

Comment

• Oei oei die Oli4 leert u wel illegale dingen.
                    NIET meer doen é .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Oei oei die Oli4 leert u wel illegale dingen.
                      NIET meer doen é .
                      Elke peruur die ge opdien oprit kunt winnen is een percentje meer overlevingskans.
                      En gij zijt illegaal dus gij moet zwijgen!

Comment

Elke peruur die ge opdien oprit kunt winnen is een percentje meer overlevingskans.
                        En gij zijt illegaal dus gij moet zwijgen!
                        Ik woon al langer dan u in Belgie toerist .

Comment

Geleerd van olivierooo.

bij het oprijden op het laatste goed buitenkant pakken(lees spook rijden op de afrit).Endan niet te rap insturen.Met de volvo ist nog altijd levensgevaarlijk.Ma jonges vorig jaar met 50pk kangoo.

echt BANG geweest!
                          Ken dat gevoel... Ook in Loppen, ik had nog geen maand mijn rijbewijs, in een 6 jaar oude zafira diesel met 5 man in... man ik was content dak op de autostrade zat.

Comment

Ik woon al langer dan u in Belgie toerist .
                            Gij zijt nen turk met nen diesel met vier uitlaten, en ge kunt er het gras mee afrijden.

Ik ben ne 20jarigen student met een bescheiden volvo,en ik woon niet in antwerpen.

Wie is ernu de beste aanwinst voor de belgische gemeenschap?

Comment

Gij zijt nen turk met nen diesel met vier uitlaten, en ge kunt er het gras mee afrijden.

Ik ben ne 20jarigen student met een bescheiden volvo,en ik woon niet in antwerpen.

2 x fout .

Ja jij en Olivierooo zijn wel een dikke aanwinst voor de maatschappij hahaha .

Comment

Ik ben Turk, hij niet.

Hij is van Iraanse afkomst

Wanneer gaan jullie dat eindelijk eens afleren, net zoals Alexanderr hier op het forum ben jij niet de enige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Ik ben Turk, hij niet.

Hij is van Iraanse afkomst

Wanneer gaan jullie dat eindelijk eens afleren, net zoals Alexanderr hier op het forum ben jij niet de enige

praliné is praliné

Comment

• Rustig é Mest Vlaming .

Comment

Rustig é Mest Vlaming .

Ik ben een vlaams-brabander mijn beste.

Comment

Ik ben een vlaams-brabander mijn beste.
                                        Alé ket dan zedde van dezelfde coté als moi .

Comment

Alé ket dan zedde van dezelfde coté als moi .
                                          Ist waar?
                                          Dacht dagij int stad woonde
                                          welké coté zitte gij miskien?

Comment

Working...
                                          X