Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als het ter hoogte van merelbeke was trapte ze misschien op haar rem voor de nestkastjes daar.
    levensgevaarlijk die dingen, mensen staan plots op hun rem als ze nog maar denken in merelbeke te zijn.

dus mensen ze verplaatsten die dingen niet. ze staan net voorbij de brug van de R4 komende van gent. of net voor de brug komende van brussel. 10km op voorhand alles toesmijten is dus onnodig.
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

Dat mag toch ook niet zomaar?
      Gezien de aard van de opdracht van het konvooi ga je niet veel te zeggen hebben. Trouwens, het gebruik van dwang en geweld is wettelijk geregeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk Berichten
        en u bent duidelijk niet de snuggerste eh
        waarom nu weeral?
        of ben jij zo'n omhoog gevallen bierbuik met kogelvrije-vest misschien?
        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
          Dat moet eigenlijk wel nog een leuk beroep zijn, een beetje de cowboy uithangen en mensen bedreigen en zo.

Tenzij je beschoten wordt natuurlijk
          En als er dan een wagen overvallen is, beginnen staken en roepen dat ze het niet meer willen doen wegens te gevaarlijk.
          Ga dan op de vuilkar zitten hé.
          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
            En als er dan een wagen overvallen is, beginnen staken en roepen dat ze het niet meer willen doen wegens te gevaarlijk.
            Ik denk niet dat de politie daar al ooit voor gestaakt heeft, eerder de begeleidende geldkoeriers

Comment

waarom nu weeral?
              Neen, wegens uw goed onderbouwde en gefundeerde uitspraken die kant noch wal raken.

Comment

waarom nu weeral?
                Geen paniek... Boba is het prototype van de agent die niet ten dienste staat van de burger, maar van zichzelf...

Met wat geluk komt dat nog goed als ze hem opschepen met een oudere, wijzere collega...

Comment

• Mensen die om 1u 's nachts zonder lichten rijden

Comment

• Bumperklevers en mensen die te onnuttig zijn om (op een rondpunt) hun pinker te gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                      Bumperklevers en mensen die te onnuttig zijn om (op een rondpunt) hun pinker te gebruiken.
                      +1

Ik HAAT het als er weer een sjonnie in mijn gat zit. 2 goedkope namaak xenons in mijn achteruitkijkspiegel.
                      Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Gisterenavond een parkeerboete gehad wegens het niet plaatsen van de parkeerschijf. Ik ben om 20u04 aangekomen, de boete is gemaakt om 20u06 (alsof ze achter een struik zaten te wachten op overtreders). Er stonden nergens in die straat aanwijzingen dat het plaatsen van de schijf verplicht was, ik ben dan achteraf in die buurt gaan zoeken waar dat ergens stond aangegeven: één bord, aan het begin van die wijk, dat op 2 meter hoogte rechts aan een bestaand verkeersbord was aangevezen, en dat boven een hek van een braakliggende grond hing (dus zelfs niet meer boven de openbare weg). Als ze dan willen dat de mensen daar hun schijf gebruiken, waarom doen ze dan niet de moeite om dat duidelijk aan te geven?
                        Rotsmurfkes, moge Gargamel jullie allemaal in de pan hakken...
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                          Gisterenavond een parkeerboete gehad wegens het niet plaatsen van de parkeerschijf. Ik ben om 20u04 aangekomen, de boete is gemaakt om 20u06 (alsof ze achter een struik zaten te wachten op overtreders). Er stonden nergens in die straat aanwijzingen dat het plaatsen van de schijf verplicht was, ik ben dan achteraf in die buurt gaan zoeken waar dat ergens stond aangegeven: één bord, aan het begin van die wijk, dat op 2 meter hoogte rechts aan een bestaand verkeersbord was aangevezen, en dat boven een hek van een braakliggende grond hing (dus zelfs niet meer boven de openbare weg). Als ze dan willen dat de mensen daar hun schijf gebruiken, waarom doen ze dan niet de moeite om dat duidelijk aan te geven?
                          Rotsmurfkes, moge Gargamel jullie allemaal in de pan hakken...
                          Da's zalig he, die zones

Comment

als het ter hoogte van merelbeke was trapte ze misschien op haar rem voor de nestkastjes daar.
                            levensgevaarlijk die dingen, mensen staan plots op hun rem als ze nog maar denken in merelbeke te zijn.

dus mensen ze verplaatsten die dingen niet. ze staan net voorbij de brug van de R4 komende van gent. of net voor de brug komende van brussel. 10km op voorhand alles toesmijten is dus onnodig.
                            Néé néé het was niet daar. Ik zou er dan ook geen hoog tempo op na houden hé. Het was op de e40 aan werken ergens. Ik denk nevele, maar ben het totaal niet zeker.

Comment

• Klaverblad Lummen: Iemand in een Audi A4 Avant die zich snel bedacht en van de afrit terug op het rechtervak van het autostrade vloog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                Gisterenavond een parkeerboete gehad wegens het niet plaatsen van de parkeerschijf. Ik ben om 20u04 aangekomen, de boete is gemaakt om 20u06 (alsof ze achter een struik zaten te wachten op overtreders). Er stonden nergens in die straat aanwijzingen dat het plaatsen van de schijf verplicht was, ik ben dan achteraf in die buurt gaan zoeken waar dat ergens stond aangegeven: één bord, aan het begin van die wijk, dat op 2 meter hoogte rechts aan een bestaand verkeersbord was aangevezen, en dat boven een hek van een braakliggende grond hing (dus zelfs niet meer boven de openbare weg). Als ze dan willen dat de mensen daar hun schijf gebruiken, waarom doen ze dan niet de moeite om dat duidelijk aan te geven?
                                Hing er ook een onderbord met uren? Normaal moet je je parkeerschijf toch niet gebruiken na 18 uur?

Mijn zus heeft laatst een boete gehad van 50 (!) euro omdat ze geparkeerd had in een zone voor bewonersparkeren, iets wat daar pas heel recent was ingevoerd. Ze had wél een geldig parkeerticket genomen (nog eens 3 euro). Wat is nu het nut van parkeerautomaten in een zone uitsluitend bestemd voor auto's met bewonerskaart?

Comment

• Pff tweevaks-ronde punten... Ik pak voor de veiligheid altijd de buitenkant en als ik een eindje ommoet voor ik afsla gebruik ik zelfs mn linkse richtingaanwijzer maar dat was zelfs niet duidelijk genoeg voor mademoiselle die vanop het binnenvak rechtdoor wou terwijl ik nog naar links aan het draaien was. (Zij trouwens zónder verplichte richtingaanwijzer rechts) Alletwee kort geremd. Ik ben dan in reflex ook naar rechts uitgeweken en dus rechtdoor ipv links gegaan. Dan heb ik me even langs de kant gezet om op adem te komen. Durft ze nog vies te kijken als ze passeert ook. En toen ik me in m'n paniek daar rechts van de weg zette had ik nog bijna een bromfietser mee ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                                    Pff tweevaks-ronde punten... Ik pak voor de veiligheid altijd de buitenkant en als ik een eindje ommoet voor ik afsla gebruik ik zelfs mn linkse richtingaanwijzer maar dat was zelfs niet duidelijk genoeg voor mademoiselle die vanop het binnenvak rechtdoor wou terwijl ik nog naar links aan het draaien was. (Zij trouwens zónder verplichte richtingaanwijzer rechts) Alletwee kort geremd. Ik ben dan in reflex ook naar rechts uitgeweken en dus rechtdoor ipv links gegaan. Dan heb ik me even langs de kant gezet om op adem te komen. Durft ze nog vies te kijken als ze passeert ook. En toen ik me in m'n paniek daar rechts van de weg zette had ik nog bijna een bromfietser mee ook...
                                    Je bent misschien wel wettelijk in orde zo, maar da's toch ook niet de meest efficiente manier om zo'n rond punt te nemen hoor Beter is het volgens mij om de binnenkant te nemen tot je de volgende afslag eraf moet, en vóór jouw afslag naar de buitenkant gaan. Dan moet je natuurlijk zelf iets meer moeite doen en uit je doppen kijken, maar 't is wel socialer want meer mensen kunnen zo tegelijktertijd van de rotonde gebruik maken.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                      Je bent misschien wel wettelijk in orde zo, maar da's toch ook niet de meest efficiente manier om zo'n rond punt te nemen hoor Beter is het volgens mij om de binnenkant te nemen tot je de volgende afslag eraf moet, en vóór jouw afslag naar de buitenkant gaan. Dan moet je natuurlijk zelf iets meer moeite doen en uit je doppen kijken, maar 't is wel socialer want meer mensen kunnen zo tegelijktertijd van de rotonde gebruik maken.
                                      en dan sta je stil links en geraak je er niet meer tussen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        en dan sta je stil links en geraak je er niet meer tussen....
                                        Als iedereen doet zoals ErikF wel ja, maar als je er niet tussen geraakt, niks weerhoudt je om nog een rondje te doen he, da's gratis
                                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                                          Pff tweevaks-ronde punten... Ik pak voor de veiligheid altijd de buitenkant en als ik een eindje ommoet voor ik afsla gebruik ik zelfs mn linkse richtingaanwijzer maar dat was zelfs niet duidelijk genoeg voor mademoiselle die vanop het binnenvak rechtdoor wou terwijl ik nog naar links aan het draaien was. (Zij trouwens zónder verplichte richtingaanwijzer rechts) Alletwee kort geremd. Ik ben dan in reflex ook naar rechts uitgeweken en dus rechtdoor ipv links gegaan. Dan heb ik me even langs de kant gezet om op adem te komen. Durft ze nog vies te kijken als ze passeert ook. En toen ik me in m'n paniek daar rechts van de weg zette had ik nog bijna een bromfietser mee ook...
                                          Dat zou je met mij ook kunnen meemaken, alleen zou ik mijn richtinsaanwijzer wel gebruiken. Je zat daar rechts niets te doen, aangezien je het rondpunt verder rondmoest. Je kan die mademoiselle toch niet kwalijk nemen dat ze het rondpunt gebruikt zoals het bedoeld is? Buiten haar richtingsaanwijzer natuurlijk ..

Comment

Working...
                                          X