Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    LET OP: E17 van Deinze naar Kruishoutem op het rechtse vak zit een GIGANTISCHE put. Als daar geen ongelukken van komen, dan weet ik het ook niet meer....Op die weg zijn we al wat gewoon, maar dit slaat alles !

Niet dat jullie veel rechts rijden wss, maar ik zeg het liever, want daar gaan nog dingen gebeuren als ze dat niet snel verhelpen
    Inderdaad. Op de verkeerswisselaar van de E40 naar de E17, richting Frankrijk, is er ook dergelijke schade aan het wegdek. Vorige week reed ik hier in het donker door en ik dacht oprecht dat ik een lekke band zou hebben door de put. Dergelijke schade zou niet mogen, het is nodig dat zoiets snel hersteld word.

Groeten, Rik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
      Op de sluipweg naar mijn werk is er al sinds de kerstvakantie een gat in de weg van 40 cm diameter; in plaats van dat te herstellen hebben ze gewoon de rijstrook afgesloten, zodat je er maar beurtelings voorbij kan. Ik heb veel zin om morgen een zak cement te gaan halen en daarin te kieperen, is dat nu zo moeilijk om te herstellen?

Het is geen verkiezingsjaar zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
        Het is geen verkiezingsjaar zeker?
        Euh, jawel!
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rikpauwels Bekijk Berichten
          Inderdaad. Op de verkeerswisselaar van de E40 naar de E17, richting Frankrijk, is er ook dergelijke schade aan het wegdek. Vorige week reed ik hier in het donker door en ik dacht oprecht dat ik een lekke band zou hebben door de put. Dergelijke schade zou niet mogen, het is nodig dat zoiets snel hersteld word.

Groeten, Rik
          Roep maar niet te hard, of men gaat daar gewoon borden 70km/h plaatsen en het probleem is opgelost...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Was het niet door de wind?
            Ik dacht dat laatst ook toen ik een C4 Grand Picasso weg en weer zag zwalpen tussen het eerste vak en de pechstrook. Maar de bestuurder bleek ook met zijn GSM bezig te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
              da's gewoon verkeersremming. dat blijft zo.
              Nee, dat wordt nog erger. Vanmorgen was gewoon de hele straat afgesloten, ik ben helemaal kunnen rondrijden.
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Simpel vraagje waar ik me aan erger. Ik ben pro de uitvoering van straffen (lees boetes) bij overtreding van de verkeerswet,daar niet van. Maar hoe komt het dat politiezones zoals bv BoDuKaP,BalDeMol,...deze regels zo strikt toepassen (wat ik trouwens erg goed vind) en de politie er bevoorbeeld in Anderlecht,..... er zo een massaker van maakt en niemand beboet? Ik vind het oneerlijk dat daar zo veel door de vingers wordt gezien
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• de vrouw hoog en droog in haar X5 die het niet nodig vond om te stoppen voor een voorrang van rechts.
                  het is niet omdat de wagen voor mij (met een oudstrijder aan het stuur) stopt omdat hij linksaf moet, dat ik niet naast hem mag aanzetten om rechts af te draaien. de geur van verbrand rubber en koppeling van je tractor was wel zalig. het toeterconcert was erover.
                  oja en als ik even verder stop en mijn ruitje afdraai wil dat zeggen dat ik een conversatie wil beginnen. niet dat je als een rare moet doorrijden.

ik wou nogthans gewoon zeggen: "wat is er nog nooit van voorrang van rechts gehoord?"
                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    de vrouw hoog en droog in haar X5 die het niet nodig vond om te stoppen voor een voorrang van rechts.
                    het is niet omdat de wagen voor mij (met een oudstrijder aan het stuur) stopt omdat hij linksaf moet, dat ik niet naast hem mag aanzetten om rechts af te draaien. de geur van verbrand rubber en koppeling van je tractor was wel zalig. het toeterconcert was erover.
                    oja en als ik even verder stop en mijn ruitje afdraai wil dat zeggen dat ik een conversatie wil beginnen. niet dat je als een rare moet doorrijden.

ik wou nogthans gewoon zeggen: "wat is er nog nooit van voorrang van rechts gehoord?"
                    Het was mss zo iemand die aan een klein rondpunt wel zou stoppen om voorrang van rechts te verlenen?

120d Hatch Edition Sport

Comment

de vrouw hoog en droog in haar X5 die het niet nodig vond om te stoppen voor een voorrang van rechts.

Al iets gelijkaardigs meegemaakt met een vrouwelijke bestuurder en passagier in een Cayenne! Wegcode of niet, die geven er lichtjes van langs als je Uw voorrang pakt!

Comment

• ik trek me daar eigenlijk allemaal niets van aan. ik zet er mij gewoon als een dwaze voren. als ze niet tijdig kunnen stoppen wil ik met alle plezier uitstappen en de papieren invullen. altijd plezant om nieuwe mensen te leren kennen en uw wagen een upgrade te geven.
                        't was vooral toevallig dat ik 30meter verder moest stoppen bij de onthaalmoeder, dat ik men pinker lang op voorhand opzette en men raam naar beneden deed met de hoop dat ze ook ging stoppen. maar ze keek dus gewoon raar bij het voorbijrijden en ging voort.
                        wimoptiek.be op

Comment

ik trek me daar eigenlijk allemaal niets van aan. ik zet er mij gewoon als een dwaze voren. als ze niet tijdig kunnen stoppen wil ik met alle plezier uitstappen en de papieren invullen. altijd plezant om nieuwe mensen te leren kennen en uw wagen een upgrade te geven.
                          't was vooral toevallig dat ik 30meter verder moest stoppen bij de onthaalmoeder, dat ik men pinker lang op voorhand opzette en men raam naar beneden deed met de hoop dat ze ook ging stoppen. maar ze keek dus gewoon raar bij het voorbijrijden en ging voort.
                          Ik zou toch wat voorzichtig zijn met klein mannen in de wagen hoor. Is het niet voor uw eigen dan toch voor hem/haar/hen.

Comment

• Allemaal goed en wel voorrang nemen en u ervoor zetten maar als ze niet remmen kun je wel dik de pineut zijn en zou uwe kleine wel eens lang mogen wachten vooraleer de papa komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                              Simpel vraagje waar ik me aan erger. Ik ben pro de uitvoering van straffen (lees boetes) bij overtreding van de verkeerswet,daar niet van. Maar hoe komt het dat politiezones zoals bv BoDuKaP,BalDeMol,...deze regels zo strikt toepassen (wat ik trouwens erg goed vind) en de politie er bevoorbeeld in Anderlecht,..... er zo een massaker van maakt en niemand beboet? Ik vind het oneerlijk dat daar zo veel door de vingers wordt gezien
                              Omdat Anderlecht een beetje de Far-West van Brussel is Toch goed dat er nog zo'n plaatsen bestaan, anders zou het allemaal wel erg clean worden he. Ik heb geweten dat ik nog nipt door het oranje reed, en de politiewagen achter mij nog nipt door het rood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                Simpel vraagje waar ik me aan erger. Ik ben pro de uitvoering van straffen (lees boetes) bij overtreding van de verkeerswet,daar niet van. Maar hoe komt het dat politiezones zoals bv BoDuKaP,BalDeMol,...deze regels zo strikt toepassen (wat ik trouwens erg goed vind) en de politie er bevoorbeeld in Anderlecht,..... er zo een massaker van maakt en niemand beboet? Ik vind het oneerlijk dat daar zo veel door de vingers wordt gezien
                                In zones als BalDeMol wonen vooral brave burgers, die men zonder gevaar voor eigen leven kan koeioneren

Over 't algemeen is het wel zo dat hoe beter de regels ergens worden nageleefd, hoe stricter men op de naleving gaat toezien. Bijgevolg zal je in regio's waar vooral brave burgers wonen je eerder een boete krijgen voor een pietluttigheid dan in getto's waar vooral beroepscriminelen wonen.
                                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                  In zones als BalDeMol wonen vooral brave burgers, die men zonder gevaar voor eigen leven kan koeioneren

Over 't algemeen is het wel zo dat hoe beter de regels ergens worden nageleefd, hoe stricter men op de naleving gaat toezien. Bijgevolg zal je in regio's waar vooral brave burgers wonen je eerder een boete krijgen voor een pietluttigheid dan in getto's waar vooral beroepscriminelen wonen.
                                  Idd,ik heb in BoduKap (politiezone is te vergelijke met BalDeMol ongeveer,een samentrekking van landelijke dorpjes) net een boete van 100eur gekregen omdat ik verkeerd geparkeerd stond aan de bank automaat in Putte. Ik vond dit eigenlijk zeer terecht en heb daar ook geen probleem mee. Net zoals BalDeMol mij vorig jaar beboete op de Zuiderring voor te snel rijden.De politie moet toekijken op de regels,ook als ik in de fout ga) maar als je dan bv in Brussel (en eigenlijk ook al in mindere mate in bv St-Niklaas,Lokeren,...en andere provincie steden) kijkt hoe het eraantoegaat in sommige wijken voelde ik zo,waarom niet rechtvaardig zijn en daar ook serieus boetes ook schrijven.
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Waarom bestaan er van die clowns die op een dubbele 2vaksweg(of hoe noemt ge da?) aan het rode licht een u turn willen maken om terug te keren, maar dan wel van zodra ze de stopstreep gepasseerd zijn al afkappen... EIKELS! Ik heb 2 van die pipo's voor mij gehad dus kost ik pas na het derde groen licht doorrijden...

Comment

• Beroepschauffeurs die het principe van ritsen niet begrijpen.

Ik rij in Hasselt op een tweevaksweg die overgaat naar 1 rijvak, op het einde dus ritsen. Zoals altijd staat iedereen 200 meter op voorhand al aan te schuiven op het rechtse vak...Ik zet mij dus op het linkse vak en rij tegen ongeveer 50 per uur richting het punt waar het linkse rijvak wegvalt...tot 1 of andere achterlijke vrachtwagenchauffeur beslist uit de file te rijden (waardoor ik lekker hard op de rem mocht) en de 2 rijvakken in beslag neemt om zo te blijven rijden tot ik achter hem had ingevoegd.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        Beroepschauffeurs die het principe van ritsen niet begrijpen.

Ik rij in Hasselt op een tweevaksweg die overgaat naar 1 rijvak, op het einde dus ritsen. Zoals altijd staat iedereen 200 meter op voorhand al aan te schuiven op het rechtse vak...Ik zet mij dus op het linkse vak en rij tegen ongeveer 50 per uur richting het punt waar het linkse rijvak wegvalt...tot 1 of andere achterlijke vrachtwagenchauffeur beslist uit de file te rijden (waardoor ik lekker hard op de rem mocht) en de 2 rijvakken in beslag neemt om zo te blijven rijden tot ik achter hem had ingevoegd.
                                        Mja, gebeurt dikwijls hé
                                        doen veel mensen, vroeger deed bv mijn pa dat ook, nu ritst hij ook

Comment

• En moest het niet met een tientonner zijn ik zou nog durven om die kerel de volgende keer in te halen en dan eens vol op de rem te gaan staan. Maar als hij tegen u zit ben je nog veel erger af

Comment

Working...
                                          X