Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb 't over die vaste krengen op solar power:

Een ware pest zijn die krengen.
    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      FYI, er komt daar geen 2 vooraan ...

Maakt niet uit hoe snel je ervoorbij gaat boven de 199 komt ie niet
      Proefondervindelijk getest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
        Ik heb 't over die vaste krengen op solar power:

Een ware pest zijn die krengen.

Comment

• AutoMinded.be

Comment

• Gisteren:
            70 op de CC -> "u rijdt 78 -> :(
            vijf minuten later de volgende
            70 op de CC -> "u rijdt 69 -> :)

Da's 70 op de teller, no way josé dat dat 69 echte kilometers zijn. Als die dingen dan toch maar raden, kunnen ze die beter een keertje aan de 'tuftuf club' geven voor target practice.
            American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• zalig zo een highscore

Comment

Gisteren:
                70 op de CC -> "u rijdt 78 -> :(
                vijf minuten later de volgende
                70 op de CC -> "u rijdt 69 -> :)

Da's 70 op de teller, no way josé dat dat 69 echte kilometers zijn. Als die dingen dan toch maar raden, kunnen ze die beter een keertje aan de 'tuftuf club' geven voor target practice.
                Die hier in de buurt geven toch allemaal op 1 a 2 km de juiste snelheid aan bij mij.
                Als je van 't Spijker richting gemeentehuis gaat die werkt perfect en die op de Moerkantsebaan ook (doet wel niks boven de 100km/u naar het schijnt) en als je van Nispen-Belgie binnenrijdt die kijkt altijd vies (30km/U is echt overdreven laag daar)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  zalig zo een highscore
                  In Brasschaat staat ook zo'n bord.
                  Deze maand = 149 snelheidsovertredingen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Maakt niet uit hoe snel je ervoorbij gaat boven de 199 komt ie niet
                    mijnen auto ook ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                      Proefondervindelijk getest?
                      Ja, heb er zo eentje op mijn oprit geplaatst en dat getest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                        mijnen auto ook ni
                        ²²²²²

Comment

• Die gdverdomse domme teef!

De N8 is hier zo een 2x2 baansvak. Rechts rijd er iemand. En links ook mooi ernaast altijd aan zelfde snelheid. Ik kom rustig wat dichter rijden (niet bumperkleven).paar km verder even wat sneller aankomen om aan te geven dak door wil. Endie domme teef express gwn heelden tijd naast dienen anderen auto aant rijden.Die stomme domme huismoeders hier e,die gdv nekeer in de week met den auto buitenkomen endan vinden da niemand sneller als hun mag rijden.
                          Endan denke dak gdv nen ecorun aant doen was en ik 80 reed e!!!
                          Door die stomme laatste kut km dak ontploft ben, is mijn pauze en mijn ecorun naar de zak.
                          Gdv is da hier de nieuwe hype mss agentje spelen?Endan da wijf tetten aant komen omdak kik gefrustreerd raak.10 gdverdomlse vuile...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Die hier in de buurt geven toch allemaal op 1 a 2 km de juiste snelheid aan bij mij.
                            Kilometers op de teller zijn niet de juiste kilometers. Elke autofabrikant heeft zijn eigen ingebouwde afwijking. Wat is het criterium van die dingen? BMW kilometers? Skoda kilometers, of toch maar van Citroën? Dit is puur stemmingmakerij: "u rijdt te snel". Die dingen hebben dus absoluut geen toegevoegde waarde. Ofwel meet 't reële kilometers ofwel kunnen ze meteen in furlongs per zonnewende of fathoms per tithi rekenen. Dat heeft evenveel zin.

Comment

Die gdverdomse domme teef!

De N8 is hier zo een 2x2 baansvak. Rechts rijd er iemand. En links ook mooi ernaast altijd aan zelfde snelheid. Ik kom rustig wat dichter rijden (niet bumperkleven).paar km verder even wat sneller aankomen om aan te geven dak door wil. Endie domme teef express gwn heelden tijd naast dienen anderen auto aant rijden.Die stomme domme huismoeders hier e,die gdv nekeer in de week met den auto buitenkomen endan vinden da niemand sneller als hun mag rijden.
                              Endan denke dak gdv nen ecorun aant doen was en ik 80 reed e!!!
                              Door die stomme laatste kut km dak ontploft ben, is mijn pauze en mijn ecorun naar de zak.
                              Gdv is da hier de nieuwe hype mss agentje spelen?Endan da wijf tetten aant komen omdak kik gefrustreerd raak.10 gdverdomlse vuile...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh
                              Herkenbaar, idd om het vliegend schijt van te krijgen.

Comment

Kilometers op de teller zijn niet de juiste kilometers. Elke autofabrikant heeft zijn eigen ingebouwde afwijking. Wat is het criterium van die dingen? BMW kilometers? Skoda kilometers, of toch maar van Citroën? Dit is puur stemmingmakerij: "u rijdt te snel". Die dingen hebben dus absoluut geen toegevoegde waarde. Ofwel meet 't reële kilometers ofwel kunnen ze meteen in furlongs per zonnewende of fathoms per tithi rekenen. Dat heeft evenveel zin.
                                Die dingen zijn vaak voorzien van een registratiesysteem, op die manier kan men zien waar er vaak te snel wordt gereden en kan men dus gericht gaan controleren. Dat is hun toegevoegde waarde.

Ik veronderstel dat diegene die werkelijk een grote afwijking tonen hiervoor niet kunnen gebruikt worden.
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                  Herkenbaar, idd om het vliegend schijt van te krijgen.
                                  Maja en het ergste isdan dak gdv rustig ant rijde was e.kreed ochote tien peruur sneller.
                                  FAk en ik komda alsmaar meer tegen e.

Gistere morgen: een baan in de velden: ge moogt 70 zeer brede baan enz... 7u smorgens.Ik wil nen aap voorbijsteken die 50 rijd.(opzich voormij geen probleem,mensen moeten vanmij niet snel rijden.)Ik pink mooi naar links om voorbij te steken----------> express int midden gaan rijden.

Ben nochtans geen agressieven int verkeer, ma op zo een momenten als ge opweg zijt naar u examen... bende mongolen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                                    Met een lichte vracht mag je wel al hele poos niet meer op de linkerband van de snelweg rijden.
                                    Dus alle SUV's die omgebouwd zijn tot lichte vracht mogen niet meer op het linkervak rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Die dingen zijn vaak voorzien van een registratiesysteem, op die manier kan men zien waar er vaak te snel wordt gereden en kan men dus gericht gaan controleren. Dat is hun toegevoegde waarde.

Ik veronderstel dat diegene die werkelijk een grote afwijking tonen hiervoor niet kunnen gebruikt worden.
                                      Dastoch zever? Dat geeft toch geen realistisch beeld van de normale trafiek?80% past toch zijn snelheid aan als ze bij zo een bord komen?

Comment

Dastoch zever? Dat geeft toch geen realistisch beeld van de normale trafiek?80% past toch zijn snelheid aan als ze bij zo een bord komen?
                                        Of het een goede meting is dat is iets anders maar daar worden ze wel voor gebruikt.

Het kan wel een indicatie geven, er zijn er inderdaad die sneller gaan rijden en er zijn er die trager gaan rijden. Er zijn er die 1 keer vertragen en daarna niet meer ...
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Waste of money, I tells ya.

@cimonium: BLOND (Bond van Linksrijdende Onnozele Neurotische Draakwijven) dankt u.

Comment

Working...
                                          X