Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zou nadien al haar spiegels toegeklapt hebben en haar wissers omhoog gezet hebben. oja en wat vuiligheid om haar klinken smeren.
    wat ik veel doe bij voorkruipers (aan zo'n automaten) is sporadisch op hun hielen beginnen trappen. altijd lachen als ze zich omdraaien en iets willen zeggen en jij dan zo staat te kijken van "ja durf eens iets te zeggen."
    wimoptiek.be op

Comment

• De witte bestelbus die het een goed idee vond om, in de regen, tegen 150 per uur ons voorbij te steken via de pechtstrook om dan in 1 vloeiende beweging zich naar het linkervak te gooien, net voor een andere wagen.
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Mohammed in zijn E39 die het nodig vond zijn pinkertje op te zetten terwijl ik voor hem reed op het linkerrijvak op de autostrade. Als ik aan de kant kan, ga ik aan de kant, en krijg je de kans niet om de pinker te gebruiken. Ik heb ook mijn linkerpinker opgezet en hij had het precies wel door.

Toen ik daarna naar rechts ging, kwam hij voorbij en ik keek naar hem, maar hij durfde zijn gezicht precies niet te draaien ofwel doet hij dat nooit Daarna ben ik hem nog 3 keer moeten voorbij rijden(ik heb zelfs max. 125 op de teller gereden) omdat meneer geen constante snelheid kan aanhouden.

Natuurlijk moest Mohammed de afslag van Heusden-Zolder hebben

Comment

• Vrouwen en lichten.
          Het valt de laaste tijd echt op dat het merendeel van de auto's die geen lichten aan hebben in het donker, en deze die de mistlichten aan hebben terwijl er geen mist is, bestuurd wordt door vrouwen.

Comment

• Dat verhaal van je knight-rider komt me bekend voor...
            In de buurt van wenduine (voor de ING bank) zijn een paar mooie parkeerplaatsen...
            Ik zet me daar even en wacht op papie (een paar minuutje's)...
            Ineens komt er een zilvere bmw 3 serie af...
            Ik zei, deze plaats is voor mijn vader voorgehouden...
            Ze luisteren niet en rijden gwn achteruit en in de plaats in...
            Ik blijf mooi staan...tot de kont van de 3 bijna tege mijn been aanschuurt..
            Ineens hoor ik dat de bmw zelfs wat gas bij wilt geven (waardoor ik schrok) en ik sprong maar opzij...
            De bmw botst tegen een andere geparkeerde wagen op...(en nog nie ff )
            Ik schiet in mene lach..en ik bekijk de schade van die geparkeerde wagen..
            Ik zei zo héél serieus (met een soort lachend ingehoude kop)...proficiat...
            Ik loop rustig weg voordat ik nog een pak rammel krijg van die mensen...
            Ik ga even het hoekje terug om en 2 minuten later is de bmw terug weg (zonder een briefje achter te laten van de geparkeerde wagen die de bmw heeft geraakt...) zodat mijn pa toch een mooi plaatje heeft..

Comment

• Nu moet ik zeggen dat een parkeerplaats dient voor auto's achter te laten. Niet moeders of zonen.

Maar tegen een andere auto aanrijden is not done.

Op een auto kloppen ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                Dat verhaal van je knight-rider komt me bekend voor...
                In de buurt van wenduine (voor de ING bank) zijn een paar mooie parkeerplaatsen...
                Ik zet me daar even en wacht op papie (een paar minuutje's)...
                Ineens komt er een zilvere bmw 3 serie af...
                Ik zei, deze plaats is voor mijn vader voorgehouden...
                Ze luisteren niet en rijden gwn achteruit en in de plaats in...
                Ik blijf mooi staan...tot de kont van de 3 bijna tege mijn been aanschuurt..
                Ineens hoor ik dat de bmw zelfs wat gas bij wilt geven (waardoor ik schrok) en ik sprong maar opzij...
                De bmw botst tegen een andere geparkeerde wagen op...(en nog nie ff )
                Ik schiet in mene lach..en ik bekijk de schade van die geparkeerde wagen..
                Ik zei zo héél serieus (met een soort lachend ingehoude kop)...proficiat...
                Ik loop rustig weg voordat ik nog een pak rammel krijg van die mensen...
                Ik ga even het hoekje terug om en 2 minuten later is de bmw terug weg (zonder een briefje achter te laten van de geparkeerde wagen die de bmw heeft geraakt...) zodat mijn pa toch een mooi plaatje heeft..
                Hebt ge hun nummerplaat ni genoteerd voor de eigenaar van die andere geparkeerde wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Hebt ge hun nummerplaat ni genoteerd voor de eigenaar van die andere geparkeerde wagen?
                  Euh...nee..maar als ge 15 zijt (bijna 2 jaar geleden)... en ge komt in zo'n situatie terecht dan zijde toch bij de poepers ze.. en ja ben het dan direct afgetrapt...ze moeste me maar eens mee in de auto gooie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Nu moet ik zeggen dat een parkeerplaats dient voor auto's achter te laten. Niet moeders of zonen.

Maar tegen een andere auto aanrijden is not done.

Op een auto kloppen ook niet.
                    Daar was juist eenen auto weg gereden, en ik was achteruit aan't rijden om mij op die plaats te zetten, met mijn pinter aan om daar in te rijden trouwens.
                    Die madam is daar doorgevlamd gekomen zonder gebruik van de pinker!

Als ik die madam tegen kom als ze over aan't steken is, dan stop ik ook niet zunne! Zal ze maar uit de baan moeten springen, of ze ligt onder den auto. En dan zeg ik dat ze d'r onder gesprongen is!
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Nu moet ik zeggen dat een parkeerplaats dient voor auto's achter te laten. Niet moeders of zonen.

t.
                      idd daar krijg ik dan het schijt van
                      iedereen zoekt een parkeerplaats en dan opeens komt er een passagier van 5auto's achter u op een vrijgekomen plaats staan. sorry maar dan mag je bij mij ook springen.

heb het eens voorgehad aan de kust. we moesten naar een conferentie en iedereen zoekt een plaatsje. ik zie beweging aan een wagen (moeder met buggie dus zet mooi mijn pinker en blijf wachten. na een tijdje gaat ze weg en springen er een moeder en kind op die plaats. afkomstig van een saab cabrio die 500 meter verder in de file achter mij stond.
                      komaan zeg. ik heb ze zachtjes moeten wegduwen wantze wilden niet moven. nadien kreeg ik het verwijt dwaze toerist naar men hoofd geslingerd van de 2 vrouwen die van de cabrio waren. tja 't was in knokke en ik was met de clio van mevrouw't zal daarmee geweest zijn.
                      wimoptiek.be op

Comment

• net weer een brulaap gehad, man daar ben ik zo pissed van hé
                        dan blijft da ne hele dag door mijn hoofd spoken

Kom op een klein kruispuntje waar ik voorrang van rechts moet geven maar zie in de verte pas een auto komen (zone 30).
                        ik rij op mn gemak dat kruispunt over en krijg een claxonconcert, ja ineens stond die dus achter mij. (blijkbaar reed em véél te snel)

begint die daar tegen mij te brullen dat em alles moet toesmijten voor mij en dat'm 2 klein kinderen op de achterbank heeft. dan wilt em mij achter mn stuur komen uitsleuren omdat'k ne "stoere" ben

"ja mijnheer, dan moet ge écht zo doen met 2 kindjes op de achterbank zenen"

de regels van rechts gelden voor u ni zeker, stoere? brult em weer

"euh, wie rijdt er een éénrichtingsstraat in?"

shit zeg

Renault megane scenic met plaat BRP, you have some issues dude
                        ja, ik moet voorrang van rechts geven dus ik ben in fout. maar om zo te reageren als hij dan nog véél te snel afkwam, man toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          idd daar krijg ik dan het schijt van
                          iedereen zoekt een parkeerplaats en dan opeens komt er een passagier van 5auto's achter u op een vrijgekomen plaats staan. sorry maar dan mag je bij mij ook springen.

heb het eens voorgehad aan de kust. we moesten naar een conferentie en iedereen zoekt een plaatsje. ik zie beweging aan een wagen (moeder met buggie dus zet mooi mijn pinker en blijf wachten. na een tijdje gaat ze weg en springen er een moeder en kind op die plaats. afkomstig van een saab cabrio die 500 meter verder in de file achter mij stond.
                          komaan zeg. ik heb ze zachtjes moeten wegduwen wantze wilden niet moven. nadien kreeg ik het verwijt dwaze toerist naar men hoofd geslingerd van de 2 vrouwen die van de cabrio waren. tja 't was in knokke en ik was met de clio van mevrouw't zal daarmee geweest zijn.
                          In de situatie die jij hier beschrijft geef ik u 100% gelijk.
                          Maar de situatie waar ik het iets hoger over had was wel iets anders.
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            In de situatie die jij hier beschrijft geef ik u 100% gelijk.
                            Maar de situatie waar ik het iets hoger over had was wel iets anders.
                            tuurlijk ik had het enkel op de reactie van brecht.
                            je moeder mag gerust uitstappen om gemakkelijker uit de wagen nog te kunnen of om je eventueel aanwijzingen te geven.
                            wimoptiek.be op

Comment

• Ik heb een hekel aan al die vrijetijdsrijders op zaterdag, treuzel treuzel aan elk verkeerslicht zodat er zich achter hen een lange rij vormt, aan 20-30km/h door de bebouwde kom sukkelen, en dan nog niet eens de voorrangsregels kennen, ergerlijk

Zo zag ik daarstraks binnen de bebouwde kom aan de linkerkant van de weg bij een zebrapad een ouder koppel staan dat wil oversteken. Ik stop om voorrang te verlenen, en verwacht dat mijn tegenligger dat ook wel zal doen ... nee hoor, 6-7 auto's rijden eerst (aan taffelsnelheid) door voor er eentje stopt.
                              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                Ik heb een hekel aan al die vrijetijdsrijders op zaterdag, treuzel treuzel aan elk verkeerslicht zodat er zich achter hen een lange rij vormt, aan 20-30km/h door de bebouwde kom sukkelen, en dan nog niet eens de voorrangsregels kennen, ergerlijk

Zo zag ik daarstraks binnen de bebouwde kom aan de linkerkant van de weg bij een zebrapad een ouder koppel staan dat wil oversteken. Ik stop om voorrang te verlenen, en verwacht dat mijn tegenligger dat ook wel zal doen ... nee hoor, 6-7 auto's rijden eerst (aan taffelsnelheid) door voor er eentje stopt.
                                Ik heb als voetganger in Brussel ook eens serieus mogen springen. Ik sta aan een zebrapad te wachten, en een vriendelijke chauffeur stopt mooi om mij te laten oversteken. Rechts komt niemand af, dus ik steek over. Ineens wordt de chauffeur die stilstaat ingehaald door een ongeduldige neger in een Nissan Micra, en heb ik serieus veel change gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Ik heb als voetganger in Brussel ook eens serieus mogen springen. Ik sta aan een zebrapad te wachten, en een vriendelijke chauffeur stopt mooi om mij te laten oversteken. Rechts komt niemand af, dus ik steek over. Ineens wordt de chauffeur die stilstaat ingehaald door een ongeduldige neger in een Nissan Micra, en heb ik serieus veel change gehad
                                  Zien dat ge altijd iets zwaar bij hebt dat ge door hun ruit kunt zwieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Negers in Brussel, zwijg me erover. Ik denk dat je geen slechtere chauffeurs vindt in België dan dat zootje met hun brousserijbewijs, dat dan in veel gevallen nog vervalst is ook.

Moest het niet zo gevaarlijk zijn, 't zou nog hilarisch zijn.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      je moeder mag gerust uitstappen om gemakkelijker uit de wagen nog te kunnen of om je eventueel aanwijzingen te geven.
                                      Als je je moeder moet laten uitstappen om aanwijzigingen te geven, kan je best dat roze formuliertje afgeven...

Parkeren is geen rocket science...

Comment

Als je je moeder moet laten uitstappen om aanwijzigingen te geven, kan je best dat roze formuliertje afgeven...

Parkeren is geen rocket science...
                                        Dat zeg jij ....

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Dat zeg jij ....

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vrouwen

Comment

Working...
                                          X