Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Als jij daar mee rijdt moet je een rijbewijs C hebben, dan zou je de wetgeving ook moeten kennen

Veel van die dingen zijn gemaakt voor meer dan 3.5 ton maar ingeschreven als 3.5 ton zodat je gewoon met rijbewijs B er kan mee rijden ... net zo voor van die verhuisliften bijvoorbeeld.
    Nuja, mee rijden, ik rijd mee

Ik heb geen rijbewijs C maar ik moet vaak mee met de deppaneur

Comment

• Vandaag meegemaakt : ik cruise tegen 120km/h op het middenvak, stevige regenbui. Er komt een Audi TT me voorbijgereden tegen 130-140 km/h met daar achteraan een bestelwagen die geen méter afstand houdt (en die Audi was niet aan het linkerbaankleven (wat er trouwens niet toe doet)...
      BMW 420dA : >>>

Comment

• Ik rijd bijna altijd tussen de 120 en de 130 km/h met cruise control op. Ik rij ALTIJD rechts als het mogelijk is. Maar ik kan tegen die snelheid onmogelijk lang rechts blijven hangen (vrachtwagens). Ongeacht of het twee of drie rijstroken zijn, moet ik dus constant van vak veranderen.

Wat mij dan irriteert, zijn mensen die komen bumperkleven terwijl ik onmogelijk VEILIG naar rechts kan. Geloof mij, ik ga direct naar rechts, maar niet als er zes of zeven meter tussen twee vrachtwagens is. Ik maak het bijna elke twee dagen mee en ik snap er echt het nut niet van. Rij voor mijn part allemaal zo snel je wilt, maar als je mijn veiligheid in gedrang begint te brengen, dan reageer ik ook.

Als ik eenmaal zes vrachtwagens aan het voorbijsteken ben en je komt bij nummer vier bumperkleven, dan ga je geduld moeten hebben. Ik heb geen zin om dan voor uw plezier mijn snelheid op te drijven tot 180 km/h, zodat jij niet op de rem moet gaan staan.

Voor de enkele paljas die zich dan laat terugzakken, via de pechstrook voorbij komt rijden en dan voor mij op zijn rem gaat staan. Stop volgende keer a.u.b. .

Comment

• Deze morgen op een zo goed als lege snelweg is quasi iedereen een kerel op de derde band langs rechts moeten voorbij gaan omdat ie aan 80 per uur op de derde band bleef hangen. Na 20 auto's of zo had ie het nog niet door
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Sorry, 'k zal het nooit meer doen.

Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Twas gene pt cruiser, twas ne Passat, ik wist niet dat jij VAG-minded was
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                  Twas gene pt cruiser, twas ne Passat, ik wist niet dat jij VAG-minded was
                  is mijn nickname dan zo duidelijk?
                  Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ewergreen Bekijk Berichten
                    Ik rijd bijna altijd tussen de 120 en de 130 km/h met cruise control op. Ik rij ALTIJD rechts als het mogelijk is. Maar ik kan tegen die snelheid onmogelijk lang rechts blijven hangen (vrachtwagens). Ongeacht of het twee of drie rijstroken zijn, moet ik dus constant van vak veranderen.

Wat mij dan irriteert, zijn mensen die komen bumperkleven terwijl ik onmogelijk VEILIG naar rechts kan. Geloof mij, ik ga direct naar rechts, maar niet als er zes of zeven meter tussen twee vrachtwagens is. Ik maak het bijna elke twee dagen mee en ik snap er echt het nut niet van. Rij voor mijn part allemaal zo snel je wilt, maar als je mijn veiligheid in gedrang begint te brengen, dan reageer ik ook.

Als ik eenmaal zes vrachtwagens aan het voorbijsteken ben en je komt bij nummer vier bumperkleven, dan ga je geduld moeten hebben. Ik heb geen zin om dan voor uw plezier mijn snelheid op te drijven tot 180 km/h, zodat jij niet op de rem moet gaan staan.
                    Ik ben het helemaal met je eens. Dat soort randdebielen heeft geen greintje verkeersinzicht en noemt je waarschijnlijk nog een middenvakklever. Als er plaats ik wil ik uit de weg gaan, maar ik ga zelfs niet 1 km/h vertragen om iemand anders door te laten ...

To
                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ewergreen Bekijk Berichten

Voor de enkele paljas die zich dan laat terugzakken, via de pechstrook voorbij komt rijden en dan voor mij op zijn rem gaat staan. Stop volgende keer a.u.b. .
                      Mo fuck ik snap niet dat mensen met zo'n dingen kunnen bezig houden . Tss gefrustreerde mensen...

Ik maak me elke ochtend wel schuldig aan een beetje kontkleven. Meestal rij ik rond 130-140 en als er iemand voor me kruipt is dat geen probleem en dan "kleef" ik onbewust. Ik probeer er op te letten en ik weet dat het vervelend is voor diegene die voor me rijd. Het i sniet kleven kleven maar toch een meter of 10à20

Waar ik wel een hekel aan heb is aan mensen die weigeren in een file te staan. Elke dag het zelfde liedje aan het ei van Kortrijk. Mensen die weigeren om rechts aan te schuiven zoals de rest. Dan rijden ze door tot op het "einde" en houden ze heel de boel op die rechtdoor moeten. Al die mensen worden door mij getrakteerd op een toeterconcert!!.
                      Zelfs al ooit eens een franse vrachtwagen gehad. Hij had zich rechts voorgesorteerd en stak zijn pinker uit naar links. Ik zeg: Kga hem voorlaten zo is mijn goeie daad al direct gedaan voor vandaag. En ja en toch moet meneer op het laatste invoegen .

Comment

• Ik vind die bordjes 'u rijdt ... km/u' die ze overal hebben staan vrij irritant worden. Ze staan steevast fout afgesteld. Belachelijk dat daar ons geld naartoe gaat.
                        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                          Ik vind die bordjes 'u rijdt ... km/u' die ze overal hebben staan vrij irritant worden. Ze staan steevast fout afgesteld. Belachelijk dat daar ons geld naartoe gaat.
                          Altijd plezant om te checken hoe hoog ge die snelheid krijgt

Comment

• Ik vind het vooral irritant dat er paljassen zijn die telkens serieus afremmen voor zo'n bordje.

En ze staan ook niet goed afgesteld, ik weet er 2 vrij kort bij elkaar staan en 72 op CC geeft 2x een verschillende waarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Ik vind het vooral irritant dat er paljassen zijn die telkens serieus afremmen voor zo'n bordje.

En ze staan ook niet goed afgesteld, ik weet er 2 vrij kort bij elkaar staan en 72 op CC geeft 2x een verschillende waarde.

Ja da is niet zo accuraat.

Ik passeer er hier int dorp ene aan 60, da bord: u rijd 25 DANKU!

Comment

• Is idd ergerlijk, zoveel geld voor een bord en dan staat er een dt-fout in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Is idd ergerlijk, zoveel geld voor een bord en dan staat er een dt-fout in.
                                  Als je te snel rijdt zie je die dt-fout niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                    Pas daar maar mee op. Ik ben zo al eens geflitst in Avelgem Er stond zo'n bord juist voor de bebouwde kom en juist na de bebouwde kom stond er een flitser... Die dag was't sensibilisatie en repressie op't zelfde moment Waarschijnlijk was er geen ander werk in de gemeente!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                      FYI, er komt daar geen 2 vooraan ...

Maakt niet uit hoe snel je ervoorbij gaat boven de 199 komt ie niet

Comment

• Ik dacht net te zeggen dat je moet opletten dat ze er net achter niet staan te flitsen. Blijkbaar doen ze het ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                                          Pas daar maar mee op. Ik ben zo al eens geflitst in Avelgem Er stond zo'n bord juist voor de bebouwde kom en juist na de bebouwde kom stond er een flitser... Die dag was't sensibilisatie en repressie op't zelfde moment Waarschijnlijk was er geen ander werk in de gemeente!
                                          Als je in oudenaarde een groot bord op een aanhangwagen ziet staan met je snelheid, dan mag je ZEKER zijn dat ze 100m verder staan te flitsen met de grijze renault megane !

Comment

Working...
                                          X