Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En ze rijden geen 120, 110 zal er al meer op lijken.

Comment

• Volgens mij reden ze wel echt nauwkeurig 120 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Ja alle rijstroken werden bezet.

Het is idd een heel bizarre situatie. Alle automobilisten komen langs alle kanten ingehaald. En als een goed remt, is het bijna kettingbotsing of de achterste auto wijkt plots naar rechts. Dus ik bleef gewoon helemaal rechts rijden, met voor mij die zigzaggend politie jeep
        Inderdaad deed ik ook gisteren. Gewoon om het eens erin te wrijven

Die ferrari had het ook wel na een tijdje gehad. Wanneer hij de afrit nam heeft hij ze keurig getoond hoe het wel kan
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
          en een procesverbaal opstellen is nog iets anders dan met een pistool beginnen zwaaien.
          dwaze cowboy's zijn het die denken dat ze het poer uitgevodnen hebben omdat ze met een pistool mogen rondlopen. en thuis krijgen ze waarschijnlijk slaag van hun vrouw als ze den afwas niet gedaan hebben.
          dat ze dat dan 's nachts doen of tenminste doorrijden.
          en u bent duidelijk niet de snuggerste eh

Comment

• Die begeleiders van geldtransporten zijn ook binnen het politiekorps gekend als slecht geld.
            Zelfs de anonieme wagens met blauw zwaailicht van de WPR en de DAR laten ze niet door terwijl een simpele oproep naar het CIC hen zou kunnen leren dat die nummerplaten wel degelijk politiewagens toebehoren. Ik heb daar al veel verhalen over gehoord...

Als burger de slimmerik proberen uit te hangen is niet aan te raden. Ik heb ooit eens gezien dat een idioot met een BMW probeerde om op de E40 het konvooi in te halen door in Aalst de parallelweg te nemen. Die voorste (was toen nog een Mercedes G) had dat in de smiezen en heeft die kerel simpelweg in de vangrail gedrukt. Konvooi doorbreken is trouwens vierde graad: onmiddellijke intrekking en rechtbank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
              Als burger de slimmerik proberen uit te hangen is niet aan te raden. Ik heb ooit eens gezien dat een idioot met een BMW probeerde om op de E40 het konvooi in te halen door in Aalst de parallelweg te nemen. Die voorste (was toen nog een Mercedes G) had dat in de smiezen en heeft die kerel simpelweg in de vangrail gedrukt. Konvooi doorbreken is trouwens vierde graad: onmiddellijke intrekking en rechtbank.

Dat mag toch ook niet zomaar?
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Wel, ik weet niet of je de situatie kent in Aalst, ze hebben die BMW gewoon belet om opnieuw in te voegen van de parallelweg op de autostrade.
                Dus die kerel had de keuze tussen tegen die gepantserde G te rijden ofwel in de vangrail te belanden (heeft dus voor dit laatste gekozen).
                Strikt gezien is er geen contact geweest tussen die Mercedes en die BMW.
                Is al een paar jaar geleden waarover ik spreek.
                Intussen hebben ze Toyota's
                LandCruiser

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  Ik heb die ooit met een machinegeweer zien richten naar een oude vent die niet het verstand had van opzij te gaan! Wel ff verschieten als je dat raampje naar beneden ziet gaan en die loop ziet uit het raam komen! Die vent zag lijkbleek maar had het toch eindelijk begrepen

Wat zijn eigenlijk de regels daar rond? Want die gasten houden altijd een perimeter vrij rond het voertuig maar als automobilist is dat allemaal moeilijk in te schatten wat ze gaan doen vind ik.
                  Heb vroeger eens hetzelfde meegemaakt. Was 's morgens op weg naar mijn werk, het was zo'n 6u45 en, komende van Jette, juist voor de basiliek van Koekelberg, reed ik een straat die lichtelijk bergop gaat naar rode lichten waar ik rechts moest afslaan om voor de basiliek langs links te kunnen afslaan in de tunnels van de kleine ring. Soit, terwijl het voor mij nog rood was zag ik zo'n geldtransport passeren op de baan die ik ook moest nemen om aan de basiliek te geraken, vermits het licht voor mij op groen sprong alvorens ik m'n snelheid moest afremmen kon ik die bocht naar rechts dus nemen aan een 'bepaalde' snelheid. Toen ik dus op die baan kwam zag ik dat het transport opgehouden werd aan de rode lichten voor de basiliek, vermits ik nogal gezwind tevoorschijn kwam moeten die mannen verkeerde gedachten gekregen hebben want de laatste van die wagens zette zich plots dwars over de twee rijbanen en op ne wip sprong er daar ene uit met een mitrailette op mij gericht. Ik stond rap stil, verschieten dat ge dan doet, zeker 's morgens vroeg. Heb op zo'n 20 meter blijven staan en gewacht tot ze met hun klodden weg waren alvorens verder te rijden. Was er efkens niet goed van hoor.

Comment

• En vermits het hier het ergernis topic is. Deze morgen bij ons in het dorp, ik met de fiets, komende van rechts en een van links komende camionette van een groenten- en fruitboer waarvan de chauffeur dacht dat fietsers een uit te roeien deel van de samenleving is en daardoor geen aanstalten maakte om te remmen, waarschijnlijk om zijn aandeel in die uitroeing te kunnen claimen ? Hufter. (Hij had me zeer duidelijk gezien, ik kwam rechtop af en had mijn arm naar links volledig uitgestoken, ik had zelfs oogcontact met hem maar niettegenstaande dat bleef hij nog aandringen tot hij op 't laatste nog zijn remmen moest dichtslaan).

Daartegenover staat dan weer dat deze namiddag, bij twee verschillende gelegenheden, eerst ne motard (en verplicht na hem enkele auto's) en daarna, op een andere plaats, een oudere chauffeur spontaan stopten toen mijn vrouw en ik met de fiets op het fietspad stonden te wachten om de straat over te steken en ons lieten oversteken.

Comment

• Onlangs ook zo'n geldtransport meegemaakt. Ik had het eerst niet door en dacht ha lekker, lekker aansluiten achteraan deze geldtransport want ze reden nogal goed door dus dacht dat zij de weg lekker gingen vrijmaken.

De achterste wagen reed helemaal rechts en ik reed op het 3e vak, plotseling gooit hij zich naar links en gooit alles dicht . En AFSTAND HOUDEN begint te branden.

Dit was van Brussel tot Kortrijk zeer ergerlijk en regelmatig met andere bestuurders expres wat dicht gereden waardoor de achterste wagen weer alles dicht gooide.

Lekker veel pharen en toetteren want met nummerplaten te noteren zullen ze zich toch niet bezighouden en zo kan je je frustraties wat kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

zomaar niet in feite
                        maar als je willens nillens een transport voorbijsteekt, mensen die door ons verleden al wel wat hebben gehoord, en collega's hebben moeten afgeven (remember een tijd geleden toen het schering en inslag was), en waarvoor die zwaarbewaakte transporten er juist zijn gekomen

van mij mogen ze, onder de gegeven omstandigheden, het wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          zomaar niet in feite
                          maar als je willens nillens een transport voorbijsteekt, mensen die door ons verleden al wel wat hebben gehoord, en collega's hebben moeten afgeven (remember een tijd geleden toen het schering en inslag was), en waarvoor die zwaarbewaakte transporten er juist zijn gekomen

van mij mogen ze, onder de gegeven omstandigheden, het wel
                          jij leest wel verkeerd he
                          bmw haastigaard reed wel op een andere weg

Comment

• Dat moet eigenlijk wel nog een leuk beroep zijn, een beetje de cowboy uithangen en mensen bedreigen en zo.

Tenzij je beschoten wordt natuurlijk
                            Last edited by ; 31/01/2009, 02:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                              Dat moet eigenlijk wel nog een leuk beroep zijn, een beetje de cowboy uithangen en mensen bedrijgen en zo.
                              En je moet er niet voor kunnen schrijven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Tis een hijgtelefonist, dermee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

Mogen ze wel.
                                    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Daarnet bijna een aanrijding, aan't rode kruisplein in Mechelen, is er een 2x 2 rijvaksbaan met in het midden een berm. Maar er ligt ook een kruispunt op zodat men kan oversteken van de ene parallele baan naar de andere, die overstekers moeten wel voorrang geven.
                                      Ik rijd op het meest linkse vak in een richting, rechts van mij rijden ze heel traag / bijna stil, maar op mijn vak rijd er niemand en ik rij op't gemakske 50 (ge moogt er 70). Plots steekt er een BMW 1serie over, hij kijkt alleen naar het rechtse vak waar ze dus bijna stil staan, en dan begint hij al naar rechts te kijken voor de andere richting, zonder te checken of er iemand op het linkse vak rijd. Maar ik kom daar dus nog wel aan! Alles dicht geslagen en ik stond op pakweg 10 cm van zen deur stil. Hij heeft daar niks van gemerkt, ik tuuter dan is om te laten zien dat em niet goed bezig is, maar hij snapte het nie goed en begint dan te roepen en te tieren.
                                      Had ik niet op tijd stilgestaan had ik recht in zen deur gezeten aan de chauffeurs kant
                                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                        Daarnet bijna een aanrijding, aan't rode kruisplein in Mechelen, is er een 2x 2 rijvaksbaan met in het midden een berm. Maar er ligt ook een kruispunt op zodat men kan oversteken van de ene parallele baan naar de andere, die overstekers moeten wel voorrang geven.
                                        Ik rijd op het meest linkse vak in een richting, rechts van mij rijden ze heel traag / bijna stil, maar op mijn vak rijd er niemand en ik rij op't gemakske 50 (ge moogt er 70). Plots steekt er een BMW 1serie over, hij kijkt alleen naar het rechtse vak waar ze dus bijna stil staan, en dan begint hij al naar rechts te kijken voor de andere richting, zonder te checken of er iemand op het linkse vak rijd. Maar ik kom daar dus nog wel aan! Alles dicht geslagen en ik stond op pakweg 10 cm van zen deur stil. Hij heeft daar niks van gemerkt, ik tuuter dan is om te laten zien dat em niet goed bezig is, maar hij snapte het nie goed en begint dan te roepen en te tieren.
                                        Had ik niet op tijd stilgestaan had ik recht in zen deur gezeten aan de chauffeurs kant
                                        Niets gebeurt en die kerel dacht wss dat je hem aan het opjagen was.

Comment

• Vanochtend kwam ik rustig terug afgereden van Gent. Ik rij op het linkse vak aan een gezapig tempo van 150-160 en ik zie een 100 meter voor me een marginale vrouw invoegen. Geen ergernis hoor. Rustig wachten tot dat ze weer naar rechts gaat. Ze gaat naar rechts en rijdt nog ongeveer op de twee vakken. Net op het moment dat ik terug gas bij om haar voorbij te steken. Wat doet die Koe dan ? Op haar rem trappen, omdat ik haar zou hebben opgejaagd. Tsss....

Comment

Working...
                                          X