Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
    Tiens, normaal pak je enkel Loppem als je van de streek bent.

Mensen die het daar niet echt kennen nemen de wisselaar. Zeker in uw geval als je naar Brussel moet.

Ik ben er echter nog nooit in de miserie gekomen, zelfs niet als de Audi koud had en ik dan niet boven 2200 rpm kom.
    Sorry, maar dan neemt U die oprit niet vaak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
      Zwaar accident in Loppem blijkbaar...
      Zwijg er over Dik uur in file gestaan. Tankwagen was gekanteld. Das door die schommelende grondstofprijzen

Als je de oprit 'Loppem' neemt, kan je hem inderdaad doen uitbreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        oftewel Genkster taal
        mèh joh, weet ge!

Comment

• Idioten in nep-4x4's die geen voorrang geven bij het wisselen van rijvak...

Op de E313 kwam een Hyundai Tucson vrolijk naar links terwijl ik aan 120 km/u naderde. Grootlicht (art. 33) werd bedankt door een remmentest, want ah ja aan 120 km/u naderen is vanuit zo'n poor-people-SUV natuurlijk vééls te hard. Toen ie dan eindelijk terug snelheid maakte en naar rechts ging, was het duidelijk dat ik de crimineel van de twee was...

Enkele uren later telefoon van broer woot: ook de weg afgesneden door een malloot (deze keer in een Toyota RAV4) maar deze ging plots ook nog remmen en bijgevolg stukken. Kerel in de RAV4 had al 70 jaar ongevalvrij gereden (maar zag er 65 uit), en het ongeval was dus zéker niet zijn fout.

Pietzakken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Eigelijk zou ik wel graag in Limburg willen wonen,heb een tijdje geleden met zo'n Italiano van Paal rondgehangen en was altijd wel lachen en super gastvrij die mensen daar.
            Verbaast me niks dat jij een tijdje rond de paal van een Italiano hebt gehangen.

Comment

• Wat vinden ze van homo's in Iran trouwens?

Comment

• @ Rachid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Wat vinden ze van homo's in Iran trouwens?
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                    Zwijg er over Dik uur in file gestaan. Tankwagen was gekanteld. Das door die schommelende grondstofprijzen

Als je de oprit 'Loppem' neemt, kan je hem inderdaad doen uitbreken
                    En er is nog altijd één rijvak versperd. Dat ze eens eerst deftig werk maken op- en afritten...

Comment

• Mensen die de afmetingen wan hun wagen niet kennen.

Voor de 2de keer heeft er een klojo tegen men wagen gezeten op de parking.

Ik wandelde vandaag na mijn examen terug naar men auto op de parkeerplaats van het school en ik zie dat er een of ander uilskuiken tegen de zijkant van men achterbumper is gereden.
                      Het lijkt dat hij of zij ,bij het inrijden van de parkeerplaats ,dacht een kortere neus te hebben dan in werkelijkheid en zo de zijkant van men achterbumper tot aan de wielkast heeft geraakt.

Er stand geen wagen meer naast de mijne dus ik weet niet wie het gedaan heeft.

Vandaag ook men auto gewassen en ik heb het redelijk goed kunnen wegwerken.
                      Het viel me ook op dat er al maar meer krassen op men zijflanken komen te staan door studenten die met hun rugzak erlangs komen. of niet oppassen bij het opendoen van hun deur.

Comment

• Verdomme, dien onnozelaar met zijne camion van Hellings gaat hem daar precies altijd zetten op die baan
                        Die staat daar dus echt fucking gevaarlijk he!

(Mijn eerste zelf genomen foto's hier, zien er goed uit voor genomen te zijn met een gsm :-))
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• En nog een ergernis die hier al staat, de straat die hier aan't verzakken is door traktoren met kipbakken die hier op komen gereden.
                          Voor het wachtbekken dat onderaan de straat komt, en de dam bovenaan in het veld.
                          Ik heb een foto van het riooldeksel voor de deur hier.
                          Foto van zaterdag 10 januari

Foto van dinsdag 13 januari

En het is niet alleen rond dat deksel, maar de hele straat die zo aan het scheuren is!
                          De dam die ze met die grond aan het maken zijn:
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            En nog een ergernis die hier al staat, de straat die hier aan't verzakken is door traktoren met kipbakken die hier op komen gereden.
                            Voor het wachtbekken dat onderaan de straat komt, en de dam bovenaan in het veld.

En het is niet alleen rond dat deksel, maar de hele straat die zo aan het scheuren is!
                            Wij hebben enkele zomers terug met hetzelfde probleem gezeten, hier vlak voor de deur. Dat deksel is er op een bepaalde dag wel doorgeschoten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                              Ik erger me mateloos aan mensen die pas 5 meter voor de zijstraat hun pinker opzetten om af te slaan, terwijl ze al van héél ver kunnen zien dat je zelf in die zijstraat klaar staat om de weg op te draaien.
                              Erger u daar niet aan, ik zal u zeggen waarom.
                              Er is nog 1 stap erger, dat zijn mensen die hun pinker opzetten, maar dan doodleuk diezelfde zijstraat (of afslag op de rotonde) voorbijrijden. Als gij u dan baseert op die pinker om de baan op te rijden en ze rijden in uw flank, ga dan maar eens gaan bewijzen dat hun richtingaanwijzer op stond op dat moment. Dat win je nooit.
                              Ik rijd pas een hoofdweg/rotonde op als ik de persoon duidelijk zie afdraaien.

Comment

Verdomme, dien onnozelaar met zijne camion van Hellings gaat hem daar precies altijd zetten op die baan
                                Die staat daar dus echt fucking gevaarlijk he!

Die staat blijkbaar tegen de rijrichting in geparkeerd -> mag niet
                                AutoMinded.be

Comment

• Nog een ergernis die vaak de kop opsteekt in diezelfde branche: autobestuurders die hun pinker aanzetten om een straat in te slaan, vervolgens tot 5 km/h vertragen, naar 1e te schakelen en dán beginnen met hun bocht te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                    Nog een ergernis die vaak de kop opsteekt in diezelfde branche: autobestuurders die hun pinker aanzetten om een straat in te slaan, vervolgens tot 5 km/h vertragen, naar 1e te schakelen en dán beginnen met hun bocht te nemen.
                                    Nog een ergernis, mensen die dat doen op mijn rijstrook terwijl er een voorsorteervak is om links af te slaan
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                      Wij hebben enkele zomers terug met hetzelfde probleem gezeten, hier vlak voor de deur. Dat deksel is er op een bepaalde dag wel doorgeschoten
                                      Ik vrees dat dat ons ook nog te wachten staat. ik durf d'r allersinds al niet meer over rijden met de wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                        Die staat blijkbaar tegen de rijrichting in geparkeerd -> mag niet
                                        Inderdaad, staat tegen de richting.
                                        Maar eigenlijk zou die daar gewoonweg niet mogen staan, want das echt gevaarlijk.

Comment

En nog een ergernis die hier al staat, de straat die hier aan't verzakken is door traktoren met kipbakken die hier op komen gereden.

Zou je de politie of de gemeente dan niet op de hoogte brengen? Voordat je straks met putten in je straat zit

Comment

Working...
                                          X