Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Zwaailichten of zo hadden ze niet op zeker?
    Nee

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Remmen voor een kat
    Been there, done that

Ze hadden het wel door...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Been there, done that

Ze hadden het wel door...
      Zware schade aan 147?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Zware schade aan 147?

Neje, heb gewoon ff hard op m'n rem geduwd terijl ik nog gas gaf

Comment

• jij durft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
            HEHE wat een toeval!

ik reed er net achter, maar was wel van een 20-tal km voor Gent tot aan ergens thv Kortrijk.

Echt ambetant, je haalt in tot je opeens aan die laatste politiewagen komt en die ook naar het rechtse vak komt zodat je zeker niet inhaalt, legt dan zijn blauwe lichten net boven zijn nummerplaat aan en zegt; 'afstand houden', 'tenir distance'.

Echt wel hatelijk om zo lang genoodzaakt te zijn om 120 te rijden.

Heb er nog een foto van staan op mijn gsm, maar die zal ik later pas kunnen uploaden.

Best wel stom dat de 'geldtransportwagen' constant op het linker vak reed ook al waren de andere vakken volledig vrij. (daarom dat ik het eens wilde laten merken door op rechter vak te gaan rijden en aan te tonen dat het ook zo kan...

Het enige grappige was toen ze de afrit namen thv Kortrijk:
            Echt tot het allerlaatste moment wachten om bruusk van het linker vak naar de afritstrook te gaan...
            Hier dus de slechte foto:

2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• oké het is glibber en sleer vandaag. Maar om daarmee 30km/u te rijden met een nieuwe X5 is bij de haren gegrepen. vertragen tot 20 km/u was zelfs eerder regelmatig dan af en toe.

ga dan te voet.
              wimoptiek.be op

Comment

• Ik heb me deze morgen weer mateloos geërgerd in een f*cking stomme ligier. Het gebeurt een aantal keer per week dat dat ding tegen 30 max. 40 voor je rijdt. Het meest frustrerende is dan nog dat voorbijsteken onmogelijk is omdat de middenstrook ontoegankelijk is gemaakt.

Men moest die koffiemolens op wielen verbieden.

Comment

• die ligier kan gewoon niet sneller. diene dwaze X5 wel.
                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    die ligier kan gewoon niet sneller. diene dwaze X5 wel.
                    Maakt niet uit. Zowel de ligier als de X5 zou men moeten verbieden.

Comment

• Quote: Oorspronkelijk geplaatst door B3noît
                      HEHE wat een toeval!

ik reed er net achter, maar was wel van een 20-tal km voor Gent tot aan ergens thv Kortrijk.

Echt ambetant, je haalt in tot je opeens aan die laatste politiewagen komt en die ook naar het rechtse vak komt zodat je zeker niet inhaalt, legt dan zijn blauwe lichten net boven zijn nummerplaat aan en zegt; 'afstand houden', 'tenir distance'.

Echt wel hatelijk om zo lang genoodzaakt te zijn om 120 te rijden.

Heb er nog een foto van staan op mijn gsm, maar die zal ik later pas kunnen uploaden.

Best wel stom dat de 'geldtransportwagen' constant op het linker vak reed ook al waren de andere vakken volledig vrij. (daarom dat ik het eens wilde laten merken door op rechter vak te gaan rijden en aan te tonen dat het ook zo kan...

Het enige grappige was toen ze de afrit namen thv Kortrijk:
                      Echt tot het allerlaatste moment wachten om bruusk van het linker vak naar de afritstrook te gaan...

--> Moet inderdaad wel irritant zijn als je daar kilometers lang moet achterhangen. Maar denk dat de formatie geldtransport links en combi rechts meer te maken heeft met veiligheid dan enige andere reden. Zou het niet gewoon zijn om de kans op overvallen te verkleinen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leen C Bekijk Berichten
                        --> Moet inderdaad wel irritant zijn als je daar kilometers lang moet achterhangen. Maar denk dat de formatie geldtransport links en combi rechts meer te maken heeft met veiligheid dan enige andere reden. Zou het niet gewoon zijn om de kans op overvallen te verkleinen?
                        Denk je?
                        AutoMinded.be

Comment

• @ Leen C: tip ivm quoten van tekst.
                          Klik rechtsonder op de Quote-button van de post die je wil quoten. De tekst wordt dan automatisch overgenomen in een nieuw venster dat geopend wordt en hier kan jij dan jouw antwoord verder neertypen.

Comment

• Dan heb je nog geluk dat ze 120 rijden... Ik heb ooit meegemaakt op de Ring rond Brussel dat ze 90 reden (geen "smog" alarm ). 3e rijstrook vrij dus ik rustig beginnen inhalen op 3e. Totdat de laatste combi jeep dit zag en dus het gekende "hou afstand" bord liet tonen. Dusja, laten uitbollen dacht ik he. Dit ging blijkbaar niet snel genoeg naar hun zin. Plots zag ik achter mij 3 anonieme politiewagens rijden (iedere rijstrook 1) met blauwe zwaailichten achter hun grill aan en combi jeep naast mij Dit was wel ferm schrikken. Dan maar beginnen remmen en eindje achter hen blijven rijden. Toen ik dan afrit nam naar mij thuis merkte ik echter op dat 1 van de anonieme wagens me volgde Deze volgde mij echter tot aan m'n huis! Vreemde boel vond ik dit maar.

Comment

• En sinsdien staat ge geseind...

Comment

• ik zou bij de ambetante buren gestopt zijn.
                                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                  ik zou bij de ambetante buren gestopt zijn.
                                  Ik had naar de flikken gebeld en gezegd dat ik achtevolgd werd
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Kutwijven die niet met den auto kunnen rijden

Ik was in Sint-Truiden op de grote markt aan't zien voor een parkeerplaats.
                                    D'r rijd iemand weg en rijd achteruit om daar in te kunnen rijden (had mijn pinker ook al aan), mijn ma die ook daar was stond op de plaats.
                                    Ineens komt d'r een achterlijke trut met eene grijze Nissan Almera aangevlamd en rijd vole gas die plaats op waarbij ze met hare spiegel den achterkant van mijne Saxo raakt en mijn ma bijna omreed!
                                    Mijn ma bleef halverwege staan natuurlijk, want hield die plaats voor mij, maar die madam bleef maar doorduwen waardoor mijn ma aan de kant moest gaan, ze zei zelfs letterlijk dat ze mijn moeder ging omrijden als ze niet uit de baan zou gaan
                                    Ik ben dan uitgestapt en heb volle veeg achteraan op haren auto geklopt!
                                    Mijn ma was ondertussen toch aan de kant gegaan en ze stond dus op die plaats.
                                    Ik ben tegen dat wijf uitgevlogen dat ze niet kon rijden en zo (een ouder vrouw, waarschijnlijk de moeder van die kakmadam die d'r bij was knikte nog toen ik zei dat ze moest leren rijden )
                                    En zij tegn mij dat ik maar moest gaan studeren, dat ik een broekventje was, dat ik niet kon rijden en zo voort!
                                    Ik moet zeggen, op die moment had ik haar bijna met haar keel vast, maar heb me kunnen inhouden.
                                    Daarna begon ze te drijgen dat ze de politie ging bellen, en ik antwoorde dat ze dat maar moest doen, dat ik daar geen schrik van had (ik had immers niks misdaan). Ik kwam blijkbaar zo zelfzeker over dat ze niet meer durfde bellen de trut
                                    D'r kwam zelf iemand met een blauwe jas door en madam dacht dat die van de politie was, heb haar een goed uitgelachen dat ze nog geen flik herkent.
                                    Andere mensen waren trouwens getuige en gaven mij gelijk, toen is d'r eenen anderen auto vertrokken en heb ik mij daar gezet.
                                    Daarna stond ze aan een automaat voor een parkeerticketje, en dat lukte haar ook al niet

Als ik in mijn ma haar plaats daar had gestaan, ik had volle veeg op de motorklap geklopt dat ze naar de zak was, en mezelf dan laten vallen. Ze zou haar hele leven hebben kunnen afdokken, de teef!

Was een achterlijk vrouwmens met een Nissan Almera, nummerplaat "14YW3".
                                    Last edited by knight-rider; 13/02/2009, 19:00.
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Kutwijven die niet met den auto kunnen rijden

Ik was in Sint-Truiden op de grote markt aan't zien voor een parkeerplaats.
                                      D'r rijd iemand weg en rijd achteruit om daar in te kunnen rijden (had mijn pinker ook al aan), mijn ma die ook daar was stond op de plaats.
                                      Ineens komt d'r een achterlijke trut met eene grijze Nissan Almera aangevlamd en rijd vole gas die plaats op waarbij ze met hare spiegel den achterkant van mijne Saxo raakt en mijn ma bijna omreed!
                                      Mijn ma bleef halverwege staan natuurlijk, want hield die plaats voor mij, maar die madam bleef maar doorduwen waardoor mijn ma aan de kant moest gaan, ze zei zelfs letterlijk dat ze mijn moeder ging omrijden als ze niet uit de baan zou gaan
                                      Ik ben dan uitgestapt en heb volle veeg achteraan op haren auto geklopt!
                                      Mijn ma was ondertussen toch aan de kant gegaan en ze stond dus op die plaats.
                                      Ik ben tegen dat wijf uitgevlogen dat ze niet kon rijden en zo (een ouder vrouw, waarschijnlijk de moeder van die kakmadam die d'r bij was knikte nog toen ik zei dat ze moest leren rijden )
                                      En zij tegn mij dat ik maar moest gaan studeren, dat ik een broekventje was, dat ik niet kon rijden en zo voort!
                                      Ik moet zeggen, op die moment had ik haar bijna met haar keel vast, maar heb me kunnen inhouden.
                                      Daarna begon ze te drijgen dat ze de politie ging bellen, en ik antwoorde dat ze dat maar moest doen, dat ik daar geen schrik van had (ik had immers niks misdaan). Ik kwam blijkbaar zo zelfzeker over dat ze niet meer durfde bellen de trut
                                      D'r kwam zelf iemand met een blauwe jas door en madam dacht dat die van de politie was, heb haar een goed uitgelachen dat ze nog geen flik herkent.
                                      Andere mensen waren trouwens getuige en gaven mij gelijk, toen is d'r eenen anderen auto vertrokken en heb ik mij daar gezet.
                                      Daarna stond ze aan een automaat voor een parkeerticketje, en dat lukte haar ook al niet

Was een achterlijk vrouwmens met een Nissan Almera, nummerplaat "14YW3".
                                      Vrouw of niet... Die had van mij een paar boksen gekregen... Gegarandeerd!

Comment

• Heb zo eens iemand gezien in Düsseldorf, en die reed echt die vrouw omver die op de parkeerplaats stond, toen de man van de omvergereden vrouw aankwam begon hij degene die zijn vrouw omvergereden had uit teschelden en te slaan,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          Vrouw of niet... Die had van mij een paar boksen gekregen... Gegarandeerd!
                                          d'r was niks te zien aan den auto, dus geen probleem.
                                          In den achterkant van hare ziede wel eenen afdruk van de knoop aan de mouw van men jas

Comment

Working...
                                          X