Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
    In roeselare hebben ze nu op de volledige ring bordjes geplaatst met "snelheidscontrole". Het gekke is dat je ze (witte fiat bravo) ziet staan van urenver. Als ze er al staan. Mensen bang maken voor iets dat er niet is... Natuurlijk rijden ze dan allemaal trager hé
    Misschien is dat ook juist de bedoeling he
    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
      Misschien is dat ook juist de bedoeling he
      Heel gezellig hoor 70 à 80 rijden omdat ze zouden kunnen "flitsen".
      Ik zal eens zo'n bordje rippen als souvenier ofzo.

Comment

• Vandaag zat er weer zo'n klein autootje voor mij 50 te rijden op een weg van 70. Bovendien zwalpte ze de hele tijd naar rechts, maar dat kon misschien nog zijn omdat ze me wou laten oversteken. Niet dus. Ik dacht:eerst "typisch, die oude mensen". Toen ik haar eindelijk kon oversteken (dat kan op die stomme weg maar op het laatst) zag ik een madamke van middelbare leeftijd sms'en achter het stuur

Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten

Een klojo (ik denk dat het 2x dezelfde was) die ergerlijk traag rijdt (20kmh trager dan toegelaten) en zowat iedereen die achter hem/haar rijdt hindert. Hij/Zij rijdt 30kmh waar 50kmh is toegelaten, je ergert je blauw aan zijn geklungel en vervolgens rijdt meneer/mevrouw doodlijk door het oranje (waar hij/zij makkelijk voor kon stoppen), terwijl jij voor't rood staat!
        Van die trage voor u die u het groene licht doen missen. Ik kan ervan meespreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
          Vandaag zat er weer zo'n klein autootje voor mij 50 te rijden op een weg van 70. Bovendien zwalpte ze de hele tijd naar rechts, maar dat kon misschien nog zijn omdat ze me wou laten oversteken. Niet dus. Ik dacht:eerst "typisch, die oude mensen". Toen ik haar eindelijk kon oversteken (dat kan op die stomme weg maar op het laatst) zag ik een madamke van middelbare leeftijd sms'en achter het stuur
          Was het niet door de wind?
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vannamiddag ene op de E40 met drie cijfers maar maar 2 letters op de nummerplaat, die stilstaand vanaf een verdrijvingsvak de snelweg wou oprijden. Voor mijne neus. Ik kon er nog langs, mijn achterligger moest stoppen. Op de snelweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
              Vandaag zat er weer zo'n klein autootje voor mij 50 te rijden op een weg van 70. Bovendien zwalpte ze de hele tijd naar rechts, maar dat kon misschien nog zijn omdat ze me wou laten oversteken. Niet dus. Ik dacht:eerst "typisch, die oude mensen". Toen ik haar eindelijk kon oversteken (dat kan op die stomme weg maar op het laatst) zag ik een madamke van middelbare leeftijd sms'en achter het stuur
              Eer dat die mensen ne sms hebben getikt en nog min of meer op het verkeer letten zijn we 5 min verder

Comment

• LET OP: E17 van Deinze naar Kruishoutem op het rechtse vak zit een GIGANTISCHE put. Als daar geen ongelukken van komen, dan weet ik het ook niet meer....Op die weg zijn we al wat gewoon, maar dit slaat alles !

Niet dat jullie veel rechts rijden wss, maar ik zeg het liever, want daar gaan nog dingen gebeuren als ze dat niet snel verhelpen

Comment

• Enkele jaren geleden het volgende meegemaakt.Op Allerheiligen in de namiddag op de E314 tussen Lummen en Halen.Bijna geen verkeer,tempo 120, in de verte een voorligger die zwalpt van links naar rechts en veel trager reed,dan weer half op het linkerrijvak dan weer half op de pechstrook. Was zo'n geblindeerde hobbelkar zonder vering(Saxo).Toen hij weer eens naar rechts ging heb ik een flinke streep gas gegeven en hem uiterst links ingehaald.In't voorbij rijden zag ik johny achter z'n stuur liggen gsm'en en lol dat hij had.
                  En ja...dubbele flits en IK had prijs. Een week later wist ik het. 139€ boete wegens te snel rijden.OP het antwoord formulier gevraagd of ze ook een foto hadden van de achter het stuur bellende johny, maar daar nooit antwoord op gekregen. Van zulke voorvallen daar krijg ik het vliegend *****van.
                  Mvg,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Was het niet door de wind?
                    Nope, zelfs een Corsa zou zo ver naar rechts niet moeten wijken door wind. Bepaalde momenten zat ze wel 30 cm over de rechtse witte lijn. Moest het van de wind zijn had ik het ook wel gevoeld.

Comment

• In de vooravond wateroverlast in Brugge op de E40 richting Brussel. Werd nog op radio afgeroepen. Dat was op de uiterst linkse rijstrook en ben daar dus over dat plas gereden met 130 km/u. Man ik schrok wel even. Echt een grote tegenkracht en dat schrikt je wel af. Mag toch niet gebeuren eh.

Verder ook geërgerd (wel vaker) op het verkeer op de E314 Leuven-Lummen. Man dat gaat echt niet vooruit. Precies iedereen zat gewoon constant op de linkerrijstrook te rijden met 100 km/u of sneller. OK, het regent en zicht is beperkt maar maak de weg dan ook vrij eh aub. Heb echt zotte streken uitgehaald (indien mogelijk rechts ingehaald).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                        In de vooravond wateroverlast in Brugge op de E40 richting Brussel. Werd nog op radio afgeroepen. Dat was op de uiterst linkse rijstrook en ben daar dus over dat plas gereden met 130 km/u. Man ik schrok wel even. Echt een grote tegenkracht en dat schrikt je wel af. Mag toch niet gebeuren eh.

Verder ook geërgerd (wel vaker) op het verkeer op de E314 Leuven-Lummen. Man dat gaat echt niet vooruit. Precies iedereen zat gewoon constant op de linkerrijstrook te rijden met 100 km/u of sneller. OK, het regent en zicht is beperkt maar maak de weg dan ook vrij eh aub. Heb echt zotte streken uitgehaald (indien mogelijk rechts ingehaald).
                        Ik heb me ook geërgerd aan het verkeer op de E314. Ik heb vandaag me heel braaf gehouden, een of andere heer vond het nodig om constant tussen elk gaatje te kruipen. Ik zag hem van 3 auto's achter mij komen, en eerst dacht ik van: Gij wel niet. Toch maar normaal blijven rijden, hij scheurde nu al vlak voor mij het 2de rijvak op. Ik heb hem op de grootlichten getrakteerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                          Ik heb me ook geërgerd aan het verkeer op de E314. Ik heb vandaag me heel braaf gehouden, een of andere heer vond het nodig om constant tussen elk gaatje te kruipen. Ik zag hem van 3 auto's achter mij komen, en eerst dacht ik van: Gij wel niet. Toch maar normaal blijven rijden, hij scheurde nu al vlak voor mij het 2de rijvak op. Ik heb hem op de grootlichten getrakteerd.
                          t was toch gene audi A4?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            t was toch gene audi A4?
                            Neen Een passat van 2 modellen terug. Maar ik geef Izzy wel gelijk, het was rot om te rijden. Op momenten reden de vrachtwagens sneller...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rebelsfather Bekijk Berichten
                              Enkele jaren geleden het volgende meegemaakt.Op Allerheiligen in de namiddag op de E314 tussen Lummen en Halen.Bijna geen verkeer,tempo 120, in de verte een voorligger die zwalpt van links naar rechts en veel trager reed,dan weer half op het linkerrijvak dan weer half op de pechstrook. Was zo'n geblindeerde hobbelkar zonder vering(Saxo).Toen hij weer eens naar rechts ging heb ik een flinke streep gas gegeven en hem uiterst links ingehaald.In't voorbij rijden zag ik johny achter z'n stuur liggen gsm'en en lol dat hij had.
                              En ja...dubbele flits en IK had prijs. Een week later wist ik het. 139€ boete wegens te snel rijden.OP het antwoord formulier gevraagd of ze ook een foto hadden van de achter het stuur bellende johny, maar daar nooit antwoord op gekregen. Van zulke voorvallen daar krijg ik het vliegend *****van.
                              Mvg,
                              België hé... ge moogt in het verkeer bijna alles uitsteken wat ge wilt, zolang dat ge niet te snel rijdt zullen ze u niets doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                In de vooravond wateroverlast in Brugge op de E40 richting Brussel. Werd nog op radio afgeroepen. Dat was op de uiterst linkse rijstrook en ben daar dus over dat plas gereden met 130 km/u. Man ik schrok wel even. Echt een grote tegenkracht en dat schrikt je wel af. Mag toch niet gebeuren eh.
                                Was de plas zo erg?

Comment

• Op de sluipweg naar mijn werk is er al sinds de kerstvakantie een gat in de weg van 40 cm diameter; in plaats van dat te herstellen hebben ze gewoon de rijstrook afgesloten, zodat je er maar beurtelings voorbij kan. Ik heb veel zin om morgen een zak cement te gaan halen en daarin te kieperen, is dat nu zo moeilijk om te herstellen?
                                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                    is dat nu zo moeilijk om te herstellen?
                                    de kouwe asfalt zal op zijn of zo zeker? in welk gehucht is 't?

Comment

• Mortsel, natuurlijk
                                      Deurnestraat, ter hoogte van het psychiatrisch centrum...
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                        Mortsel, natuurlijk
                                        da's gewoon verkeersremming. dat blijft zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                                          da's gewoon verkeersremming. dat blijft zo.

Maar ge hebt gelijk Mortsel kennende

Comment

Working...
                                          X