Oorspronkelijk geplaatst door cimonium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenZijn avatar en manier van schrijvend spreken is veelzeggend
Gij zijt een West-Vlamink kan niet anders!
Ik vind de andere Vlamingen toch een beetje beschaafder eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenaaaaaaah kunt ge niet tegen de waarheid???
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenIk kan u bevestigen dat het een Vlaams-Brabander is.
En Loppem, waarom het uzelf moeilijk maken als er een beetje verder een deftige oprit is (de wisselaar E403/E40)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenZijn avatar en manier van schrijvend spreken is veelzeggend
Gij zijt een West-Vlamink kan niet anders!
Ik vind de andere Vlamingen toch een beetje beschaafder eh
@loppemkwestie: die oprit aan de verkeerswisselaar met de E403 is echt zalig richting Gent. 270° bocht, met twee vakken! Ideaal om de limieten eens op te zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJij als limburger moet anders ook niet spreken hoor.
@loppemkwestie: die oprit aan de verkeerswisselaar met de E403 is echt zalig richting Gent. 270° bocht, met twee vakken! Ideaal om de limieten eens op te zoeken.
Grapje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenkom sff onder de kerk vechten gij !
Grapje
Limburgers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenZwaar accident in Loppem blijkbaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOnder de kerk???
Limburgers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDat is in een graf ofzo onder de kerk ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenomdak de streek niet ken
Mensen die het daar niet echt kennen nemen de wisselaar. Zeker in uw geval als je naar Brussel moet.
Ik ben er echter nog nooit in de miserie gekomen, zelfs niet als de Audi koud had en ik dan niet boven 2200 rpm kom.
Comment
Comment