Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Zou je de politie of de gemeente dan niet op de hoogte brengen? Voordat je straks met putten in je straat zit
    Ik heb de gemeente al op de hoogte gebracht d'r van, onze buurvrouw heeft ook al gebeld trouwens.
    En andere mensen op de straat hier hebben ook al van zich laten horen.

Maar volgens de gemeente kan het geen kwaad, die zijn wel enkel vorige weeg vrijdag geweest, en toen was het nog niet zo erg. Vandaar dat ik ook foto's trek om bewijzen te hebben van de staat van de weg.

De kraanman van die werken zei me echter dat ze ergens anders ooit hetzelfde meegemaakt hebben, en daar was uiteindelijk een van de vrachtwagens door de straat gezakt. Wel een groot verschil, daar woonde er niemand.
    Probleem hier is, d'r liggen waterleidingen onder de straat door en als alles verzakt kunnen die breken he.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Als je die op de hoogte brengt gaan ze het volgende zeggen:
      "Das iel goe meneer, we zullen daar eens voor kijken".

Om dan vervolgens niks te doen.

Zo blijft de boel draaien.

Aannemers, yadie yadie yadie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
        Als je die op de hoogte brengt gaan ze het volgende zeggen:
        "Das iel goe meneer, we zullen daar eens voor kijken".

Om dan vervolgens niks te doen.

Zo blijft de boel draaien.

Aannemers, yadie yadie yadie
        Tja, de werken moeten gedaan worden worden he. Eerlijk gezegd trek ik het mij ook niet echt aan, ik let erop dat ik de putten ontwijk met de wagen.
        Maar het ergste is dat de waterleidingen onder de straat door komen, en als die breken
        Gelukking ligt de gas onder de voetpaden.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Dus zolang Geert Lambert niet komt joggen in uw straat zit je safe
          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
            Dus zolang Geert Lambert niet komt joggen in uw straat zit je safe
            Je ziet die mens nog amper lopen Zo mager

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Je ziet die mens nog amper lopen Zo mager
              Hij heeft zijn vet verkocht aan vetsmelterij Verkest om zijn partij te kunnen financieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Tja, de werken moeten gedaan worden worden he. Eerlijk gezegd trek ik het mij ook niet echt aan, ik let erop dat ik de putten ontwijk met de wagen.
                Maar het ergste is dat de waterleidingen onder de straat door komen, en als die breken
                Ze kunnen moeilijk de straat versterken natuurlijk en het met kruiwagens naar boven voeren zal nog net iets duurder zijn dan de straat te herstellen achteraf
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Autostrade Oostende-Jabbeke... Ik zie een wagen rijden achter een vrachtwagen met 100 meter tussen. Ik kom in de buurt en die ezel besluit ook eens om naar het 2e vak te gaan. Ik volop in de remmen. Het ergste is dan nog dat hij het leuk vond

Trouwens ik heb eens stilgestaan op die oprit in Loppem !!! Het regende pijpenstelen dus het was al redelijk gevaarlijk. Terwijl ik in de U-bocht zit, kijk ik al als ik ergens kan invoegen. Ik kijk terug voor me en er staat daar een wagen stil op de oprit Vanuit stilstand op die autostrade moeten rijden en je zag geen kloot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                    Autostrade Oostende-Jabbeke... Ik zie een wagen rijden achter een vrachtwagen met 100 meter tussen. Ik kom in de buurt en die ezel besluit ook eens om naar het 2e vak te gaan. Ik volop in de remmen. Het ergste is dan nog dat hij het leuk vond

Trouwens ik heb eens stilgestaan op die oprit in Loppem !!! Het regende pijpenstelen dus het was al redelijk gevaarlijk. Terwijl ik in de U-bocht zit, kijk ik al als ik ergens kan invoegen. Ik kijk terug voor me en er staat daar een wagen stil op de oprit Vanuit stilstand op die autostrade moeten rijden en je zag geen kloot!
                    Ma snap da echtni da er daar meer ongelukkenb gebeuren e: wij vinden da al levensgevaarlijk enwij pakken da met slierende banden om toch maar wat snelheid zien te nemen.Ne camion of een oud vrouwtje.Da moet volgens mij daar feest zijn!

Comment

• gisteren dus eens meegemaakt waar ik altijd al voor vreesde: diezelfde oprit ... en just voor mij komt er een Astra met een nummerplaat van vijf tekens rijden

we nemen de bocht aan 3 per uur, astra "accelereert" (volgens mij stond zijn handrem nog op of zo), en er komt duidelijk een camion aan, maar die schuift op naar het middenvak om ons door te laten

astra stampt op zijn rem en staat stil ... achterlijke kloot!

ook vanuit stilstand mogen op de autostrade foefelen
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Autostrade Oostende-Jabbeke... Ik zie een wagen rijden achter een vrachtwagen met 100 meter tussen. Ik kom in de buurt en die ezel besluit ook eens om naar het 2e vak te gaan. Ik volop in de remmen. Het ergste is dan nog dat hij het leuk vond

F*ck man, Loppem is echt de hel. Twee van de drie opritten zijn levensgevaarlijk. Ik heb daar al een paar Maagd Mariatjes gepreveld!

Ik weet nog dat er vroeger zelfs geen invoegstrook voorzien was op de oprit van Jabbeke richting kust. Gewoon haaietanden,... dat moest hardcore geweest zijn. Heb echter nooit meegemaakt hoe dat voelde, ik had toen nog geen rijbewijs.

(Illegale) tip voor degenen die van Loppem (lees: komende van Loppem) naar de kust willen rijden: Onderdruk de neiging om direct onder de brug van de snelweg rechts af te slaan en de oprit te pakken. Maak (illegale) U-turn op de hoofdweg naar Brugge, of rijd 50 meter verder op een oprit om Uw kar te keren. Als je dan in de richting van Loppem rijd ga je gewoon rechtsaf op de vernieuwde oprit die bijna even lang is als een landingsbaan voor sportvliegtuigjes. Je zou er je leven aan kunnen overhouden.

Jammer genoeg is er geen zo'n oplossing als je richting Brussel moet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                          Ma snap da echtni da er daar meer ongelukkenb gebeuren e: wij vinden da al levensgevaarlijk enwij pakken da met slierende banden om toch maar wat snelheid zien te nemen.Ne camion of een oud vrouwtje.Da moet volgens mij daar feest zijn!

Ik heb daar al eens achter een camion moeten oprijden. Dat was letterlijk met knikkende knieën. Zo'n camion zal niet rap iets hebben, maar de Lupo waar ik mee moet rijden is niet zo crashbestendig!

Comment

• ze hadden beter nog een pechstrook daar gelegd zo kan je "zonder problemen" rustig opvlammen. Kortzichtig bouwen van opritten .

Comment

• Als er enkele zware ongevallen gebeuren zullen ze het wel veranderen zoals altijd. Er is zelfs een tijd geweest dat ze iedereen langs die oprit moest gaan. Het blijft mij verbazen dat daar nog nooit ernstige ongevallen zijn gebeurt.

Zoals simon zegt. Ze moeten gewoon die oprit afsluiten en iedereen langs de lange/veilige oprit laat rijden. Je komt toch op hetzelfde neer.

Comment

• Zalig stuk snelweg Oostende-Jabbeke. Ik peer daar altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Zalig stuk snelweg Oostende-Jabbeke. Ik peer daar altijd

En ze flitsen daar nooit (alleen in jabbeke richting oostende)

Comment

En ze flitsen daar nooit (alleen in jabbeke richting oostende)
                                    Toch wel hoor. Ik heb al flitsers gezien richting binnenland. Zo'n camera in de berm aan één van die twee bruggen over de snelweg op het stuk tussen Jabbeke en Brugge.

Ik vind het altijd zalig vlammen op het stuk van Jabbeke naar Oostende. De A10 is dat zeker? Tweevaksbaan, maar lekker recht en niet zo link naar flitsers toe...

Er bestaat wel een 'urban legend' over het einde van de snelweg in Oostende ter hoogte van Auto Terminus: achter de bocht is zo'n witte elektriciteitsbak geplaatst met aan de achterkant ervan een verluchtingsrooster met daarin een gat. Het gerucht is dat daarin een flitscamera zou gestoken kunnen worden. Probleem is dat je daar volgens de beperking maar 50km meer mag rijden terwijl iedereen daar wel gemakkelijk nog 100 rijdt. Kan iemand bevestigen dat die bak flitst? Ik zou het bijna gevaarlijk vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                      ze hadden beter nog een pechstrook daar gelegd zo kan je "zonder problemen" rustig opvlammen. Kortzichtig bouwen van opritten .
                                      Probleem is daar dat de brug in de weg zit en als ze die zouden verbreden zit je na 10 meter op de afrit van Loppem.

Werk van een bouwkundig ingenieur zonder onderscheiding waarschijnlijk

Comment

Als er enkele zware ongevallen gebeuren zullen ze het wel veranderen zoals altijd. Er is zelfs een tijd geweest dat ze iedereen langs die oprit moest gaan. Het blijft mij verbazen dat daar nog nooit ernstige ongevallen zijn gebeurt.

Zoals simon zegt. Ze moeten gewoon die oprit afsluiten en iedereen langs de lange/veilige oprit laat rijden. Je komt toch op hetzelfde neer.
                                        Ja dan zetten ze gewoon een bord 90 op de snelweg op da stuk .......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Ja dan zetten ze gewoon een bord 90 op de snelweg op da stuk .......
                                          En hoeveel bestuurders denk je dat zich daaraan zullen houden? Procentueel gezien zal je blij mogen zijn met een cijfer dat zo rond 10% ligt.

Comment

Working...
                                          X