Oorspronkelijk geplaatst door cimonium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
[quote=Vandie;3181116]Fuck loppem. Ik heb er al stilgestaan omdat niemand uitweek voor me. Als je net twee vrachtwagens dan heb je het zwaar vlaggen! Cut oprit !! en te bedenken dat er daar vrachtwagens moeten oprijden .quote]
KLOPT, levensgevaarlijk ! Ook de afslag naar Kortrijk is voor vele "mede weggebruikers" de reden waarom ze krampachtig rechts blijven rijden.Die komt er ook kort achter.
Wat ik doe: richting Brussel E 40
vanuit Loppem via het "Fribona weggeke" de oprit te Oostkamp nemen
vanuit Brugge Via E 403 - E40
richting kortrijk vanuit Loppem E 403 oprijden te Ruddervoorde,
Bij alle opritten kan je lekker lang snelheid maken en veilig invoegen
Beroepsmatig ben ik zeer veel op weg, boeken zal ik schrijven eens in pensioen, zelfs met een klein hoofdstukje over mezelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk heb de laatste tijd nogal veel ergenissen precies
Nog eentje, sinds gisteren zijn ze hier met traktoren aarde op aan't voeren.
Onderaan onze straat komt een wachtbekken naast de beek en die aarde moet dus weg, die word uitgegraven en met traktoren hier de straat op gereden en boven in het veld afgekiept, daar komt er een grote dam.
Dit alles om het overstromingsgevaar in te dijken.
Nu, vorig jaar (begin december) hebben ze al eens 1 dag dag gewerkt, maar toen was het hier op straat een modder van jewelste.
Sinds gisteren zijn ze terug bezig met het opvoeren en door de bevroren ondergrond valt de modder wel mee.
Maar onze straat begint te scheuren en te verzakken! De deksel van de riolering is zo'n 2 cm gezakt sinds gisteren.
Als dat zo voort gaat hebben we hier binnenkort dikke miserie op de straat, want de waterleidingen liggen daar ook onder. De gas ligt gelukkig onder de stoep.
Heb daarstraks gehoord dat dat zo nog 2 weken zou blijven duren Denk dat er dan niks meer van de straat gaat overblijven!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik erger me mateloos aan mensen die pas 5 meter voor de zijstraat hun pinker opzetten om af te slaan, terwijl ze al van héél ver kunnen zien dat je zelf in die zijstraat klaar staat om de weg op te draaien.
En verder ook mensen die hun lichten niet opzetten, terwijl iedereen op de baan wel z'n lichten heeft opstaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk BerichtenIk erger me mateloos aan mensen die pas 5 meter voor de zijstraat hun pinker opzetten om af te slaan, terwijl ze al van héél ver kunnen zien dat je zelf in die zijstraat klaar staat om de weg op te draaien.
En verder ook mensen die hun lichten niet opzetten, terwijl iedereen op de baan wel z'n lichten heeft opstaan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenFuck loppem. Ik heb er al stilgestaan omdat niemand uitweek voor me. Als je net twee vrachtwagens dan heb je het zwaar vlaggen! Cut oprit !! en te bedenken dat er daar vrachtwagens moeten oprijden .
En dan moet je die 180° bocht nog niet vergeten .
bij het oprijden op het laatste goed buitenkant pakken(lees spook rijden op de afrit).Endan niet te rap insturen.Met de volvo ist nog altijd levensgevaarlijk.Ma jonges vorig jaar met 50pk kangoo.
echt BANG geweest!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenOei oei die Oli4 leert u wel illegale dingen.
NIET meer doen é .
En gij zijt illegaal dus gij moet zwijgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenElke peruur die ge opdien oprit kunt winnen is een percentje meer overlevingskans.
En gij zijt illegaal dus gij moet zwijgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenGeleerd van olivierooo.
bij het oprijden op het laatste goed buitenkant pakken(lees spook rijden op de afrit).Endan niet te rap insturen.Met de volvo ist nog altijd levensgevaarlijk.Ma jonges vorig jaar met 50pk kangoo.
echt BANG geweest!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk woon al langer dan u in Belgie toerist .
Ik ben ne 20jarigen student met een bescheiden volvo,en ik woon niet in antwerpen.
Wie is ernu de beste aanwinst voor de belgische gemeenschap?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenGij zijt nen turk met nen diesel met vier uitlaten, en ge kunt er het gras mee afrijden.
Ik ben ne 20jarigen student met een bescheiden volvo,en ik woon niet in antwerpen.
Ja jij en Olivierooo zijn wel een dikke aanwinst voor de maatschappij hahaha .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenGij zijt nen turk met nen diesel met vier uitlaten, en ge kunt er het gras mee afrijden.
Hij is van Iraanse afkomst
Wanneer gaan jullie dat eindelijk eens afleren, net zoals Alexanderr hier op het forum ben jij niet de enige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk ben Turk, hij niet.
Hij is van Iraanse afkomst
Wanneer gaan jullie dat eindelijk eens afleren, net zoals Alexanderr hier op het forum ben jij niet de enige
praliné is praliné
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenRustig é Mest Vlaming .
Ik ben een vlaams-brabander mijn beste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenIk ben een vlaams-brabander mijn beste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAlé ket dan zedde van dezelfde coté als moi .
Dacht dagij int stad woonde
welké coté zitte gij miskien?
Comment
Comment