Oorspronkelijk geplaatst door Corneel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenZwaar accident in Loppem blijkbaar...
Als je de oprit 'Loppem' neemt, kan je hem inderdaad doen uitbreken
Comment
-
Comment
-
Idioten in nep-4x4's die geen voorrang geven bij het wisselen van rijvak...
Op de E313 kwam een Hyundai Tucson vrolijk naar links terwijl ik aan 120 km/u naderde. Grootlicht (art. 33) werd bedankt door een remmentest, want ah ja aan 120 km/u naderen is vanuit zo'n poor-people-SUV natuurlijk vééls te hard. Toen ie dan eindelijk terug snelheid maakte en naar rechts ging, was het duidelijk dat ik de crimineel van de twee was...
Enkele uren later telefoon van broer woot: ook de weg afgesneden door een malloot (deze keer in een Toyota RAV4) maar deze ging plots ook nog remmen en bijgevolg stukken. Kerel in de RAV4 had al 70 jaar ongevalvrij gereden (maar zag er 65 uit), en het ongeval was dus zéker niet zijn fout.
Pietzakken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEigelijk zou ik wel graag in Limburg willen wonen,heb een tijdje geleden met zo'n Italiano van Paal rondgehangen en was altijd wel lachen en super gastvrij die mensen daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat vinden ze van homo's in Iran trouwens?+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenZwijg er over Dik uur in file gestaan. Tankwagen was gekanteld. Das door die schommelende grondstofprijzen
Als je de oprit 'Loppem' neemt, kan je hem inderdaad doen uitbreken
Comment
-
Mensen die de afmetingen wan hun wagen niet kennen.
Voor de 2de keer heeft er een klojo tegen men wagen gezeten op de parking.
Ik wandelde vandaag na mijn examen terug naar men auto op de parkeerplaats van het school en ik zie dat er een of ander uilskuiken tegen de zijkant van men achterbumper is gereden.
Het lijkt dat hij of zij ,bij het inrijden van de parkeerplaats ,dacht een kortere neus te hebben dan in werkelijkheid en zo de zijkant van men achterbumper tot aan de wielkast heeft geraakt.
Er stand geen wagen meer naast de mijne dus ik weet niet wie het gedaan heeft.
Vandaag ook men auto gewassen en ik heb het redelijk goed kunnen wegwerken.
Het viel me ook op dat er al maar meer krassen op men zijflanken komen te staan door studenten die met hun rugzak erlangs komen. of niet oppassen bij het opendoen van hun deur.
Comment
-
Verdomme, dien onnozelaar met zijne camion van Hellings gaat hem daar precies altijd zetten op die baan
Die staat daar dus echt fucking gevaarlijk he!
(Mijn eerste zelf genomen foto's hier, zien er goed uit voor genomen te zijn met een gsm :-))Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
En nog een ergernis die hier al staat, de straat die hier aan't verzakken is door traktoren met kipbakken die hier op komen gereden.
Voor het wachtbekken dat onderaan de straat komt, en de dam bovenaan in het veld.
Ik heb een foto van het riooldeksel voor de deur hier.
Foto van zaterdag 10 januari
Foto van dinsdag 13 januari
En het is niet alleen rond dat deksel, maar de hele straat die zo aan het scheuren is!
De dam die ze met die grond aan het maken zijn:
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn nog een ergernis die hier al staat, de straat die hier aan't verzakken is door traktoren met kipbakken die hier op komen gereden.
Voor het wachtbekken dat onderaan de straat komt, en de dam bovenaan in het veld.
En het is niet alleen rond dat deksel, maar de hele straat die zo aan het scheuren is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk BerichtenIk erger me mateloos aan mensen die pas 5 meter voor de zijstraat hun pinker opzetten om af te slaan, terwijl ze al van héél ver kunnen zien dat je zelf in die zijstraat klaar staat om de weg op te draaien.
Er is nog 1 stap erger, dat zijn mensen die hun pinker opzetten, maar dan doodleuk diezelfde zijstraat (of afslag op de rotonde) voorbijrijden. Als gij u dan baseert op die pinker om de baan op te rijden en ze rijden in uw flank, ga dan maar eens gaan bewijzen dat hun richtingaanwijzer op stond op dat moment. Dat win je nooit.
Ik rijd pas een hoofdweg/rotonde op als ik de persoon duidelijk zie afdraaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVerdomme, dien onnozelaar met zijne camion van Hellings gaat hem daar precies altijd zetten op die baan
Die staat daar dus echt fucking gevaarlijk he!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenNog een ergernis die vaak de kop opsteekt in diezelfde branche: autobestuurders die hun pinker aanzetten om een straat in te slaan, vervolgens tot 5 km/h vertragen, naar 1e te schakelen en dán beginnen met hun bocht te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenWij hebben enkele zomers terug met hetzelfde probleem gezeten, hier vlak voor de deur. Dat deksel is er op een bepaalde dag wel doorgeschotenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenDie staat blijkbaar tegen de rijrichting in geparkeerd -> mag niet
Maar eigenlijk zou die daar gewoonweg niet mogen staan, want das echt gevaarlijk.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn nog een ergernis die hier al staat, de straat die hier aan't verzakken is door traktoren met kipbakken die hier op komen gereden.
Comment
Comment