Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En hoeveel bestuurders denk je dat zich daaraan zullen houden? Procentueel gezien zal je blij mogen zijn met een cijfer dat zo rond 10% ligt.
    Ik denk dat dat net het punt van ir_fuel is
    AutoMinded.be

Comment

• Ach bon, dan begrijp ik het. 'k Dacht al zoiets van, meent ie da nu

10%, 't zal eerder 10 promille zijn...

Comment

Ik weet nog dat er vroeger zelfs geen invoegstrook voorzien was op de oprit van Jabbeke richting kust. Gewoon haaietanden,... dat moest hardcore geweest zijn. Heb echter nooit meegemaakt hoe dat voelde, ik had toen nog geen rijbewijs.
        Dat was inderdaad zot!
        Je moest verdomme goed je gaspedaal weten staan bij momenten!

Comment

Ach bon, dan begrijp ik het. 'k Dacht al zoiets van, meent ie da nu

10%, 't zal eerder 10 promille zijn...
          Je weet toch dat ze in België altijd dezelfde oplossing vinden voor problemen met de infrastructuur. Gewoon de max-snelheid verlagen (zie naar het viaduct in Gentbrugge bv)

Comment

Probleem is daar dat de brug in de weg zit en als ze die zouden verbreden zit je na 10 meter op de afrit van Loppem.

Werk van een bouwkundig ingenieur zonder onderscheiding waarschijnlijk
            Dit kan goed zijn. Ik weet niet echt precies meer de omstandigheden daar , omdat ik daar al heel lang niet meer ben geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Je weet toch dat ze in België altijd dezelfde oplossing vinden voor problemen met de infrastructuur. Gewoon de max-snelheid verlagen (zie naar het viaduct in Gentbrugge bv)
              Daar was dat ivm hinderend lawaai voor de buurtbewoners dacht ik.

Comment

Toch wel hoor. Ik heb al flitsers gezien richting binnenland. Zo'n camera in de berm aan één van die twee bruggen over de snelweg op het stuk tussen Jabbeke en Brugge.

Ik vind het altijd zalig vlammen op het stuk van Jabbeke naar Oostende. De A10 is dat zeker? Tweevaksbaan, maar lekker recht en niet zo link naar flitsers toe...

Er bestaat wel een 'urban legend' over het einde van de snelweg in Oostende ter hoogte van Auto Terminus: achter de bocht is zo'n witte elektriciteitsbak geplaatst met aan de achterkant ervan een verluchtingsrooster met daarin een gat. Het gerucht is dat daarin een flitscamera zou gestoken kunnen worden. Probleem is dat je daar volgens de beperking maar 50km meer mag rijden terwijl iedereen daar wel gemakkelijk nog 100 rijdt. Kan iemand bevestigen dat die bak flitst? Ik zou het bijna gevaarlijk vinden...

Dat is een gerucht Je hebt er die soms die die snelheidsbeperking respecteren en aan 70 en een beetje verder aan 50 verder tuffen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

awel ja omdat da een kutbrug is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                    awel ja omdat da een kutbrug is
                    Een kutbrug met kutvoegen en kutflitspalen!

Damn you viaduct van Gentbrugge

Comment

• Idd, en al die idioten durven er dan maar 80 rijden en remmen dan nog eens ook als ze voorbij zo'n flitspaal rijden. En ondertussen door de camions voorbijgestoken worden

Comment

Toch wel hoor. Ik heb al flitsers gezien richting binnenland. Zo'n camera in de berm aan één van die twee bruggen over de snelweg op het stuk tussen Jabbeke en Brugge.

Ik vind het altijd zalig vlammen op het stuk van Jabbeke naar Oostende. De A10 is dat zeker? Tweevaksbaan, maar lekker recht en niet zo link naar flitsers toe...

Er bestaat wel een 'urban legend' over het einde van de snelweg in Oostende ter hoogte van Auto Terminus: achter de bocht is zo'n witte elektriciteitsbak geplaatst met aan de achterkant ervan een verluchtingsrooster met daarin een gat. Het gerucht is dat daarin een flitscamera zou gestoken kunnen worden. Probleem is dat je daar volgens de beperking maar 50km meer mag rijden terwijl iedereen daar wel gemakkelijk nog 100 rijdt. Kan iemand bevestigen dat die bak flitst? Ik zou het bijna gevaarlijk vinden...
                        Euhm ik denk van niet hoor. Nadat de snelweg zogezegd geëindigd is (door die blauwe verkeersborden), zakt de toegelaten snelheid tot 50 km/u! WTF Ik laat m'n snelheid wel zakken tot aan het rondpunt maar toch niet tot 50 per uur eh! Ik ben es gewoon 120 km/u blijven rijden op dat stuk waar 50 mag, nog nooit iets gemerkt van flits of boetes of zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          En ik dacht dat die schitterende ingrepen tot meer lawaai heeft geleid. Slecht uitgevoerde werken...

Comment

• Het is wel een feit dat in Belgie, GEEN ENKEL ongeval ooit, is te wijten geweest aan een gebrekkige infrastructuur

Of, toch niet volgens de politie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                              Euhm ik denk van niet hoor. Nadat de snelweg zogezegd geëindigd is (door die blauwe verkeersborden), zakt de toegelaten snelheid tot 50 km/u! WTF Ik laat m'n snelheid wel zakken tot aan het rondpunt maar toch niet tot 50 per uur eh! Ik ben es gewoon 120 km/u blijven rijden op dat stuk waar 50 mag, nog nooit iets gemerkt van flits of boetes of zo
                              Ik heb daar met de rijschool gereden aan 50 km/h. Heel raar gevoel, je rijdt eerst 120 en dan vertragen naar 70 en 50... je hebt echt het gevoel dat je vooruit kruipt en de auto's vliegen je voorbij...

Comment

• achterlijke ouwe duikers met hoedjes die het presteren om ter hoogte van een oprit van het middelste vak naar het rechtse te komen, bij miezerig weer, met enkel hun standlichtjes op.
                                bij deze: stomme ouwe lul met je Skoda Favorit, je bent al ver over je pensioenleeftijd, maar op deze manier zal je 't niet lang blijven uitzingen. wat een asociaal gedrag, ook al zou je in je recht zijn omdat je op een voorrangsweg rijdt, je hebt geen bal verkeersinzicht.

Comment

• Wij maken hier bijna elke week wel een fars mee aan het klaverblad. Vanmiddag kwam m'n vriendin nog geërgerd thuis.

Ze kwam van Hasselt en nam het klaverblad richting Leuven/Brussel. Dan heb je voorrang op het verkeer dat van A'pen komt. Maar een oudere man in een Jag had dat blijkbaar anders begrepen en stopte prompt voor haar om het verkeer komende van A'pen door te laten. Zij trakteerde hem op een toeterconcert, maar de oudere man bleef volharden. Alleen toen er iemand vanuit de richting van A'pen stopte en bleef staan, reed hij na een tijdje door. Toen had er zich al een rij wagens achter haar gevormd, toen hij vertrok wist hij de gas wel staan blijkbaar, want hij stoof redelijk hard weg aldus de vriendin...

't Zal goed zijn als dit punt heringericht is. Ik heb al een paar keer nipt een ongeval kunnen vermijden omdat er mensen komende vanuit A'pen gewoon geen voorrang verlenen.
                                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                                    achterlijke ouwe duikers met hoedjes die het presteren om ter hoogte van een oprit van het middelste vak naar het rechtse te komen, bij miezerig weer, met enkel hun standlichtjes op.
                                    bij deze: stomme ouwe lul met je Skoda Favorit, je bent al ver over je pensioenleeftijd, maar op deze manier zal je 't niet lang blijven uitzingen. wat een asociaal gedrag, ook al zou je in je recht zijn omdat je op een voorrangsweg rijdt, je hebt geen bal verkeersinzicht.
                                    een favorit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      een favorit
                                      inderdaad. 't zou een mooie opruiming geweest zijn.

Comment

• Daarstraks een teut die op de baan Diest-Bekkevoort tussen de 40 en 50 km/u reed. Je mag er 70. Vroeger 90. Maar het middenvak is afgesloten en inhalen is niet mogelijk.

Comment

• hernieuwing van het rijbewijs om de 5 jaar. 't is geen overbodige luxe.

Comment

Working...
                                          X